Het gaat om het kunnen maken van een punt? En de anti-pieten krijgen niet genoeg gelegenheid om hun punt duidelijk te maken? Daarom zaten ze bij Pauw (en Witteman), DWDD, Debat op 2, RTL LN etc.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:41 schreef Djoetma het volgende:
Het gaat om het kunnen maken van een punt. Het punt van de pro-pieten is duidelijk. De uitleg achter het anti-pietenverhaal is velen onduidelijk getuige de 'ik ben geen racist' of 'hij is toch zwart van roet?!' opmerkingen tot aan de ideeën van cultuur, traditie en dat mensen zich moeten aanpassen.
Het gaat helemaal niet om het brengen van een tegengeluid. Dat impliceert dat de situatie scheef is, en daarom politiek correct rechtgezet moet worden.quote:Het gaat om het brengen van een tegenbeeld. Als je in de media en de politiek leest denken ontzettend veel mensen dat het allemaal een stel testosteron-bommen zijn, daar wil hij een tegenbeeld voor bieden.
Behoorlijk hooghartig van je. Anderen snappen statistiek niet. Terwijl The Economist duidelijk weergegeven heeft dat Afro-Amerikanen niet ondervertegenwoordigd worden.quote:Tsja, je moet statistiek wel snappen. Dat er net zo veel rollen zijn, wil niet zeggen dat er net zo veel goede rollen zijn. Verder zijn niet alle Oscars even veel waard. Supporting role stelt bijv. weinig voor. Zoals Chris Rock al mooi zei "best black friend".
PVV afzeiken want het is de Varaquote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:21 schreef tralalala het volgende:
Dion Graus komt ookEr staat alleen geen onderwerp bij, maar zal het circus/dierentuin wel zijn.
Een domme, luie, homoseksuele moslim. Al Trumps vooroordelen weer bevestigdquote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Dibi mag vast zijn mening over Trump geven.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Geluk bij een ongeluk komt hij nog voor een ander item. Al mag hij uiteraard wel zijn mening over Trump geven, zou me verbazen als het niet zo was.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een domme, luie, homoseksuele moslim. Al Trumps vooroordelen weer bevestigd
Homoseksuelen hebben gewoon recht op de oorspronkelijke opvang. Anderen die ze niet kunnen waarderen gewoon meteen uitzetten. Onze normen en waarden.quote:Tofik Dibi over motie aparte opvang
De Tweede Kamer wil een aparte vluchtelingenopvang voor minderheden zoals homoseksuelen. Is het een goed plan homoseksuelen te scheiden van de rest? Lopen moslims gevaar wanneer ze uitkomen voor hun homoseksualiteit? Tofik Dibi, onlangs zelf uit de kast gekomen als homoseksuele moslim, vertelt zijn visie op deze motie.
Dit dus, snap niet waarom ze er nog een onderwerp aan moeten wijden vanavond.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Homoseksuelen hebben gewoon recht op de oorspronkelijke opvang. Anderen die ze niet kunnen waarderen gewoon meteen uitzetten. Onze normen en waarden.
Daar mag je geen grappen over maken.quote:
Ik ben het zo zat met die asielzoekers, duizenden kilometers reizen als 'vluchteling'.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geluk bij een ongeluk komt hij nog voor een ander item. Al mag hij uiteraard wel zijn mening over Trump geven, zou me verbazen als het niet zo was.
[..]
Homoseksuelen hebben gewoon recht op de oorspronkelijke opvang. Anderen die ze niet kunnen waarderen gewoon meteen uitzetten. Onze normen en waarden.
Dat is een ander punt.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik ben het zo zat met die asielzoekers, duizenden kilometers reizen als 'vluchteling'.
Als het aan mij ligt vangen we geen enkele asielzoeker in Nederland op.
Eigen showdolfijn eerst.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:54 schreef DrDentz het volgende:
Dolfinarium is cultuur, wie is Desim Ahmadi om daaraan te tornen?
Dat boeit mij zeer weinigquote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:56 schreef opperkleurder het volgende:
Willen jullie meer of minder Rambam?
Nee, heb je hier wat meer informatie over?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Tofik Dibi is homoseksueel, wist u dat al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |