abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 maart 2016 @ 08:37:54 #51
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_160384328
C is vandaag jarig! Alweer 4.... Waar blijft de tijd..

16e mag ze naar de basisschool.

pi_160384333
Hihi Franny :)

Mijn moeder heeft veel bewaard maar ik kan nog steeds verdrietig worden dat ze 1 ding heeft weggegeven: de magische speelboom. Wat had ik die graag aan B gegeven.
Mijn schoonmoeder koopt overigens alleen verantwoord spul zeg maar. Te dure potloden, te dure klei etc. Van dat spul waar ik beter niet aan kan zitten.
Maar ze laat daar ook genoeg staan aangezien ze 1 keer in de weken op B past en de andere week op ons nichtje die ook 2 is.

Ze heeft hem aan een weeshuis geschonken dus het doel was goed maar hallo! en ik dan ;)
  donderdag 3 maart 2016 @ 08:43:17 #53
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_160384379
Burdie en fieder nog gefeliciteerd !

Wbt speelgoed, hier staat playmobil in een grote plastic bak, verder is een gedeelte van mn dressoir gekaapt, en ook in mn andere kast ligt wat knutselspul. Verder staat er hier nog een houten keukentje en bakken met potloden, knutselspul en speelgoed voor het keukentje.
En natuurlijk poppen en poppenwagen...

En de rest staat (gelukkig) op haar kamer.
pi_160384459
Gefeliciteerd Pure Evil!!
pi_160386034
Gefeliciteerd PureEvil.
Hoe komt het dat ze pas de 16e begint?

Exode. Ik snap je gevoel wel :*

Laatste paar dagen was het een uitdaging om Riley aangekleed te krijgen.
Dus ik was vanmorgen erg trots dat ik nog een half uur over had toen ze aangekleed en al was. :+
  donderdag 3 maart 2016 @ 10:46:13 #56
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_160386191
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 10:37 schreef Omentielvo het volgende:
Gefeliciteerd PureEvil.
Hoe komt het dat ze pas de 16e begint?

School heeft 2 instroommomenten per maand, vandaar. Ik vind het zelf beetje onzinning, maar goed... Niks aan te doen ;)
  donderdag 3 maart 2016 @ 11:53:14 #57
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_160387480
Fieder gefeliciteerd!

PE gefeliciteerd!

Iemand een idee? Sinds een tijdje wordt kuiken een uur vroeger wakker dan anders. Hij is dan duidelijk nog moe, maar wil niet meer terug gaan slapen. Vervolgens heb ik de halve ochtend een chagrijnig en moe kind met een enorm kort lontje :{. Wat kan dat zijn en wat kan ik doen om hem te helpen?
KuikenGuppy
  donderdag 3 maart 2016 @ 11:58:26 #58
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_160387633
Burdie, ik hou me ook aanbevolen vooreen antwoord...

Ik zit hier al bijna 2 weken met een hangerige maar toch niet doodzieke peuter. Huilt om alles, niks is goed, enorm moe. Komt de manflu al voor bij driejarigen? :(
pi_160387779
Wij hebben het hier ook Burdie, nou ja niet een uur maar wel vroeger dan normaal. Geen idee, misschien gewoon minder slaap nodig? Maar ja....als hij nog duidelijk moe is. Misschien kamer niet donker genoeg? Zon komt wat eerder op...
  donderdag 3 maart 2016 @ 12:12:57 #60
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_160387982
Het is nog echt donker als hij wakker wordt. Misschien oefent hij vast voor de zomertijd :').
Ik zal vanavond nog eens extra in zijn mond kijken, of hij niet ergens last van heeft.
KuikenGuppy
pi_160388097
Haha, hij denkt: het is maart, zomertijd!
pi_160388612
_O- _O- _O- Wij zijn basisscholen aan het benaderen voor een kennismakingsgesprek. Ik dacht: ik kijk eens naar de Facebook pagina van mijn oude school. Er staan dus foto's van alle leerkrachten op vanaf 1983, hilarisch! Ik ken ze ook allemaal nog en dan komen ook alle verhalen boven. Zoals mijn eerste verliefdheid, op de kleuterjuf *; In mijn hoofd had ze altijd rode schoenen aan en ja hoor op de foto draagt ze rode laarzen, van die hoge. :D
pi_160388664
Burdie hier nog 1 die sinds zijn 2e verjaardag minder slaapt maar wel moe is.
Ik heb zelf het idee dat hij nu veel meer droomt/nachtmerries heeft en daardoor snachts minder uitrust. Hij werd ook steeds heel verdrietig en boos wakker.
Sinds we zijn ledikant bij ons op de kamer hebben gezet wordt hij vrolijk wakker. De ene keer om 6 en de andere keer om 7 uur. Vanmorgen om 6 uur moest hij niezen en daarna heel hard lachen O+ clowntje.
We vinden het niet ideaal dat hij bij ons slaapt maar liever zo dan hoe het daarvoor ging. Als hij 18 is slaapt hij vast niet meer bij ons op de kamer 8-)

PE gefeliciteerd met je kleuter!
pi_160389379
Tof Exode!
Heb mijn oude basisschool ook eens opgezocht op het web. Geen oude foto's helaas, en nog maar twee docenten van mijn tijd nog werkzaam. Een van die twee zelfs als directeur inmiddels :)
pi_160390023
Van die huidige lichting ken ik er nog 1 Shandaly en een oud klasgenoot is er nu leraar zag ik op de foto. Echt leuk om terug te zien. (en als de verhuiskwestie in het voordeel van mijn geboortedorp wordt beslecht, gaat B waarschijnlijk naar mijn oude basisschool)
pi_160393016
Gefeliciteerd PE!

Burdie, geen idee? Hier ook wel van die fases gehad inderdaad :Y

En leuk als je dan weer terugdenkt aan je eigen tijd enzo. Vind het ook bijzonder om te bedenken dat ik zelf ook gewoon herinneringen van toen ik zo oud was als mijn meiden nu O+

Kdv ging vandaag super. Ze zijn naar de kinderboerderij geweest en hebben gegymd. Ze zaten vol verhalen O+
pi_160393230
Vanmorgen zeg ik tegen Jan goh heb je een verstopte neus?
Zegt jan: nee hoor mama! Hij is hier! _O-
pi_160393522
PE gefeliciteerd *O*

Mijnes heeft net voor het eerst in zijn peuterbed geslapen, ging supergoed O+
pi_160393583
Fieder super!
pi_160393877
Hoi :W

Onze K is in december 2 geworden. Ik vroeg me af of jullie ervaring hebben met het volgende: zo gauw ik de woonkamer verlaat (plassen of wasmachine aanzetten etc) trekt K zijn kleding uit :? Ook als hij stout is en in de box moet doet hij dit... Is dat een fase?

Oh en speelgoed heb ik in bakken staan onder de box, maar hij keert ze om en kijkt er dan niet meer naar om :{
pi_160394026
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2016 16:51 schreef angelatje het volgende:

Onze K is in december 2 geworden. Ik vroeg me af of jullie ervaring hebben met het volgende: zo gauw ik de woonkamer verlaat (plassen of wasmachine aanzetten etc) trekt K zijn kleding uit :? Ook als hij stout is en in de box moet doet hij dit... Is dat een fase?

Oh en speelgoed heb ik in bakken staan onder de box, maar hij keert ze om en kijkt er dan niet meer naar om :{
:Y naja teun trekt eeuwig zijn broek uit als hij de kans heeft..... Doet dit sinds hij door had hoe het moet was een ruim jaar toen het begon, netzo als sokken uit
Dat je hem nog in de box kunt houden vind ik ook knap, die van mij smeten met anderhalf alles uit de box incl kleed, vloog echt de toko door, kleren uit en dan op een krijsen zetten...
Toen Teun er klaar mee was heb ik de box verkocht! Hij wordt 2 in april.
  donderdag 3 maart 2016 @ 17:02:16 #72
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_160394049
Kleren uittrekken, nee. Ik geloof dat mijn driejarige niet weet hoe dat moet? Dus nee, sorry, geen ervaring...
  donderdag 3 maart 2016 @ 17:09:52 #73
171422 LadyBlack
paint it black
pi_160394151
E trekt haar kleren uit als ze ze niet aan wil. Dan begint ze eerst te piepen dat ze 'niet zo goed lekker' zitten :') En gaat er dan aan trekken, net zo lang tot ze uit zijn.

Ze komt een heel eind zonder kleerscheuren overigens. Alleen het laatste stukje maillot over haar billen is vaak lastig. En de knopen van haar jas uiteraard, maar met hard trekken gaan ze toch altijd nog los :X
  donderdag 3 maart 2016 @ 17:24:35 #74
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_160394389
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2016 16:51 schreef angelatje het volgende:

Ja als ze de kans krijgt trekt ze haar broek uit. Dus van die leuke tuinbroekjes etc hoeven we niet meer te nemen :').
pi_160394496
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2016 17:24 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Ja als ze de kans krijgt trekt ze haar broek uit. Dus van die leuke tuinbroekjes etc hoeven we niet meer te nemen :').
Ik koop broeken die hij met moeite uit krijgt ;) alleen de joggingbroekjes die hij soms in huis aan heeft zitten snel op de enkels _O- bij voorkeur als Jan op de wc zit staat hij er naast en gaat ook zijn "piemeltje poetsen" netzo als jan na het plassen _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')