Dan mocht Albert Verlinde zijn mening geven over Bernie Sanders. Wat een feest.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar zou het echt inhoudelijk worden.
Yep, paar jaar wachtgeld hequote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Zei Tofik echt dat hij financieel onafhankelijk is?
Want?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:21 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Als Tofik de uitspraak 'de zonde moet je bedekken' zo maar voorbij laat gaan als 't over homofilie gaat, dan laat ie 't wel heel erg uit z'n handen glippen...
En daarbuiten zijn er ook voldoendequote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:22 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Pauw vind het vreemd dat een jongen onder een westerse samenleving anti-homo is. Dan is hij blijkbaar de hele bible-belt vergeten
Plus dat het al 30+ jaar bekend is.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:22 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Pauw vind het vreemd dat een jongen onder een westerse samenleving anti-homo is. Dan is hij blijkbaar de hele bible-belt vergeten
Nou ja.. wij in 't westen zien homofilie niet als zonde.... duhhh...quote:
Hij zei het nog vrij trots ook.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Tofik zei in hetzelfde interview ook dat het moslimdebat lucratief is.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat bedoel je, die jongen specifiek of de bible belt?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Plus dat het al 30+ jaar bekend is.
De haat van moslims in Nederland tegenover homoseksuelen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:23 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Wat bedoel je, die jongen specifiek of de bible belt?
Wachtgeld hoort een verbod op te komen. Criminele mensen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Tofik zei in hetzelfde interview ook dat het moslimdebat lucratief is.
#teamGeenvantweeënquote:
Walgelijk ja. Ga maar lekker de bijstand in.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wachtgeld hoort een verbod op te komen. Criminele mensen.
http://925.nl/archief/201(...)ld-en-schrijft-boek/
Oh je bent er zo één. Formuleren van je mening moet je nog leren zie ikquote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De haat van moslims in Nederland tegenover homoseksuelen.
Ik snap het idee achter wachtgeld wel. In de Tweede Kamer moet je alles kunnen zeggen en je geen zorgen hoeven maken of je erna wel een goede baan kunt krijgen.quote:
Doe eens een beetje rustig.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:24 schreef Fylax het volgende:
WAAROM MOGEN DIE BLANKE PRESENTATORS VAN RAMBAM NIET AAN DE TAFEL MAAR DIE GETINTE WEL
Omdat hij de ring van frodo gejat heeft.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:24 schreef Fylax het volgende:
WAAROM MOGEN DIE BLANKE PRESENTATORS VAN RAMBAM NIET AAN DE TAFEL MAAR DIE GETINTE WEL
Ik ken het exacte systeem niet, maar ik zou toch wel wat meer prikkels willen zien om een baan te krijgen in het wachtgeldsysteemquote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik snap het idee achter wachtgeld wel. In de Tweede Kamer moet je alles kunnen zeggen en je geen zorgen hoeven maken of je erna wel een goede baan kunt krijgen.
Het is niet meer de jaren '50 waarin iedereen zijn hele leven bij dezelfde baas blijft.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik snap het idee achter wachtgeld wel. In de Tweede Kamer moet je alles kunnen zeggen en je geen zorgen hoeven maken of je erna wel een goede baan kunt krijgen.
Ze probeerden op een goedkope manier de integriteit van Rob in twijfel te trekken. Misselijk show was dat.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:25 schreef tralalala het volgende:
Ik vond die aflevering met de sticker van Rob Geus wel geinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |