SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Lekker hoor. Hoeveel nachten Bangkok ga je?quote:
1tje in het begin, misschien aan het einde nog 2 nachten om beetje te shoppen enzoquote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor. Hoeveel nachten Bangkok ga je?
Hopelijk heb je goed weer. Kan je daar beetje chillen aan rooftop-zwembadquote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1tje in het begin, misschien aan het einde nog 2 nachten om beetje te shoppen enzo
Zit voor het regenseizoen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk heb je goed weer. Kan je daar beetje chillen aan rooftop-zwembad
Tricky wel als je eilandje gaat doenquote:
Ach, vorige keer heb ik in 3 weken Thailand nergens een druppie regen gehad.quote:
Sommige mensen nemen wel echt altijd goed weer mee naar vakantie jaquote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, vorige keer heb ik in 3 weken Thailand nergens een druppie regen gehad.
Ik heb echt nog nooit slecht weer gehad op vakantie, ja een paar keer op familiebezoek in Polen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige mensen nemen wel echt altijd goed weer mee naar vakantie ja
Hier was verder niets van gelogen, jammer dat media er zo over viel.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:46 schreef Fok-it het volgende:
"Als iedereen van mijn niveau was, stonden we eerste."
Maar wel denigrerend om dat te zeggen natuurlijk. En maak er dan een goed excuus vanquote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hier was verder niets van gelogen, jammer dat media er zo over viel.
Hoezo denigrerend, ik neem aan dat zn teamgenoten dat wel inzien.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wel denigrerend om dat te zeggen natuurlijk. En maak er dan een goed excuus van
Nou door die reactie worden ze geen kampioenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo denigrerend, ik neem aan dat zn teamgenoten dat wel inzien.
Ik vond het wel leuk om een keer een oprechte emotie bij die spelers te zien
Ze worden geen kampioen omdat ze kwaliteit missen tov Barcaquote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:48 schreef Fok-it het volgende:
Nou door die reactie worden ze geen kampioen
Dat ook, maar je ziet gewoon dat het teamgevoel toch een stuk minder is.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze worden geen kampioen omdat ze kwaliteit missen tov Barca
Geen leugenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:46 schreef Fok-it het volgende:
De Portugese sterspeler kon de nederlaag moeilijk verkroppen. "Als iedereen van mijn niveau was, stonden we eerste."
Wordt in praktijk weinig om een uitreisbewijs gevraagd door de douanequote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Moet alleen nog even kijken of het uitmaakt dat ik Thailand uitga en weer i nkom
Ja, hopelijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt in praktijk weinig om een uitreisbewijs gevraagd door de douane
Krijg je gewoon weer een visa on arrival.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, hopelijk.
Heb in Thailand ook geen precieze datum dat ik terug ga, maar zal wel geen probleem zijn
Doe alles met cannon, dus gaat ramsnel terwijl ik nauwelijks speelquote:
Verder is alleen de trainer van zijn niveau.quote:
moet je rs3 spelen kun je alles afk'enquote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doe alles met cannon, dus gaat ramsnel terwijl ik nauwelijks speel
rs3quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je rs3 spelen kun je alles afk'en
lekker hoor, gaat steeds makkelijker ook zekerquote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jawel
krijg er steeds meer lol in
jaquote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker hoor, gaat steeds makkelijker ook zeker
wel makkelijk, niet duur?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doe alles met cannon, dus gaat ramsnel terwijl ik nauwelijks speel
hoeveel uur per week doe je nuquote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja
sta ook steeds vaker in mijn eentje bonnen weg te werken
Ben benieuwd jaquote:
Kwart voor 9 waarschijnlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe laat is.
Moet een afpsraak maken donderavond
niet zo veel en ligt er beetje aanquote:
niet verkeerd danquote:
oke opzich okequote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet zo veel en ligt er beetje aan
afgelopen week was ik midweekje in duitsland dus maar 10 uur gewerkt
maar over het algemeen 20-25 per week
Komt dat omdat je niet meer wil/kan werken of word je gewoon niet meer ingeroosterd?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet zo veel en ligt er beetje aan
afgelopen week was ik midweekje in duitsland dus maar 10 uur gewerkt
maar over het algemeen 20-25 per week
ingeroosterdquote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt dat omdat je niet meer wil/kan werken of word je gewoon niet meer ingeroosterd?
Netjes netjesquote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ingeroosterd
liefst zou ik meer werken want meer moneys maar voor nu is het wel goed zo
als het binnenkort het seizoen weer begint kijken of ik bij wat keukens hier in de buurt kan gaan werken
voorbereiding op kinderenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:35 schreef wietparkiet het volgende:
een van de weinige nadelen is wel dat ik ogen in mijn rug moet hebben als ik gehurkt sta
altijd gekloot met theedoeken
wat voor een werk doe je :squote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:35 schreef wietparkiet het volgende:
een van de weinige nadelen is wel dat ik ogen in mijn rug moet hebben als ik gehurkt sta
altijd gekloot met theedoeken
Koude kant in commerciële keukenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat voor een werk doe je :s
Hij ruimt zeepjes op in douches van gevangenissen, daarom dat hij ogen in z`n kop wil hebben als hij gehurkt staatquote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat voor een werk doe je :s
gewoon opsluiten in koelcelquote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:40 schreef wietparkiet het volgende:
sta ik in de koelcel wat te zoeken komt de souschef achter me staan om me te spanken met theedoek
Als ik iets geleerd heb van de verhalen van mijn broertje over in een keuken werken is iedereen daar gekquote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:40 schreef wietparkiet het volgende:
sta ik in de koelcel wat te zoeken komt de souschef achter me staan om me te spanken met theedoek
hehehequote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik iets geleerd heb van de verhalen van mijn broertje over in een keuken werken is iedereen daar gek
Goed zo etsuquote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:44 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
net eindgesprek voor onderzoeksstage gehad
is voldoende, 7 ects bij
ikke blij
Feliquote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:44 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
net eindgesprek voor onderzoeksstage gehad
is voldoende, 7 ects bij
ikke blij
beloofdquote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Feli
Niet van blijdschap een peuk opsteken he
beter gewoon een joint inderdaadquote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Feli
Niet van blijdschap een peuk opsteken he
Etsu steekt al genoeg stickies in z`n mondquote:
en wat voorquote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Etsu steekt al genoeg stickies in z`n mond
tmiquote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Etsu steekt al genoeg stickies in z`n mond
Kon ook gewoon downloaden :$quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:58 schreef Amarantha het volgende:
Nou nice. Riep gisteren nog dat ik The Wolf of Wall Street weer een keer moet kijken. Komt in maart op Netflix
Weet ik. Was ik ook eigenlijk van plan maar niet meer nodig.quote:
Ik zou het doen als het zou kunnen. En ook met mijn kat.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:02 schreef wietparkiet het volgende:
als je netflix zo leukt vind waarom trouw je er dan niet mee
http://www.foxnews.com/le(...)double-cheeseburger/quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:02 schreef wietparkiet het volgende:
als je netflix zo leukt vind waarom trouw je er dan niet mee
En maar vragen wanneer we gaan trouwen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet ik. Was ik ook eigenlijk van plan maar niet meer nodig.
[..]
Ik zou het doen als het zou kunnen. En ook met mijn kat.![]()
![]()
Waarover?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zag gister echt een briljant documentaire.
Jij bent vast wel blij dat Amy docu een oscar heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zag gister echt een briljant documentaire.
Huh? Je ziet spoken hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eindelijk! Je hebt je eigen naam terug.
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:06 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Huh? Je ziet spoken hoor.
https://en.wikipedia.org/wiki/Into_Great_Silencequote:
quote:The idea for the film was proposed to the monks in 1984, but the Carthusians said they wanted time to think about it. They responded to Gröning 16 years later to say they were willing to permit him to shoot the movie if he was still interested. Gröning then came alone to live at the monastery, where no visitors were ordinarily allowed, for a total of six months in 2002 and 2003.
Was ook de enige echte kanshebberquote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij bent vast wel blij dat Amy docu een oscar heeft gewonnen.
16 jaar later, jezusquote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Into_Great_Silence
Echt briljant gefilmt ook.
Gaat over een kloosterorde die vooral stil zijn.
[..]
Beter gewoon deze naam. Zal je toch altijd Etsu noemen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:08 schreef Etsu het volgende:
Wel even wennen hoor, op Santa had ik een grijze achtergrond en hier knalwit.
Donkergrijs. En de berichtjes zijn wit. En vrienden lichtroze.quote:
bbc kleurtjequote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Donkergrijs. En de berichtjes zijn wit. En vrienden lichtroze.
ik hou niet zo van kleurtjesquote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:10 schreef Amarantha het volgende:
En zelf ben ik een vieze lichte kleur paars.
Hoe heb je hem gezien dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Docu is ook echt nergens te vinden bijna.
Universiteitsbibliotheek had hem op dvd.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe heb je hem gezien dan?
Wel jammer dat zulke pareltjes nergens te zien zijn nee,
ook al die buitenlandse films die op het Rotterdams Film Festival waren dit jaar, maar kan je met geen mogelijkheid downloaden
Ook wel goeie zaak verder daar niet van
Netjes.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Universiteitsbibliotheek had hem op dvd.
Oldschool.
Je zit op een christelijke uni of je zit het niet he.quote:
http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=22457quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je zit op een christelijke uni of je zit het niet he.
Had gezien jaquote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=22457
Dit wordt ook een toppertje
Meestal krijg je van religie-kenners op zulke films toch een hoop kritiek te horenquote:
Dat was ook niet zo best verderquote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meestal krijg je van religie-kenners op zulke films toch een hoop kritiek te horen
Of van historici dat het historisch incorrect is etc. Was toen met Noah ook zo
Inso, de voetbal SC wordt overspoeld door kloons.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je zit op een christelijke uni of je zit het niet he.
Lol. Wie heeft er een banquote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Inso, de voetbal SC wordt overspoeld door kloons.
Ga een boek lezenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond weer geen ruk op tv. Iemand tips?
Ditquote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:25 schreef Etsu het volgende:
Ik moet boodschappen doen maar het plenst al n tijdje zo hard.
Hier ook al, de hele dagquote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:25 schreef Etsu het volgende:
Ik moet boodschappen doen maar het plenst al n tijdje zo hard.
Premier leaguequote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond weer geen ruk op tv. Iemand tips?
voor je verstandskiezen?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet nog steeds een afspraak bij de kaakchirurg maken
Ja 1tje.quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet nog steeds een afspraak bij de kaakchirurg maken
zou gewoon laten zitten tot ze allemaal doorkomenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja 1tje.
Maar ding komt al een jaar door, nooit een greintje last van gehad.
Dus til het even over de zomer.
Oei. Kan wel ineens uit het niets heel heftig wordenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja 1tje.
Maar ding komt al een jaar door, nooit een greintje last van gehad.
Dus til het even over de zomer.
Mijn idee, ja. Of ik last ga krijgen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:30 schreef Etsu het volgende:
ewoon laten zitten tot ze allemaal doorkomen
ik had niet zozeer last van ofzo. maar uit preventie moesten ze wel eruit, maar konden ook wel even blijven zitten snapjewelquote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn idee, ja. Of ik last ga krijgen.
Mijn tandarts zei dat ik maar moest kijken wanneer ik een afspraak maakte.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:30 schreef Etsu het volgende:
ik had niet zozeer last van ofzo. maar uit preventie moesten ze wel eruit, maar konden ook wel even blijven zitten snapjewel
Ik moet volgende week weer.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik moest vanmorgen vroeg naar de tandarts. Alles was weer dik in orde. Mag over een jaar weer terugkomen.
Waarom niet eentje in Groningenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee dat klopt, vind t ook niet zo erg, maar de afstand wel
mijne zit in roffa
2 helemaal en 2 halfquote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Waren ze bij jou al helemaal door dan Etsu
Suc6.quote:
mn tandvlees vond t niet zo leuk (ging bloeden) en kreeg iets met een p-nogwat en toen moesten de verstandskiezen eruit en beter poesten/flossenquote:
Daar doe ik het voor.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, Etsu weer met zijn eigen account.
Ik was er net aan gewend.
Ik trek dit slecht.
Etsu haalt de autist in ons allen naar bovenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, Etsu weer met zijn eigen account.
Ik was er net aan gewend.
Ik trek dit slecht.
Zo hoort het.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Etsu haalt de autist in ons allen naar boven
Sorry. :squote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gadverdamme man, moet dat nou?
Toevallig werd het hier allemaal rustiger toen jij hier kwam.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt hé. Moeilijk saai nu hier.
En ik maar denken dat het aan Calcio lag.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Toevallig werd het hier allemaal rustiger toen jij hier kwam.
Waar is hij?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het aan Calcio lag.
Oh, wie mis je wel?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee, mis hem niet echt ook.
Hoezo?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:33 schreef Etsu het volgende:
Het zal waarschijnlijk ook niet lang meer duren voordat ik een note van hem krijg.
Dan gaat die een banaanvraag doen. Dat risico wil ik niet oplopen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan moet je naar het VBL SC topic
wtf heb jij gedaan?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan gaat die een banaanvraag doen. Dat risico wil ik niet oplopen.
Ik wilde dat ik dat wist.quote:
Ah oké. Wel vreemd. Hij heeft volgens mij aan weinig mensen een hekel.quote:
Oké, DM anders gewoon en vraag er naar. Vragen staat vrij toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wilde dat ik dat wist.
Tot mijn weten ben ik altijd netjes en aardig tegen hem geweest, maar daar denkt hij blijkbaar anders over.
Ik heb tientallen keren hem begroet als we in een topic waren, maar hij negeerde me.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah oké. Wel vreemd. Hij heeft volgens mij aan weinig mensen een hekel.
Neuh, Idc. Wat weet ik nou van hem? Enkel dat ie Stijn heet en een rotpuber is.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oké, DM anders gewoon en vraag er naar. Vragen staat vrij toch?
Haha oke ik dacht dat alleen Davy daar op stond. Jij dus ook blijkbaar.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb tientallen keren hem begroet als we in een topic waren, maar hij negeerde me.
En het schijnt dat hij mij op zijn blokkeerlijst heeft gezet.
Wie is Davyquote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha oke ik dacht dat alleen Davy daar op stond. Jij dus ook blijkbaar.
Nouwja je zegt net dat je hem mistquote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Neuh, Idc. Wat weet ik nou van hem? Enkel dat ie Stijn heet en een rotpuber is.
Dat was een van mijn honderd pogingen om zijn aandacht te lokken.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouwja je zegt net dat je hem mist
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat was een van mijn honderd pogingen om zijn aandacht te lokken.
Oh.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij is hij geen mod geweest.
Ik heb er best wel veel.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voor zover ik weet heb ik geen vijanden hier op fok!
in grtd?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb er best wel veel.
Hoelang zit je hier?
Ik sinds 2009, sinds 2011 echt actief zeg maar.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sinds 2007. Maar pas sinds eind 2014 echt actief.
Voor zover ik weet heb ik die niet. Maar ze vertellen het ook niet vol trots.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:41 schreef Etsu het volgende:
Vijand is een groot woord trouwens.
Meer van dat er genoeg users zijn die mij niet mogen en andersom
Haters maken je sterk
Okéquote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik sinds 2009, sinds 2011 echt actief zeg maar.
True.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heb ik die niet. Maar ze vertellen het ook niet vol trots.
Die zit toch in KLB?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mis Sked wel trouwens. Die zie ik amper nog hier.
Oh nee. VBL blijkbaarquote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is dat zo? Daar kom ik dus echt nooit.
Moeten hun weten.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh nee. VBL blijkbaar
Wel n paar users zijn naar KLB gegaan
ben moe. ga zo even tukje doen denk ik pff.quote:
jeetje heb je nog wel tijd om op FOK! te komen of moeten haags en ik t met elkaar doenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben moe. ga zo even tukje doen denk ik pff.
vanaf morgen nog vies druk komende 4 weken ook pff pff pff
Ja soms, maar vanaf morgen is het uit met de lolquote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
jeetje heb je nog wel tijd om op FOK! te komen of moeten haags en ik t met elkaar doen
Ik weet zeker dat er lurkers zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ah nu zijn we met zijn drieën. Gezellig!
wat moet je allemaal doen danquote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja soms, maar vanaf morgen is het uit met de lol
Ja, dat is ook wel een aardige user.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat er lurkers zijn
Fok-it, kom eens
Moet opeens belachelijk veel doen voor schoolquote:
ja hoe staat t ermee. moet er nog veel gebeuren?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet opeens belachelijk veel doen voor school
En heb iets te veel werk aangenomen
En moeten nog wat dingen voorbereiden voor de grote dag
Je mag best eerlijk zijn, hij is er niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel een aardige user.
Wel wat dingen, maar veel dingen zijn al gebeurd.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja hoe staat t ermee. moet er nog veel gebeuren?
waar gaat huwelijksreis heenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel wat dingen, maar veel dingen zijn al gebeurd.
Nee ik ben eerlijk. Heb geen problemen met hem. En wat hij post is best oke.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je mag best eerlijk zijn, hij is er niet.Denk ik.
Okequote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee ik ben eerlijk. Heb geen problemen met hem. En wat hij post is best oke.
Sta ik #1?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij hebben in 2016 tot nu toe belachelijk veel gepost trouwens
quote:
Ik slaap aan de rechterkant. Mijn vriendin de linker dan uiteraard.quote:
Tijd voor een breakquote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Top 100 van 01-01-2016 t/m 01-03-2016
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (1619617)
001 12902 Ajacied422 0.8%
002 11573 Insomnia_ 0.71%
003 10936 Crip 0.68%
004 09970 haags_kwartiertje 0.62%
005 09645 TARDIS. 0.6%
Wat?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:58 schreef Etsu het volgende:
dat was dus een van de redenen voor een kloontje
Ik sta vast op nr 200 ofzo.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Top 100 van 01-01-2016 t/m 01-03-2016
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (1619617)
001 12902 Ajacied422 0.8%
002 11573 Insomnia_ 0.71%
003 10936 Crip 0.68%
004 09970 haags_kwartiertje 0.62%
005 09645 TARDIS. 0.6%
Achjoh lekker boeiend toch.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou gewoon, beetje kansloos als je zo hoog in de scores staat
laten we stoppen en alleen maar gaan appenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou gewoon, beetje kansloos als je zo hoog in de scores staat
in mei jatochquote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
laten we stoppen en alleen maar gaan appen
Oh grappig, was vergeten dat daar ook staat hoeveel je dit jaar hebt gepost.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://arcee862.com/vandaag.php?user=Amarantha
Ik heb vakantie 3,5 week lang dus ik post bizar veelquote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:03 schreef Amarantha het volgende:
Maar sta al weer 2 weken niet hoog in de dagcijfers.
Kloptquote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als je trouwens een dagdeel pakt waarop je niets te doen hebt dan zit je zo aan de 200-300 posts.
Ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als je trouwens een dagdeel pakt waarop je niets te doen hebt dan zit je zo aan de 200-300 posts.
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt
Vooral als ik een punt moet maken.
Zelfs op mobiel gaat het vrij snel merk ik.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.Dat probeer ik dus vooral te vermijden.
FOK! van laptop eraf, alleen mobiel en tussendoor iets nuttigs doen.
lolquote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:06 schreef Etsu het volgende:
en als ik ga sporten, dan ga ik eerst op zo'n fiets en dan trappen maar en FOK! op mobiel open en dan R&P topics teruglezen
genot is dat altijd
56 per dagquote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
3420 tot nu toe dit jaar is niet weinig JC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |