Kan niet beter dan een doelpunt van VVSB..quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gister ook aardig gevierd hier voor Renwan !! EN nu afplisen !!
VVSB moet er een keer sneaky uitkomen en een keer scoren en Utrecht weet niet meer waar ze het moeten zoekenquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:57 schreef renwan het volgende:
[..]
VVSB moet er een keer sneaky uitkomen en een keer scoren en Utrecht weet niet meer waar ze het moeten zoeken
Nee dat wordt Feyenoordquote:
Duzzy stel je even voor ! Ga ik ff pissen en een nieuwe halve liter inschenken,quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:02 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Kunnen die dat niet gewoon via de competitie regelen?
Duzzy is voormalig profeet hequote:Op woensdag 2 maart 2016 22:04 schreef Geerd het volgende:
even voor ! Ga ik ff pissen en een nieuwe halve liter inschenken,
In de OP kun
KORSAKOFF GESPOTquote:
Zijn er nieuwe mensen bij dan? :pquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Duzzy stel je even voor ! Ga ik ff pissen en een nieuwe halve liter inschenken,
In de OP kun je lezen over ons
Rabbit maar ik keurde het goedquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:12 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Zijn er nieuwe mensen bij dan? :p
Daarnaast Mevr. Duff in de OP
Idee van Renwan ofnie?
Na mijn studie ga ik ook HC wordenquote:
Volgens mij zijn de vacatures opquote:
Waar staat je huis ?quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:50 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de vacatures op![]()
Daarnaast heeft renwan geen zin nog eens een team-up met mij aan te gaan..
Ik zit aan een lekkere Erdingerquote:
Is toch wel het ongeschreven café motto!quote:
ZIn an bier !!!!quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is toch wel het ongeschreven café motto!
Bazen zitten altijd aan het bierquote:
Als de zon schijnt altijd lekker op het balkon pilsen als een echte baasquote:Op donderdag 3 maart 2016 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer de zon schijnt op de vensterbank.
Aan politiek wordt hier niet gedaan. Alleen aan bier zuipen!quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:06 schreef Remqo het volgende:
Hoi mannen, jullie hebben het toch niet over politiek he?
Het is je gegund! Nu kun je eindelijk mij blijven voorzien van goddelijk bier!quote:
Op de vensterbank is beters, kun je koelkast van de buren leegzuipen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als de zon schijnt altijd lekker op het balkon pilsen als een echte baas
ik zit dus goed hierquote:Op donderdag 3 maart 2016 00:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aan politiek wordt hier niet gedaan. Alleen aan bier zuipen!
Half litertje voor Remqo Baas wordt getaptquote:
REMQO DIKKE HOMO!!!quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:06 schreef Remqo het volgende:
Hoi mannen, jullie hebben het toch niet over politiek he?
Dat heb ik wel verdiend na een dag hard zwoegenquote:Op donderdag 3 maart 2016 00:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Half litertje voor Remqo Baas wordt getapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |