Links complot om de islamisering van het avondland te faciliteren. Hoe? Dat weet niemand.quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Klimaathysterie en niks aan de hand, alsdus de GBL.
Rechtse kiezers hoeven niet overal een verklaring voor want ze weten dat ze het meestal toch niet snappen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:14 schreef Ryon het volgende:
[..]
Links complot om de islamisering van het avondland te faciliteren. Hoe? Dat weet niemand.
Door het hier alvast warmer te stoken is het beter leven voor het woestijnvolk.quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:14 schreef Ryon het volgende:
[..]
Links complot om de islamisering van het avondland te faciliteren. Hoe? Dat weet niemand.
quote:
Scherp!quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Door het hier alvast warmer te stoken is het beter leven voor het woestijnvolk.
Complimenten voor de TT en OP.quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:08 schreef Rezania het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, vooral Kaasliefhebbers.
[ afbeelding ]
Awesome. Ben wel eens hoog in die toren bij mensen tuis geweest. Vooral 's avonds heb je dan het mooiste uitzicht dat je in Nederland kan hebben waar dan ook.quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:02 schreef Disana het volgende:
Appartementje voor de Rotterdammers onder ons. Kosten: slechts 2,7 miljoen.
http://www.rtlz.nl/tv/laa(...)n-500-m2-aan-de-maas
Ja dat lijkt mij echt fantastisch, al die lichtjes. Heb je geen gordijnen nodig.quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Awesome. Ben wel eens hoog in die toren bij mensen tuis geweest. Vooral 's avonds heb je dan het mooiste uitzicht dat je in Nederland kan hebben waar dan ook.
Ai, natuurlijk! Allemaal mensenwerk natuurlijk, die klimaatveranderingen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Door het hier alvast warmer te stoken is het beter leven voor het woestijnvolk.
Lust jij ook geen kaas?quote:
Ik word er ziek van... pas ging ik bijna tegen de vlakte nadat ik samen met de kleuter een klein gebakje had gegeten waar roomkaas in bleek te zitten....quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Lust jij ook geen kaas?Dacht altijd dat ik de enige was
Klimaatverandering is links, dus voor vluchtelingen, dus (s)links mensenwerk. Klimaatverandering kan nooit door het verbranden van fossiele brandstoffen ontstaan, want dat zeggen de oliemaatschappijen zelf. En die weten daar vanzelfsprekend het meeste van af.quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ai, natuurlijk! Allemaal mensenwerk natuurlijk, die klimaatveranderingen.
Ja gatver. Ik moet er ook van kotsen als ik het eetquote:Op woensdag 2 maart 2016 11:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik word er ziek van... pas ging ik bijna tegen de vlakte nadat ik samen met de kleuter een klein gebakje had gegeten waar roomkaas in bleek te zitten....
Maar ik heb het idd nooit als een gemis gezien, hoogstens lastig, en vooral balen dat de AH zo'n briljante Pizza Shoarma had waar geen kaas op zat, en ze die eerst uit het assortiment hebben gehaald en vervolgens (maanden/jaren later) terug hebben gebracht met kaas erop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |