Weet je wel hoeveel bejaarden daarvan vaker dan 1x in de week geholpen kunnen worden met schijten?!!!1?1quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:24 schreef Dven het volgende:
DAAR KUNNEN 36 UITKERINGSTREKKERS EEN MAAND BIER VAN DRINKEN VERDOMME!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt mij eerder zijn kaak, en dan gaat het gebit automatisch meequote:Op woensdag 2 maart 2016 10:24 schreef BoneThugss het volgende:
Gebit door midden gespleten, wat moet ik me daarbij voorstellen? Wat een idioot(en) zijn het toch ook.
36.000 gedeeld door 7,50 euro (We geven Oettinger aan uitkeringstrekkersquote:Op woensdag 2 maart 2016 10:24 schreef Dven het volgende:
DAAR KUNNEN 36 UITKERINGSTREKKERS EEN MAAND BIER VAN DRINKEN VERDOMME!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hoho, ze moeten ook nog shag en frikandellen betalen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
36.000 gedeeld door 7,50 euro (We geven Oettinger aan uitkeringstrekkers) is 4800 kratten wat neer komt op 133 kratten per uitkeringstrekkers per maand wat 4 kratten per dag is.
ZUIPLAPPEN!
Maarruh Dven, ff gewoon aub en ontopic... neem je pilletje of je oettinger.
Ja, zou goed kunnen. Dat staat er niet zo duidelijkquote:Op woensdag 2 maart 2016 10:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lijkt mij eerder zijn kaak, en dan gaat het gebit automatisch mee
Soullegende, stond eens op een aankondigingsposterquote:Op woensdag 2 maart 2016 10:58 schreef Twiitch het volgende:
Ik vind artiest nogal een groot woord voor de heer Ben Saunders.
Lage proleet is een betere aanduiding voor dit kneusje inderdaad.quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:58 schreef Twiitch het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:04 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Soullegende, stond eens op een aankondigingsposter![]()
Als het de eerste keer is, ja.quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:17 schreef MisterCe het volgende:
Dus je kunt in Nederland iemand een gespleten gebit, kaakfractuur en een hersenschudding slaan en er afkomen met een taakstraf.
Schuinsmarcheerder klinkt beter, inderdaad.quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:58 schreef Twiitch het volgende:
Dit is een complexe fractuur door de symphyse van de kaak, maar het gaat om de beeldvorming.quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:24 schreef BoneThugss het volgende:
Gebit door midden gespleten, wat moet ik me daarbij voorstellen? Wat een idioot(en) zijn het toch ook.
Aah, dankje. Maar al die figuren van Saunders zijn zo, agressieve tokkies. En spoiler die shit ff joh.quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Dit is een complexe fractuur door de symphyse van de kaak, maar het gaat om de beeldvorming.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik.quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:48 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Aah, dankje. Maar al die figuren van Saunders zijn zo, agressieve tokkies. En spoiler die shit ff joh.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |