quote:FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.
Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.
Openingspost is hier terug te vindenquote:1 Marsman, Nick (NED) Keeper
13 Plattel, Timo (NED) Keeper
16 Drommel, Joël (NED) Keeper
20 Stevens, Sonny (NED) Keeper
3 Uvini, Bruno (BRA) Verdediger
4 Katsikas, Giorgos (GRI) Verdediger
5 Schilder, Robert (NED) Verdediger
15 Andersen, Joachim (DEN) Verdediger
17 Ter Avest, Hidde (NED) Verdediger
25 Bijen, Peet (NED) Verdediger
28 Van der Lely, Jeroen (NED) Verdediger
8 Ebecilio, Kyle (NED) Middenvelder
10 Ziyech, Hakim (NED) Middenvelder
12 Hölscher, Tim (DUI) Middenvelder
19 Eghan, Shadrach (GHA) Middenvelder
21 Gutiérrez, Felipe (CHL) Middenvelder
22 Mokotjo, Kamohelo (ZAF) Middenvelder
23 Van der Heyden, Jelle (NED) Middenvelder
7 Ede, Chinedu (DUI), Aanvaller
9 Børven, Torgeir (NOR) Aanvaller
11 Agyepong, Thomas (GHA) Aanvaller
18 Zschusschen, Felitciano (NED) Aanvaller
19 Oosterwijk, Jari (NED) Aanvaller
26 Da Cruz, Alessio (NED) Aanvaller
27 Cabral, Jerson (NED) Aanvaller
?? El Azzouzi, Zakaria (NED) Aanvaller
Die zullen het niet laten nog een trap na te geven, maar als ik het zo lees wordt het ook zonder inmenging van de FIFA nog spannend genoegquote:Op woensdag 2 maart 2016 06:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Die straf hebben we wel gehad en was het voorwaardelijk intrekken van de licentie, naast volledig openheid van zaken geven en meewerken aan dit onderzoek plus eventuele consequenties verbonden aan de uitkomst van dit onderzoek.
De fifa moet zich er nog over buigen maar veel recht van spreken zouden die lui toch niet mogen hebben.
Er zullen genoeg gelukzoekers klaarstaanquote:Op woensdag 2 maart 2016 08:22 schreef ReMcOrE het volgende:
2 maanden voor een geheel nieuwe directie en RvC, met voldoende (voetbal)kennis en onafhankelijkheid van elkaar. dat is een beste klus...
quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Laten we hopen op een terechte straf.
Ze krijgen maar drie punten aftrek. Al hadden ze er zes of negen gekregen, ze bleven op hun sloffen in de Eredivisie.quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Puntje of 15 eraf zou mooi zijn.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:52 schreef Scrummie het volgende:
Ik zou Gudde als nieuwe AD aanstellen. Die kan heel goed saneren.
Overigens heeft Gudde ook goede connecties binnen de gemeente Rotterdam. Niet dat jullie daar wat aan hebben, maar dat zijn de enige twee positieve punten die over het algemeen genoemd kunnen worden.
Bovendien is Jacobs ook al aanwezig, dus dan zouden jullie de twee architecten hebben van het financieel gezonde Feyenoord.
Als iemand anders dan van Oostveen het had gezegd was het vast waarheid. Maar als Bert van Oostveen iets zegt ben ik geneigd 100% het tegenovergestelde te geloven. Jullie winnen dus volgend jaar de Champions League.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:26 schreef Frutsel het volgende:
Van Oostveen: "Ik schat de kans dat Twente volgend jaar betaald voetbal speelt niet heel groot!"
http://www.bnr.nl/nieuws/(...)t?platform=hootsuite
quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:26 schreef Frutsel het volgende:
Van Oostveen: "Ik schat de kans dat Twente volgend jaar betaald voetbal speelt niet heel groot!"
http://www.bnr.nl/nieuws/(...)t?platform=hootsuite
Dit dus. Die spelen gewoon eredivisiequote:Op woensdag 2 maart 2016 16:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]alsof ze dat gaan laten gebeuren.
Hoofdklasse laten instromen zal wel terecht zijn en ben je zo terugquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:27 schreef Tagliano het volgende:
Helemaal uit het betaald voetbal zou ik zonde vinden. Aan de andere kant dient dit soort beleid natuurlijk wel gestraft te worden
Hoofdklassequote:Op woensdag 2 maart 2016 17:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoofdklasse laten instromen zal wel terecht zijn en ben je zo terug
Ah ja, dat kan ook nog natuurlijk. Ik las het eigenlijk meer als weer helemaal opnieuw beginnen (dus het laagste niveau) maar dat is natuurlijk niet per definitie zoquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoofdklasse laten instromen zal wel terecht zijn en ben je zo terug
Die gingen failliet toch?quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoofdklasse?
RBC zit ergens in de vierde klasse nog, bijvoorbeeld.
Wat heeft rbc hier nou weer mee te maken. Tevens boeit rbc niemandquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoofdklasse?
RBC zit ergens in de vierde klasse nog, bijvoorbeeld.
Zet gewoon wat extra druk op de crediteuren die het nieuwe akkoord nog niet hebben getekend. Weinig mis mee.quote:
Is waarheid.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat heeft rbc hier nou weer mee te maken. Tevens boeit rbc niemand
Veendam kreeg toestemming van de KNVB om zich na het faillissement in te schrijven voor de Hoofdklasse. Hoe zit dat dan?quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:07 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Is waarheid.
Maar de regel is duidelijk dat als je wilt terugkeren via het amateurvoetbal, je dan in de 5e klasse moet beginnen.
quote:,,De problemen zijn groter dan veel mensen denken. De zaak wordt onderschat. Het lijk ligt niet alleen al voor de kist, de begrafenis is al besteld. Ik zeg dit met pijn in het hart."
,,Er zijn geen lijken, maar bijna een heel massagraf uit de kast gekomen. Daar zal een oplossing voor moeten worden gezocht."
,,Ik denk dat je Houdini en Hans Klok tegelijkertijd nodig hebt om als Twente hier uit te komen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |