SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Is ook prima hoor Saskia, maar dan 15+ graden, geen spatje regen, alleen maar zon zon zon zon.quote:
Lente is nog lang niet in zicht! Met wat pech word het pas in juni 20+! SSW! Final warming! De winter is pas voorbij in april ! Maart 2013!quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:12 schreef INViCTuS het volgende:
Eerst maar eens warmer weer. ben die kou inmiddels wel zat
Fixedquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Lente is nog lang niet in zicht! Met wat pech word het pas in juni 2017 20+! SSW! Final warming! De winter is pas volgend jaar april voorbij ! Maart 2013!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:14 schreef Perrin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga alsjeblieft naar weerwoord met je lange termijn voorspellingquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Lente is nog lang niet in zicht! Met wat pech word het pas in juni 20+! SSW! Final warming! De winter is pas voorbij in april ! Maart 2013!
Hahahahahahaquote:Op woensdag 2 maart 2016 18:28 schreef tralalala het volgende:
Ik kwam net dit filmpje tegen van mij, 2015 was wel een goede onweerszomer, doe maar hetzelfde in 2016![]()
Onweerszomer, meh... wel een paar dagen gehad dat over het midden van het land elke keer supercells tot ontwikkeling kwamen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:28 schreef tralalala het volgende:
Ik kwam net dit filmpje tegen van mij, 2015 was wel een goede onweerszomer, doe maar hetzelfde in 2016![]()
Valt vast weer tegenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |