Ok ik geef toe, jij kan het ook niet helpen dat je een man bent, maar probeer je een beetje in te houdenquote:
Ben soms wat bot maar verder wel aardig.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 03:18 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ok ik geef toe, jij kan het ook niet helpen dat je een man bent, maar probeer je een beetje in te houden
Mooi.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 03:14 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Heel goed, daar willen moeders graag mee lastig gevallen worden en is cultureel geaccepteerd
Kijk daar kunnen wij als vrouwen wel iets mee.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 03:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben soms wat bot maar verder wel aardig.
Leg uit.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 03:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Roepend in de woestijn kan zo zonder opgeven.
Dacht het niet maar gewoon blijven oefenenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 03:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Mooi.
Kan ik eindelijk achter Ali B. aansluiten bij de lintjesuitreiking.
Welk huis wil je?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 03:24 schreef vaduz het volgende:
[..]
waarnaar toe? Mag ik in jouw huis komen slapen? Pietje?
chalet in Duitsland.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 03:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een appartement, een luxe stal of chalet in Duitsland.
Heb je ergens een hefschroefvliegtuiglandingsplaats in de buurt?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 03:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
80 km onder Keulen, afslag Olpe en dan naar Oberagger op de hoek van de weg naar Eckenhagen.
Dat is geen probleem, genoeg weiland.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 03:32 schreef vaduz het volgende:
[..]
Heb je ergens een hefschroefvliegtuiglandingsplaats in de buurt?
Stuur je hem nou gewoon naar Duitsland? Daar is een tsunami van verkrachtende testosteronbommen aan de gangquote:Op dinsdag 1 maart 2016 03:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
80 km onder Keulen, afslag Olpe en dan naar Oberagger op de hoek van de weg naar Eckenhagen.
Zet je wel je paarden op stal?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 03:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is geen probleem, genoeg weiland.
Daar past ie toch mooi bij.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 03:33 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Stuur je hem nou gewoon naar Duitsland? Daar is een tsunami van verkrachtende testosteronbommen aan de gang
Ben je bang voor paarden?quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 03:35 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nee, maar wil geen schadegevallen. Ben jij soms bang van paarden?
Hij is bang voor paardenquote:
Het record uit 2013 zal ik wel niet meer evenaren qua aantallen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 03:22 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dacht het niet maar gewoon blijven oefenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |