SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ik heb geen pms,maar indien vreetbui, dan chocolade.quote:Op woensdag 2 maart 2016 08:38 schreef Stimorol- het volgende:
Wat eten jullie als jullie een pms vreetbui hebben?
stom is dat he, rond dat punt schommelen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 08:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb geen pms,maar indien vreetbui, dan chocolade.
Idd moblo, toch weer overgewicht. Bah!
Had ik gisteren. Heb me rot gevoeld erna.quote:Op woensdag 2 maart 2016 08:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Als ik een vreetbui heb dan vreet ik whatever er in huis isIk begin meestal met een handje rozijntjes om een appel omdat ik dan denk, 'dat kan niet zoveel kwaad en stilt misschien de honger', maar als het een echt slechte bui is blijft het daar natuurlijk niet bij
ligt eraan welke fasequote:Op woensdag 2 maart 2016 08:38 schreef Stimorol- het volgende:
Wat eten jullie als jullie een pms vreetbui hebben?
O: magere Franse kwark met noten en rozijnen, eitje, mandarijn
T: kaascracker
L: 2 volkoren tortilla met tonijn / smeerkaas, appel
T: augurk, ei
D: gok bonen/gehaktmengsel
T: 2 rijstwafel met pindakaas/jam.
Ik hoop dat dit m'n hormonale vreetbui mindert. Alles wat ik af val komt deze week weer aan
"whatever mijn hand vastgrijpt in de voorraadkast"quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:11 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ligt eraan welke fase
rijstwafel met beetje boter en hagleslag, kwark met hagelslag
en een stap verder is maria koekjes
nog een stap verder is chocola
en de stap daarna is...whatever..combi van chips en chocola en alles
zolang je alleen woont is dat altijd de beste tactiek iddquote:Op woensdag 2 maart 2016 09:25 schreef Rauw. het volgende:
Ik heb trouwens nooit iets van dat lekkers/calorierijkst in huis, dat is voor mij echt het makkelijkst.
Het meeste snacken en cheaten doe ik buiten de deur.
Woon samen, solidariteit opeisenquote:Op woensdag 2 maart 2016 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zolang je alleen woont is dat altijd de beste tactiek idd
ik kan moeilijk verlangen dat mijn man een jaar lang niet snaait natuurlijk. Het heeft ook een contra-effect: hoe harder ik mijn best doe, hoe hoger de repen cote d'or zich opstapelen in de kastquote:Op woensdag 2 maart 2016 09:27 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Woon samen, solidariteit opeisen![]()
Al is dat met kinders wel lastig, omdat je die soms best eens vol mag stouwen met slechte shit.
Die laatste fase zit ik nuquote:Op woensdag 2 maart 2016 09:11 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ligt eraan welke fase
rijstwafel met beetje boter en hagleslag, kwark met hagelslag
en een stap verder is maria koekjes
nog een stap verder is chocola
en de stap daarna is...whatever..combi van chips en chocola en alles
Ik ook niet.quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:25 schreef Rauw. het volgende:
Ik heb trouwens nooit iets van dat lekkers/calorierijkst in huis, dat is voor mij echt het makkelijkst.
Het meeste snacken en cheaten doe ik buiten de deur.
Het is nou ook weer niet zo dat mijn man 1 grote saboteur is. En dat is uiteraard heel nobel van je, maar ik betwijfel of veel mensen echt een vol kalenderjaar helemaal niets snoepen in hun eigen huis omdat hun partner wil afvallen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:35 schreef Rauw. het volgende:
Zou er zelf geen problemen mee hebben om weer strenger te gaan doen als dat mijn vriendin motiveert als ik eerlijk ben.
Ben ik helemaal met je eens dat het uit jezelf moet komen, maar samen maakt het wel makkelijker hequote:Op woensdag 2 maart 2016 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is nou ook weer niet zo dat mijn man 1 grote saboteur is. En dat is uiteraard heel nobel van je, maar ik betwijfel of veel mensen echt een vol kalenderjaar helemaal niets snoepen in hun eigen huis omdat hun partner wil afvallen.
Mijn punt is eigenlijk dat echte motivatie alleen uit jezelf kan komen. Dat heb ik ervaren met stoppen met roken en dat ervaar ik nu ook weer. Ik wil afvallen, dan heb ik met de rest van de wereld te schaften, niet andersom
Mn vriend verstopt chocola op plaatsen waar ik niet bij kan/het niet kan vindenquote:Op woensdag 2 maart 2016 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zolang je alleen woont is dat altijd de beste tactiek idd
Klopt, maar het is gewoonweg niet altijd haalbaar zolang je met andere mensen woont.quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bij mij zijn er toch al veel vreetbuiten niet doorgegaan omdat het er gewoon niet was. Motivatie of niet. Niemand is ook de volle 365 gemotiveerd en eten in je eigen huis opbiggen is een stuk laagdrempeliger dan ergens naar toe moeten om tassen vol slechte zeut te halen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |