hehehequote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik iets geleerd heb van de verhalen van mijn broertje over in een keuken werken is iedereen daar gek
Goed zo etsuquote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:44 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
net eindgesprek voor onderzoeksstage gehad
is voldoende, 7 ects bij
ikke blij
Feliquote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:44 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
net eindgesprek voor onderzoeksstage gehad
is voldoende, 7 ects bij
ikke blij
beloofdquote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Feli
Niet van blijdschap een peuk opsteken he
beter gewoon een joint inderdaadquote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Feli
Niet van blijdschap een peuk opsteken he
Etsu steekt al genoeg stickies in z`n mondquote:
en wat voorquote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Etsu steekt al genoeg stickies in z`n mond
tmiquote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Etsu steekt al genoeg stickies in z`n mond
Kon ook gewoon downloaden :$quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:58 schreef Amarantha het volgende:
Nou nice. Riep gisteren nog dat ik The Wolf of Wall Street weer een keer moet kijken. Komt in maart op Netflix
Weet ik. Was ik ook eigenlijk van plan maar niet meer nodig.quote:
Ik zou het doen als het zou kunnen. En ook met mijn kat.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:02 schreef wietparkiet het volgende:
als je netflix zo leukt vind waarom trouw je er dan niet mee
http://www.foxnews.com/le(...)double-cheeseburger/quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:02 schreef wietparkiet het volgende:
als je netflix zo leukt vind waarom trouw je er dan niet mee
En maar vragen wanneer we gaan trouwen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet ik. Was ik ook eigenlijk van plan maar niet meer nodig.
[..]
Ik zou het doen als het zou kunnen. En ook met mijn kat.![]()
![]()
Waarover?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zag gister echt een briljant documentaire.
Jij bent vast wel blij dat Amy docu een oscar heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zag gister echt een briljant documentaire.
Huh? Je ziet spoken hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eindelijk! Je hebt je eigen naam terug.
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:06 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Huh? Je ziet spoken hoor.
https://en.wikipedia.org/wiki/Into_Great_Silencequote:
quote:The idea for the film was proposed to the monks in 1984, but the Carthusians said they wanted time to think about it. They responded to Gröning 16 years later to say they were willing to permit him to shoot the movie if he was still interested. Gröning then came alone to live at the monastery, where no visitors were ordinarily allowed, for a total of six months in 2002 and 2003.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |