je kunt mijn oude wasmachine wel winnenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 03:53 schreef vaduz het volgende:
[..]
Maar waar moet ik dan wel op drukken? Ik wil ook weleens een keer een wasmachine winnen.
Wie lult er? En wat heeft dit met verstopeieren te maken?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 03:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Draai passende muziek daar bij je gelul.
Hoeveel vraag je?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 03:56 schreef Beathoven het volgende:
[..]
je kunt mijn oude wasmachine wel winnen
mn loten zijn een beetje duur, maar dan heb je wel een goed lot.
Ik heb nu al medelijden met spycholoog en spychiater die je gaan behandelen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 03:56 schreef vaduz het volgende:
[..]
Wie lult er? En wat heeft dit met verstopeieren te maken?
Goede uitleg welquote:Op dinsdag 1 maart 2016 03:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met spycholoog en spychiater die je gaan behandelen.
Goed idee, geen eieren meer voor asielzoekers.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 04:00 schreef vaduz het volgende:
[..]
Goede uitleg welMisschien kun je de volgende keer beter geen spiegeleieren eten
Wat stel je voor om ze in de plaats te geven?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 04:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Goed idee, geen eieren meer voor asielzoekers.
Valeriaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 04:03 schreef vaduz het volgende:
[..]
Wat stel je voor om ze in de plaats te geven?
Zegt me niets. Maar zeker ook narcotica?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 04:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Valium 10 kan ook als je dat bekender voorkomt.
Een beetje dom ben je wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 04:07 schreef vaduz het volgende:
[..]
Zegt me niets. Maar zeker ook narcotica?
Dat is ook erg effectief.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 04:09 schreef vaduz het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt. Maar is het dan waspoeder ofzo?
Dat lijkt me wel gezien al die gebeurtenissen, ik stel voor om alle alleenstaande asielzoekende kerels preventief te verdoven.quote:
Vind je dat dan niet mensonterend?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 04:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel gezien al die gebeurtenissen, ik stel voor om alle alleenstaande asielzoekende kerels preventief te verdoven.
De ballen eraf is wel erg radicaal maar de wetenschap staat voor niets tegenwoordig, 1 spuitje en ze neuken geen deuk meer in pakje boter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |