Zou kunnen. Kan ook Plan X geweest zijn zoals tussen Enschede en Gronau op het laatst. Was een beetje dezelfde tijd.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:45 schreef J.B. het volgende:
[..]
Zoiets reed op het laatst toch ook tussen Nijmegen en Kleef?
Ja, het Harlingensyndroom, meer kan ik er ook niet van maken. In Friedrichshafen zit er tenminste nog een aansluiting tussen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:41 schreef Prins_Pils het volgende:
Sjezus
Ik heb me ook altijd afgevraagd wat nou het praktisch nut is van twee stations Norddeich en Norddeich Mole..
Was het niet dat daar letterlijk alleen een dijkje tussenzit, en bij hoogwater de treinen alsnog op Norddeich konden keren?
Gelukkig is Harlingen Haven nu binnendijksquote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, het Harlingensyndroom, meer kan ik er ook niet van maken. In Friedrichshafen zit er tenminste nog een aansluiting tussen.
Fijn. Het Hoogeveensyndroom dus. Bestaansrecht nul, opheffenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gelukkig is Harlingen Haven nu binnendijks
Behalve als ik het station nodig heb, zoals de keren dat ik naar Terschelling gingquote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fijn. Het Hoogeveensyndroom dus. Bestaansrecht nul, opheffen
Volgens mij zitten er op Harlingen-Harlingen Haven alleen nog maar eilandgangers in de treinquote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Behalve als ik het station nodig heb, zoals de keren dat ik naar Terschelling ging
Dat kan ik bij deze ontkrachten. Het zijn ook Harlingers die op Harlingen instappen en alvast een plekje zoeken voor de reis naar Leeuwarden. Hoeven ze niet nog tien minuten op station Harlingen staan te wachtenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:54 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er op Harlingen-Harlingen Haven alleen nog maar eilandgangers in de trein
Omdat je blijkbaar op een tijdstip gaat dat er geen ICE rijdt? 7:45 uur vind ik als je om 10:19 uit Zwolle vertrektquote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:54 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ja, ik wil donderdag aanstaande ook wel een HSL tussen München en Zwolle. Het is wat, 900km? Waarom moet ik daar 10 uur over doen.
Half uur extra pakken voor de overstap in Arnhem en een half uur voor vertrek trein de deur uit, van Hbf naar hotel is 20 minuten geloof ik.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Omdat je blijkbaar op een tijdstip gaat dat er geen ICE rijdt? 7:45 uur vind ik als je om 10:19 uit Zwolle vertrekt
Dan heb je het verkeerde hostelquote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:01 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Half uur extra pakken voor de overstap in Arnhem en een half uur voor vertrek trein de deur uit, van Hbf naar hotel is 20 minuten geloof ik.
Nog een paar jaar en dan is Mannheim - Augsburg ook een stuk korter dan het nu is..quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:02 schreef DeaDLocK2K het volgende:
18:04 kom ik trouwens aan als ik om 10:19 de trein pak in Zwolle. Arnhem->Dusseldorf->München geloof ik.
Waarom was jij er niet bij toenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:04 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik had vier minuten lopen vanaf Hbf, oppernais
Ja dat hadden wij ook. Maar die 4 minuten was inclusief wachten op dat viswijf en de verkeerslichten.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:04 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik had vier minuten lopen vanaf Hbf, oppernais
Gewoon een locatie waar we nog niet zijn geweest?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:09 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Zullen we dan eens Wernigerode doen ofzo? Daar heb ik zulke goede herinneringen aan en het is er zooo mooi.
Goed idee. Jij verzint een locatie waar deadlock NOCH ik ooit geweest is/ben. Daar gaan we heenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:10 schreef b2py het volgende:
[..]
Gewoon een locatie waar we nog niet zijn geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |