SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Lekker hoor. Hoeveel nachten Bangkok ga je?quote:
1tje in het begin, misschien aan het einde nog 2 nachten om beetje te shoppen enzoquote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor. Hoeveel nachten Bangkok ga je?
Hopelijk heb je goed weer. Kan je daar beetje chillen aan rooftop-zwembadquote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1tje in het begin, misschien aan het einde nog 2 nachten om beetje te shoppen enzo
Zit voor het regenseizoen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk heb je goed weer. Kan je daar beetje chillen aan rooftop-zwembad
Tricky wel als je eilandje gaat doenquote:
Ach, vorige keer heb ik in 3 weken Thailand nergens een druppie regen gehad.quote:
Sommige mensen nemen wel echt altijd goed weer mee naar vakantie jaquote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, vorige keer heb ik in 3 weken Thailand nergens een druppie regen gehad.
Ik heb echt nog nooit slecht weer gehad op vakantie, ja een paar keer op familiebezoek in Polen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige mensen nemen wel echt altijd goed weer mee naar vakantie ja
Hier was verder niets van gelogen, jammer dat media er zo over viel.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:46 schreef Fok-it het volgende:
"Als iedereen van mijn niveau was, stonden we eerste."
Maar wel denigrerend om dat te zeggen natuurlijk. En maak er dan een goed excuus vanquote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hier was verder niets van gelogen, jammer dat media er zo over viel.
Hoezo denigrerend, ik neem aan dat zn teamgenoten dat wel inzien.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wel denigrerend om dat te zeggen natuurlijk. En maak er dan een goed excuus van
Nou door die reactie worden ze geen kampioenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo denigrerend, ik neem aan dat zn teamgenoten dat wel inzien.
Ik vond het wel leuk om een keer een oprechte emotie bij die spelers te zien
Ze worden geen kampioen omdat ze kwaliteit missen tov Barcaquote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:48 schreef Fok-it het volgende:
Nou door die reactie worden ze geen kampioen
Dat ook, maar je ziet gewoon dat het teamgevoel toch een stuk minder is.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze worden geen kampioen omdat ze kwaliteit missen tov Barca
Geen leugenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:46 schreef Fok-it het volgende:
De Portugese sterspeler kon de nederlaag moeilijk verkroppen. "Als iedereen van mijn niveau was, stonden we eerste."
Wordt in praktijk weinig om een uitreisbewijs gevraagd door de douanequote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Moet alleen nog even kijken of het uitmaakt dat ik Thailand uitga en weer i nkom
Ja, hopelijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt in praktijk weinig om een uitreisbewijs gevraagd door de douane
Krijg je gewoon weer een visa on arrival.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, hopelijk.
Heb in Thailand ook geen precieze datum dat ik terug ga, maar zal wel geen probleem zijn
Doe alles met cannon, dus gaat ramsnel terwijl ik nauwelijks speelquote:
Verder is alleen de trainer van zijn niveau.quote:
moet je rs3 spelen kun je alles afk'enquote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doe alles met cannon, dus gaat ramsnel terwijl ik nauwelijks speel
rs3quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je rs3 spelen kun je alles afk'en
lekker hoor, gaat steeds makkelijker ook zekerquote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jawel
krijg er steeds meer lol in
jaquote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker hoor, gaat steeds makkelijker ook zeker
wel makkelijk, niet duur?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doe alles met cannon, dus gaat ramsnel terwijl ik nauwelijks speel
hoeveel uur per week doe je nuquote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja
sta ook steeds vaker in mijn eentje bonnen weg te werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |