Whats up, alles ok?quote:
Mij daar niet gezien...quote:Op maandag 29 februari 2016 23:48 schreef sly-nl het volgende:
kantje boord
Kantje boord. Dat was op het nippertje, dat liep maar net goed af. Eigenlijk: dat was op de uiterste rand, want kant en boord hebben beide de betekenis 'uiterste rand'.
[ afbeelding ]
Mooie rots.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:48 schreef sly-nl het volgende:
kantje boord
Kantje boord. Dat was op het nippertje, dat liep maar net goed af. Eigenlijk: dat was op de uiterste rand, want kant en boord hebben beide de betekenis 'uiterste rand'.
[ afbeelding ]
Geen idee... check zn PoHi zou ik zeggenquote:Op maandag 29 februari 2016 23:49 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Whats up, alles ok?
Kingstown nog spoorloos? Misschien moeten we Joop Jongbloed of zo'n trut inschakelen...
Hoe moet dat / wat is dat?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... check zn PoHi zou ik zeggen
Klote ouwe.. Sterkte! Bij paardrijden geen last van?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn linkerbeen wil niet helemaal meer wat ik wil maar da's kleine bijkomstigheid op je 56e.
Neuh alleen het rennen ernaast gaat niet zo soepel meer.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:08 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Klote ouwe.. Sterkte! Bij paardrijden geen last van?
Daar heb je toch jonge paardenmeisjes voorquote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neuh alleen het rennen ernaast gaat niet zo soepel meer.
Die lopen echt niet met een hengst man, dat is levensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb je toch jonge paardenmeisjes voor
Nein, longeren in die bak is hartstikke leuk, manquote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen voor in het hooiquote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook je muts niet?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die lopen echt niet met een hengst man, dat is levensgevaarlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |