Walgelijk ja. Ga maar lekker de bijstand in.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wachtgeld hoort een verbod op te komen. Criminele mensen.
http://925.nl/archief/201(...)ld-en-schrijft-boek/
Oh je bent er zo één. Formuleren van je mening moet je nog leren zie ikquote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De haat van moslims in Nederland tegenover homoseksuelen.
Ik snap het idee achter wachtgeld wel. In de Tweede Kamer moet je alles kunnen zeggen en je geen zorgen hoeven maken of je erna wel een goede baan kunt krijgen.quote:
Doe eens een beetje rustig.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:24 schreef Fylax het volgende:
WAAROM MOGEN DIE BLANKE PRESENTATORS VAN RAMBAM NIET AAN DE TAFEL MAAR DIE GETINTE WEL
Omdat hij de ring van frodo gejat heeft.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:24 schreef Fylax het volgende:
WAAROM MOGEN DIE BLANKE PRESENTATORS VAN RAMBAM NIET AAN DE TAFEL MAAR DIE GETINTE WEL
Ik ken het exacte systeem niet, maar ik zou toch wel wat meer prikkels willen zien om een baan te krijgen in het wachtgeldsysteemquote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik snap het idee achter wachtgeld wel. In de Tweede Kamer moet je alles kunnen zeggen en je geen zorgen hoeven maken of je erna wel een goede baan kunt krijgen.
Het is niet meer de jaren '50 waarin iedereen zijn hele leven bij dezelfde baas blijft.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik snap het idee achter wachtgeld wel. In de Tweede Kamer moet je alles kunnen zeggen en je geen zorgen hoeven maken of je erna wel een goede baan kunt krijgen.
Ze probeerden op een goedkope manier de integriteit van Rob in twijfel te trekken. Misselijk show was dat.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:25 schreef tralalala het volgende:
Ik vond die aflevering met de sticker van Rob Geus wel geinig.
Wat een eindbaas is dat.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:26 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Daar hebben we dit gifje voor
[ afbeelding ]
xDquote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:28 schreef opperkleurder het volgende:
Die beesten vinden het daar dolfijn.
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:29 schreef luxerobots het volgende:
Als je een schnitzel eet, heeft het varken ook in een loeikleine kooi gezeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |