abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160390532
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 14:02 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

yes, wij zijn weer gezond. Hoop ook dat de kleine gezond blijft na z'n prikjes van vanmorgen. De vorige keren had hij nergens last van, dus het zal wel meevallen.

Lief dat je het vraagt!
Ah, heel fijn! Goede stats heeft hij. Hopelijk geen last van prikken. Welke kreeg hij nu? De twee die ze hier met 4 maanden krijgen?
pi_160390689
Bloesem *O*
pi_160390986
Rollende A. *O*

Stoere mama Bloesem! *O*
pi_160391130
Wat een overwinning Bloesem! *O*

En snellierollie A.! *O*

Zeg, hoe evil zijn tuitbekers nu eigenlijk? We oefenen al veel met een open beker en rietjesbeker, maar ze gaat daar steeds minder uit drinken (rietjesbeker snapt ze trouwens helemaal nog niet), terwijl ze uit een tuitbeker prima drinkt als we dat eens proberen.
  donderdag 3 maart 2016 @ 14:47:12 #280
171422 LadyBlack
paint it black
pi_160391169
Ik zie de evil niet zo in tuitbekers. Zolang je kind niet hele dag loopt te lurken aan zo'n beker met zoete limonade erin.....

Open beker is het beste voor de mondmotoriek schijnt. Maar net als tepel-speenverwarring denk ik dat je dat best met een korreltje zout kunt nemen als je kind wel gewoon goed uit een bekertje kán drinken.

Mijn kind dronk zo weinig dat ik alles aangreep wat ze op dat moment maar bliefde :')
  donderdag 3 maart 2016 @ 15:45:11 #281
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_160392342
Mijn peuter kán primadrinken uit een open beker, maar weigert soms alles behalve zijn rietjesbeker. We hebben hier bij J altijd de regel gehad gehad: in de fles alleen melk, in de tuitbeker water, diksap (later pas dus) uit een open beker. Werkte prima, al gaat er nu ook sap in de rietjesbeker...
  donderdag 3 maart 2016 @ 15:48:46 #282
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_160392423
:'(

Ik heb mijn baby net een Moonkids vestje in maat 80 aangetrokken, en t zit maar een klein beetje ruim :'(

Waar gaat dit heen? J droeg dit met ruim een jaar :X
pi_160394592
oi, dat is wel heel groot, MM.

Mijn baby heeft z'n laatste dutje erg kort gemaakt, maar 15 minuten en wou daarna absoluut niet mere slapen. Nu is hij strontvervelend, maar het is nog wel heel vroeg om de nacht in e gaan.

beuh...
pi_160395097
Is het weer om nog even het huis uit te gaan Jagar? Even een frisse neus? Blokje om?
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_160395879
Kennen jullie leuke babywinkels in Amersfoort?
pi_160396102
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2016 15:48 schreef mousemicky het volgende:

Ik heb mijn baby net een Moonkids vestje in maat 80 aangetrokken, en t zit maar een klein beetje ruim :'(

Uhm, oeps. Hij groeit goed!
pi_160396465
quote:

N. draagt nu eigenlijk meestal ook 80...
Past alleen niet echt bij haar lengte, want ze is maar 70 cm... Maarja, spekkies overal he :)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_160396695
quote:

Wut? Jij had zo'n mini! Dan is hij nu even groot als Sjaak... die zit net tussen 74 en 80 in...
pi_160396976
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 18:50 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Kennen jullie leuke babywinkels in Amersfoort?
Nope... Althans, ik zou niet weten waar. Wel een hele toffe speelgoed-voor-kindjes-winkel ;) Niet in het centrum maar aan de A1 zit nog een grote prenatal... Als dat je ding is zou je daar es moeten kijken.
pi_160397047
Bloesem super mama! *O* wat een fijn gevoel moet dit geven.

Ik raak een beetje onzeker. G vermaakt zich prima in de box, dus als ik savonds thuis kom voed ik hem en leg ik hem in de box te spelen zodat ik rustig kan koken /afwassen. Maar ik krijg er echt met heel veel moeite een klein lachje uit, terwijl hij bij anderen echt schatert. Zou ik m te weinig stimuleren en vindt hij mij een saaie/stomme mama? #firstworldproblems :')

Over problemen gesproken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rol A *O*
pi_160397082
Oh en schudden jullie baby's ook zo panisch met hun hoofd? Hier zo enthousiast dat het wel een aanval lijkt :')
  donderdag 3 maart 2016 @ 19:51:00 #292
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_160397383
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2016 19:14 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

N. draagt nu eigenlijk meestal ook 80...
Past alleen niet echt bij haar lengte, want ze is maar 70 cm... Maarja, spekkies overal he :)
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2016 18:59 schreef Malteser het volgende:

[..]

Uhm, oeps. Hij groeit goed!
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2016 19:22 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Wut? Jij had zo'n mini! Dan is hij nu even groot als Sjaak... die zit net tussen 74 en 80 in...
Ik heb nog steeds een mini :(

Hij was twee weken geleden 68cm en iets meer dan 7 kilo. Met de spekkies valt t hier dus ook wel mee... Ik denk dat dat vestje gewoon belachelijk klein valt ofzo... De rest van zn kleren zijn wel maat 68 en klein vallende 74 (Zara ;))
pi_160397536
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 18:06 schreef Krisvc het volgende:
Is het weer om nog even het huis uit te gaan Jagar? Even een frisse neus? Blokje om?
Rond die tijd heb ik hem z'n pyama aangetrokken, gevoed en om kwart voor 7 lag hij in bed...
pi_160397728
Bijlezen en reageren ga ik niet eens proberen, sorry :@

Hier vannacht weer een halve nacht met Minion tussen ons in 'geslapen', repsect voor degenen die dat elke nacht doen hoor. Jeetje, besef me nu pas écht hoe verwend we waren met die goede nachten ;(

Nog steeds geen idee wat er nou aan de hand is en vooral niet waarom het alleen 's nachts is... Overdag slaapt ze goed (ongeveer 2x 1,5u, soms wat langer of korter), ze is over het algemeen ook best vrolijk (soms wat verlatingsangst lijkt het).

Het in slaap vallen 's avonds is ook het probleem niet, maar als ze 's nachts wakker wordt, begint ze met huilen en stopt pas als je 10 minuten met d'r loopt te wiegen... En als je het dan eindelijk voor elkaar hebt gekregen om op bed te gaan zitten en 'r heeeel voorzichtig weg probeert te leggen, schieten die oogjes weer open en is het weer huilen :'(

Niemand die hier iets van herkend? ;( Zat al te denken aan oorontsteking ofzo, maar daar zou ze dan overdag toch ook last van moeten hebben? Of 's avonds bij het naar bed brengen?

Edit: temperatuur was daarstraks 37,1, dus die is keurig
  donderdag 3 maart 2016 @ 20:15:38 #295
327807 Mariposas
יה&#14
pi_160398058
Euhm ja ik herken het wel, zo gaat het hier al minstens 4 maanden. :') gelukkig kan ik een tiet er in stoppen, dus dat scheelt wat werk... Ik heb geen verstand van de ontwikkelingsfases van baby's, maar ik gok dat het wel een bepaalde fase is waar minion in zit.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_160398759
Cassandra;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160399521
Cassandra: wat Sillie zegt! Komt goed, maar je moet het echt de tijd geven.

Arme Minion (en ouders) met de slechte slaaps. Ik gok ook een faaaaase.

FF: jaaaa die kokospaaseitjes zijn heerlijk :9

Roller A *O*

Ik heb net een stuiterende M. op bed gelegd. Ondanks een dagje met drukke oma was ze nog erg vrolijk en wakker. Ik, daarentegen, ben kapot. De stress van de afgelopen week, een flinke verkoudheid tussendoor, enorme drukte op het werk en iedere ochtend om 5 uur/half zes wakker gemaakt worden, begint wel zijn tol te eisen geloof ik. Gelukkig is er voetbal op tv, dus ik heb een legitieme reden om zo te ontsnappen naar mijn bed :+
  donderdag 3 maart 2016 @ 21:03:21 #298
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_160399934
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 20:05 schreef twist02 het volgende:
Bijlezen en reageren ga ik niet eens proberen, sorry :@

Hier vannacht weer een halve nacht met Minion tussen ons in 'geslapen', repsect voor degenen die dat elke nacht doen hoor. Jeetje, besef me nu pas écht hoe verwend we waren met die goede nachten ;(

Nog steeds geen idee wat er nou aan de hand is en vooral niet waarom het alleen 's nachts is... Overdag slaapt ze goed (ongeveer 2x 1,5u, soms wat langer of korter), ze is over het algemeen ook best vrolijk (soms wat verlatingsangst lijkt het).

Het in slaap vallen 's avonds is ook het probleem niet, maar als ze 's nachts wakker wordt, begint ze met huilen en stopt pas als je 10 minuten met d'r loopt te wiegen... En als je het dan eindelijk voor elkaar hebt gekregen om op bed te gaan zitten en 'r heeeel voorzichtig weg probeert te leggen, schieten die oogjes weer open en is het weer huilen :'(

Niemand die hier iets van herkend? ;( Zat al te denken aan oorontsteking ofzo, maar daar zou ze dan overdag toch ook last van moeten hebben? Of 's avonds bij het naar bed brengen?

Edit: temperatuur was daarstraks 37,1, dus die is keurig
Herkenbaar. Sinds 2 weken doen de meiden dit ook. De ene keer L, de andere keer N. Frustrerend! Vooral als je ze heel voorzichtig slapend weg legt en ze dan weer wakker schrikken. Maar er lijkt verbetering in te zitten! Dus houdt hoop ;) het komt weer goed.
  donderdag 3 maart 2016 @ 21:11:21 #299
171422 LadyBlack
paint it black
pi_160400284
Twist en Shop, hier waren dat altijd fases, gevolgd door nieuwe skills :Y

We zijn gezegend met een kind dat in principe supergoed slaapt, en ze bewijst dus ook keer op keer dat ze daar vanzelf weer naar terugkeert. O+
pi_160400406
Cassandra,
SPOILER
pi_160401242
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 21:11 schreef LadyBlack het volgende:
Twist en Shop, hier waren dat altijd fases, gevolgd door nieuwe skills :Y

We zijn gezegend met een kind dat in principe supergoed slaapt, en ze bewijst dus ook keer op keer dat ze daar vanzelf weer naar terugkeert. O+
Dit is wel erg geruststellend, thanks! ;)
En hoop ook dat het snel weer beter gaat Shop, dank je!

Kan me voorstellen dat het stom overkomt als je dit weken/maanden achter elkaar hebt :@ maar juist omdat het dus zo'n verandering is, denk ik al snel dat er echt wat aan de hand is (oorpijn, tandjes, etc.), gewoon omdat we d'r zo helemaal niet kennen.

Maar we zullen deze faaaase maar weer gewoon uitzitten denk (weinig andere keus :+ ) en hopen dat-ie snel voorbij is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')