Sowieso doen, dat verhaal hoort in de OP vind ikquote:Op donderdag 3 maart 2016 01:17 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ga het cliniclown verhaal hier posten, het is te mooi om niet te doen. Even zoeken!
quote:RENE HEEFT MIJ VANMIDDAG TOEVERTROUWD DAT HIJ EIGENLIJK UIT LIMBURG KOMT EN HEEL ERG VAN CARNAVAL HOUDT MAAR SINDS HIJ IS VERKRACHT DOOR EEN KLINICLOWN IN EEN STEEG IN HEERLEN HIJ CARNAVAL VAARWEL HEEFT GEZEGD TER COMPENSATIE VERKLEED HIJ ZICH NOG ALS CLOWN ROND DE CARNAVAL EN TREKT ZICH EENZAAM AF VOOR DE SPIEGEL IN ZIJN KAMER IN DEN HAAG MET EEN ROLFLUIT IN ZIJN AARS EN EEN HOND VAN BALLONNEN AAN ZIJN TEPELS GELIJMD
ZO ZIE JE MAAR RENE NIKS AAN MIJ VERTELLEN
Gewoon echte namen gebruiken, baas die je bent!quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:18 schreef renwan het volgende:
Dames en heren ik presenteer u een mooi verhaal door een verknipte geest!
[..]
De meesten hier weten dat ik René heet en anders mogen mensen dat best van me wetenquote:Op donderdag 3 maart 2016 01:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon echte namen gebruiken, baas die je bent!
Het blijft het ene groepje tegen het andere, net zoals vroeger op de basisschoolquote:Op donderdag 3 maart 2016 01:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan me maar niet onttrekken aan het idee dat het een fittie is geworden door het feit dat deze reeks is geworden wat de KLB SC ooit was.
Maar dat is slechts mijn mening.
Heb bijna de neiging om een linkdump te doen naar je gezichtsboek, maar dat levert toch alleen een ban opquote:Op donderdag 3 maart 2016 01:19 schreef renwan het volgende:
[..]
De meesten hier weten dat ik René heet en anders mogen mensen dat best van me weten
Nee van die machinistenmaat van Monoquote:
Renequote:Op donderdag 3 maart 2016 01:19 schreef renwan het volgende:
[..]
De meesten hier weten dat ik René heet en anders mogen mensen dat best van me weten
Dat zou ik dan ook minder waarderen en anders doe ik hetzelfde terugquote:Op donderdag 3 maart 2016 01:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Heb bijna de neiging om een linkdump te doen naar je gezichtsboek, maar dat levert toch alleen een ban op
Daar komt het wel op neer, jammer genoegquote:Op donderdag 3 maart 2016 01:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het blijft het ene groepje tegen het andere, net zoals vroeger op de basisschool
Was ik al bang voor. Zou deze reeks geen goed doen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:20 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat zou ik dan ook minder waarderen en anders doe ik hetzelfde terug
RenÉ verdomme, dat streepje maakt het af!quote:
ReNEE!quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:21 schreef renwan het volgende:
[..]
RenÉ verdomme, dat streepje maakt het af!
DUBBEL EE IS INSTANT DOODSTRAFquote:
René HC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:22 schreef DerRabbit het volgende:
Dames, Heren, Fylax en Braddie.
Ik vind het wel goed geweest voor vandaag en ik ga mijn bed opzoeken.
Renwan draagt de zorg voor de bar de rest van de nacht!
Uh ik moet morgen om 15:00 beginnenquote:Op donderdag 3 maart 2016 01:22 schreef DerRabbit het volgende:
Dames, Heren, Fylax en Braddie.
Ik vind het wel goed geweest voor vandaag en ik ga mijn bed opzoeken.
Renwan draagt de zorg voor de bar de rest van de nacht!
Braddie heeft een vernedering om naar uit te kijken!quote:
Het is GVD meneer konijn voor jouw!quote:
Dat is beter, je leert snel gaylaxje!quote:
DM er over als je wil praten.quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb er verder ook niets over te zeggen, ligt allemaal niet in mijn handen.
Braddie is tof man, die zuipt ook bier en zo.quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Braddie heeft een vernedering om naar uit te kijken!
ga nou maar slapen lulquote:Op donderdag 3 maart 2016 01:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is beter, je leert snel gaylaxje!
Ja, weinig bier alleen. Maar wel inderdaad bier en zo!quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Braddie is tof man, die zuipt ook bier en zo.
drink jij rum?quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Braddie is tof man, die zuipt ook bier en zo.
GEEN RUZIE ZOEKEN IN DIT CAFE OF IK TRAP JE ERUITquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:25 schreef renwan het volgende:
[..]
GEEN RUZIE ZOEKEN IN DIT CAFE OF IK TRAP JE ERUIT
Beetje maarrrrrquote:Op donderdag 3 maart 2016 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Fylax is beetje vervelend eigenlijk wel.
Je liegt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, weinig bier alleen. Maar wel inderdaad bier en zo!
Ik moet hier verdomme alles doenquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Niet meer, dat liep uit de hand.
Dan kom je eruit luilakquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je UI is wel geniaal, waar ga je heen?
Hij heeft zelfs een rijbewijs, een wonder dat hij het gehaald heeftquote:
Heeft hij ook een Twingo en keyboard dan? Dat zou toch wel heel toevallig zijn!quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs een rijbewijs, een wonder dat hij het gehaald heeft
Ik ben van deze (Totalloss gereden.. tegen een stoeprandquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs een rijbewijs, een wonder dat hij het gehaald heeft
Blind en doof, toch?quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er was een keer blinde examinator.
Je ging ook muziek voor hem maken? Je had helemaal geen zin meer in een eerlijke kans ofzo?quote:
Que?quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:38 schreef renwan het volgende:
[..]
Je ging ook muziek voor hem maken? Je had helemaal geen zin meer in een eerlijke kans ofzo?
Laat maar ik zit ook maar wat stom te lullen hierquote:
Jij wordt getolereerdquote:
IK GAF TOCH ANTWOORDquote:
Ben geen stamgast, gewoon iemand die even binnenstapt die je een glas ranja aanbiedt.quote:
Wij kennen hier alleen liefdequote:Op donderdag 3 maart 2016 01:47 schreef Remqo het volgende:
stamgast, gewoon iemand die even binnenstapt die je een glas ranja aanbiedt.
Maar vol
Ik heb Geerd mogen meeten en Monopoly zijn compleet gestoorde machinistenvriend. De echte meet gaat nog komen denk ik! Daar krijg je dan een PM vanquote:Op donderdag 3 maart 2016 01:50 schreef Remqo het volgende:
Was er een meet trouwens, gezien een paar TT's terug
Welke lege trein gaan we gebruiken.quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:52 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb Geerd mogen meeten en Monopoly zijn compleet gestoorde machinistenvriend. De echte meet gaat nog komen denk ik! Daar krijg je dan een PM van
Gewoon Geerd zijn huis trashen, DR en ik regelen een tapquote:Op donderdag 3 maart 2016 01:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Welke lege trein gaan we gebruiken.
Prima ik neem het geluid wel mee.quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:54 schreef renwan het volgende:
[..]
Gewoon Geerd zijn huis trashen, DR en ik regelen een tap
Mooi, ik was al benoemd tot caféDJ maar ik heb mijn koptelefoon al een tijd geleden aan de wilgen gehangenquote:Op donderdag 3 maart 2016 01:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Prima ik neem het geluid wel mee.
Ik weet niet of ik ga, maar hou me maar op de hoogtequote:Op donderdag 3 maart 2016 01:52 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb Geerd mogen meeten en Monopoly zijn compleet gestoorde machinistenvriend. De echte meet gaat nog komen denk ik! Daar krijg je dan een PM van
Will do! En gewoon langskomen joh, zo autistisch zijn we hier niet heb ik al gemerkt!quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik ga, maar hou me maar op de hoogte
2x 200W Peavey moet wel genoeg zijn toch, of gaat het erg druk worden?quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:56 schreef renwan het volgende:
[..]
Mooi, ik was al benoemd tot caféDJ maar ik heb mijn koptelefoon al een tijd geleden aan de wilgen gehangen
Ik weet niet of mijn autisme het aan kanquote:Op donderdag 3 maart 2016 01:57 schreef renwan het volgende:
[..]
Will do! En gewoon langskomen joh, zo autistisch zijn we hier niet heb ik al gemerkt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |