School heeft 2 instroommomenten per maand, vandaar. Ik vind het zelf beetje onzinning, maar goed... Niks aan te doenquote:Op donderdag 3 maart 2016 10:37 schreef Omentielvo het volgende:
Gefeliciteerd PureEvil.
Hoe komt het dat ze pas de 16e begint?
quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:51 schreef angelatje het volgende:
Hoi![]()
Onze K is in december 2 geworden. Ik vroeg me af of jullie ervaring hebben met het volgende: zo gauw ik de woonkamer verlaat (plassen of wasmachine aanzetten etc) trekt K zijn kleding uitOok als hij stout is en in de box moet doet hij dit... Is dat een fase?
Oh en speelgoed heb ik in bakken staan onder de box, maar hij keert ze om en kijkt er dan niet meer naar om
Ja als ze de kans krijgt trekt ze haar broek uit. Dus van die leuke tuinbroekjes etc hoeven we niet meer te nemenquote:Op donderdag 3 maart 2016 16:51 schreef angelatje het volgende:
Hoi![]()
Onze K is in december 2 geworden. Ik vroeg me af of jullie ervaring hebben met het volgende: zo gauw ik de woonkamer verlaat (plassen of wasmachine aanzetten etc) trekt K zijn kleding uitOok als hij stout is en in de box moet doet hij dit... Is dat een fase?
Oh en speelgoed heb ik in bakken staan onder de box, maar hij keert ze om en kijkt er dan niet meer naar om
Ik koop broeken die hij met moeite uit krijgtquote:Op donderdag 3 maart 2016 17:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ja als ze de kans krijgt trekt ze haar broek uit. Dus van die leuke tuinbroekjes etc hoeven we niet meer te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |