Dan zap je naar een andere zender.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:34 schreef Sked het volgende:
Vervelende personen die allerlei nietszeggende kutproblemen aan de kaak stellen van ons geld.
Nee, bedankt.
Er zijn ook tig problemen die duizend keer erger zijn waar Rambam niets aan doet.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Van ons geld''.
Je kunt het ook overdrijven zeg. Ik vind stapels falende ICT-projecten, wachtgeldzuigende mensen, mensen met onzinnige subsidieaanvragen duizend keer erger.
Bedankt dat je helemaal naar dit topic gekomen bent om dat te vertellenquote:
Maak je liever druk om die absurde salarissen voor presentatoren, maak je liever druk om die simpele propaganda, maak je druk om zoveel.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Er zijn ook tig problemen die duizend keer erger zijn waar Rambam niets aan doet.
Maar nee, wij moeten naar Rob Geus kijken die een keurmerkje uitdeelt.
Nieuwe TV kopen, zodat je ook de andere zenders kunt ontvangen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:37 schreef Sked het volgende:
Er zijn ook tig problemen die duizend keer erger zijn waar Rambam niets aan doet.
Maar nee, wij moeten naar Rob Geus kijken die een keurmerkje uitdeelt.
Hoeveel geld, HOEVEEL.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:39 schreef DrDentz het volgende:
Ik kende iemand die naar een show van Peter Pannenkoek gaat en daar geld voor over heeft. Meteen ontvriend.
Ik maak me nergens druk om. Ik heb alleen een hekel aan sommige dingen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maak je liever druk om die absurde salarissen voor presentatoren, maak je liever druk om die simpele propaganda, maak je druk om zoveel.
Wat een domme opmerking.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:39 schreef svann het volgende:
[..]
Nieuwe TV kopen, zodat je ook de andere zenders kunt ontvangen.
Centenbakje.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:40 schreef Coco98 het volgende:
Volgens mij zit er een stukje pannenkoek vast, hij slist.
Dat mag.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik maak me nergens druk om. Ik heb alleen een hekel aan sommige dingen.
[..]
Wat een domme opmerking.
2.3/10quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:40 schreef Coco98 het volgende:
ik kijk al een tijdje mee hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bedankt dat je helemaal naar dit topic gekomen bent om dat te vertellen
Gij heeft een pinokkio neusjequote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:40 schreef Coco98 het volgende:
Ah, net toen de sfeer uitstekend werdquote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
ik kijk al een tijdje mee hoor
dit is alleen mijn tweede post vandaag in dit topic
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah, net toen de sfeer uitstekend werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |