Je eigen topic om zeep helpen in de OP. Goed gedaanquote:Op woensdag 2 maart 2016 09:27 schreef MisterCe het volgende:
Voor degenen die zich afvragen waarom MisterCe dit nieuwsbericht plaatst, bij de NS werken ook buitenlanders,
Nou ja, je kan zo wel meer zitplaatsen creëren, dus in dat opzicht snap ik het wel.quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:35 schreef MMXMMX het volgende:
Ik zag gisteren op het journaal dat ze de eerste klas stoelen enzo aan het vervangen zijn voor 2de klas stoelen NA JA daar snap ik niks van.
Ik snap best dat de hele eerste klas word afgeschaft maar dan hoeven die banken er toch niet uit?
Wat is dat voor onzin ? Hang gewoon stikkers op die duidelijk maken dat je daar ook gewoon mag zitten met een 2de klas kaartje en hopakee het is geregeld. Ik vind het echt kinderachtig van de NS om die coupées te slopen en versoberen. Vraag me af wat dat dan weer kost
Die eersteklasstoelen nemen veel meer ruimte in.quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:35 schreef MMXMMX het volgende:
Ik zag gisteren op het journaal dat ze de eerste klas stoelen enzo aan het vervangen zijn voor 2de klas stoelen NA JA daar snap ik niks van.
Ik snap best dat de hele eerste klas word afgeschaft maar dan hoeven die banken er toch niet uit?
Wat is dat voor onzin ? Hang gewoon stikkers op die duidelijk maken dat je daar ook gewoon mag zitten met een 2de klas kaartje en hopakee het is geregeld. Ik vind het echt kinderachtig van de NS om die coupées te slopen en versoberen. Vraag me af wat dat dan weer kost
Oke dat wist ik nietquote:Op woensdag 2 maart 2016 09:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Die eersteklasstoelen nemen veel meer ruimte in.
De eerste klas wordt niet afgeschaft, er worden een aantal eerste klas gedeeltes omgebouwd tot tweede klas.quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:35 schreef MMXMMX het volgende:
RyanAir heeft dan ook geen stewardessen of klasse of comfort of fijn maaltijden in de lounge of etc...quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:56 schreef LXIV het volgende:
Ik las pas ergens dat KLM-AirFrance 4x zoveel personeel per vervoerde passagier nodig had als RyanAir. Logisch dat KLM-AF het aflegt tegen zo'n maatschappij.
Dat was jaren geleden ook al. Het was toen goedkoper om met je auto te gaan dan met de treinquote:Op woensdag 2 maart 2016 09:51 schreef loni55 het volgende:
Jezelf verplaatsen middels ns is duur ook nog.
Iets met een klok en een klepel.quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:56 schreef LXIV het volgende:
Ik las pas ergens dat KLM-AirFrance 4x zoveel personeel per vervoerde passagier nodig had als RyanAir. Logisch dat KLM-AF het aflegt tegen zo'n maatschappij.
Iets dergelijks zal ook wel gelden voor de NS. Als ze overwegen om een kwart van de functies te schrappen (en de treinen blijven gewoon rijden), dan kan waarschijnlijk de helft er wel uit. Misschien dat op een dag het onrendabelenvervoer zelfs toekan zonder subsidie.
Nee, bij KLM krijg je dan 'gratis' een broodje kroket. Maar als dat ticket 200 euro duurder is, vind ik dat een heel duur broodje.quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:01 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
RyanAir heeft dan ook geen stewardessen of klasse of comfort of fijn maaltijden in de lounge of etc...
Jij hebt dus nog nooit in F gevlogen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, bij KLM krijg je dan 'gratis' een broodje kroket. Maar als dat ticket 200 euro duurder is, vind ik dat een heel duur broodje.
Naar mijn weten wordt alleen in Sprinters de eerste klasse gedeeltelijk omgebouwd naar tweede klasse. In die (SLT)-treinen is het verschil tussen beide klasses een andere kleur van de bekleding van de stoelen, en een armsteun. De stoelen hebben dezelfde maat volgens mij, misschien is de onderlinge afstand marginaal groter. De ombouwoperatie bestaat dan uit omwisselen van de zitting en het plakken van wat stickers.quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Die eersteklasstoelen nemen veel meer ruimte in.
Als je met meerdere personen reist is carpoolen en kosten delen al snel goedkoper ja.quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:51 schreef loni55 het volgende:
Jezelf verplaatsen middels ns is duur ook nog.
Let wel: het leeuwendeel van deze vervallen functies zal het personeel van de winkels zijn. Veel personeelsleden zullen meegaan met de nieuwe huurders van de winkels.quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:56 schreef LXIV het volgende:
Iets dergelijks zal ook wel gelden voor de NS. Als ze overwegen om een kwart van de functies te schrappen (en de treinen blijven gewoon rijden), dan kan waarschijnlijk de helft er wel uit.
Zelfs alleen is het goedkoper.quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:36 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Als je met meerdere personen reist is carpoolen en kosten delen al snel goedkoper ja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |