Of in bad of iets mee maken (pannekoekjes bakken?) maar niet meer zo geven denk ik inderdaad..quote:Op woensdag 2 maart 2016 07:44 schreef pinquit het volgende:
Er blijft dat toch alleen maar een flesje bijna water over? Ik denk dat je dat moet weggooien
Hij wordt niet huilend wakker. Hij wordt gewoon wakker en dan probeer ik speen, knuffel en alles wat ik kan doen zonder eten. Maar dan gaat hij toch huilen na tien minuten. En dan leg ik hem maar aan. Daarna slaapt hij weer. Maar dan krijgt hij om 0:30 een fles en borst dan slaapt hij nog maar 2 uur achter elkaar. Je zou verwachten dat ie dan langer kan.quote:Op woensdag 2 maart 2016 08:50 schreef pinquit het volgende:
Buhhh Estryswordt hij altijd huilend wakker? Kan hij nog ergens anders last van hebben dan honger?
Zou s avonds een badje iets zijn?
Hoe is zijn ontlasting?
Baaaah! Je steelt mijn grap.quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:05 schreef FlyingFish het volgende:
Die van mij kan alleen waterkoker zeggen
Nee, zou dat helpen?quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:09 schreef Selvaria het volgende:
Maarvoor de pittige nachten Estrys.
Waren jullie nou ook al bij een osteopaat geweest met A.?
Wij hebben een quooker, M snapt straks helemaal niet dat gekookt water uit iets anders dan een kraan zou moeten komenquote:Op woensdag 2 maart 2016 09:07 schreef Selvaria het volgende:
Die van mij herkende de fluitketel op de plaatjes niet en zei 'waterkoker', moet ik me nu zorgen maken om haar ontwikkeling?
Was bij ons ook, maar CB mevrouw zei dat dit typisch het patroon van een borstvoedingskindje is. Rond 4 maanden buigt de curve iets af. Als ik de stats van W. zie in een ander berichtje zie ik niet in dat je je heel veel zorgen moet maken.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:14 schreef silliegirl het volgende:
Binnenwals; ik kom dus net van het CB en W. is maar matig aangekomen. Nu buigt de curve af. Ook de WHO curve dipt. Advies; doe maar rijstebloem door de fles (fles? Welke fles?) en start met bijvoeding.Maar ik wilde rapley'en met 6 maanden..
Als verklaring zei de beste mevrouw dat m'n melk niet meer genoeg voedingsstoffen zal bevatten nu ik weer werk. Maar dat kan niet, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er blijft dat halfvolle melk over idd. Je kunt dat verwerken als je al zover bent met bijvoeding in bv pannenkoekjes.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:27 schreef Minarosa het volgende:
Wat ik me afvraag over dat afromen; geef je dan de afgeroomde melk later alsnog als voeding? Dan is het toch alleen het verplaatsen van het probleem? Op het ene moment meer vet door room op de lepel en later minder vette melk. Of wordt de afgeroomde melk weggegooid? Daar zou ik zelf wel moeite mee hebben.
(Ik room niet af oid. Overigens wel een dalende curve van +2,5 naar +1,5 maar dit is waarschijnlijk gewoon richting zijn eigen lijn, denk dat hij nog verder gaat dalen want wij zijn ook niet lang en wel vrij fijn gebouwd. Nul opmerkingen van het CB over de daling. Ik maak me ook geen zorgen).
heeft hij clustertijd later op de dag? want het lijkt erop dat hij dat dus om half vijf pakt....quote:Op woensdag 2 maart 2016 08:38 schreef Estrys het volgende:
Ik wil niet wéér komen klagen maar 22:30-0:30-2:30-3:30-4:30-5 en sindsdien wakker. Ik word er niet goed vanik begin met borstvoeding, dan twee uur later weer wakker krijgt hij borst en fles. Dan proberen zonder iets weer in slaap maar meestal eindigt hij dan toch aan de borst tot het ochtend is en dan weer fles. Gisteren wel hier op ideeën gebracht, vanavond maar eens rijstebloem proberen in de laatste fles.
Ik vraag me af of hij overdag genoeg krijgt en dat dan 's nachts in wil halen. Hij krijgt borst en fles gecombineerd. Meestal dus eerst borst en daarna bieden we nog een flesje aan. Maar daar laat hij vaak veel van staan. Hij groeit wel prima verder.
waarom niet half slapend voeden en weer terug leggen?quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:01 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hij wordt niet huilend wakker. Hij wordt gewoon wakker en dan probeer ik speen, knuffel en alles wat ik kan doen zonder eten. Maar dan gaat hij toch huilen na tien minuten. En dan leg ik hem maar aan. Daarna slaapt hij weer. Maar dan krijgt hij om 0:30 een fles en borst dan slaapt hij nog maar 2 uur achter elkaar. Je zou verwachten dat ie dan langer kan.
Badje hebben we geprobeerd daar wordt ie niet eens moe van. Hij poept 1 keer per dag.
ah!! beterschap!quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:06 schreef lunapuella het volgende:
Ik zit op de bank met een sneu kindje. Gisternacht was het ineens veel jammeren en hij voelde warm aan. Bleek 39 graden koorts te hebben. Met een pcm de nacht aardig doorgekomen, maar vanochtend nog 38,7, dus dan maar een dagje thuis blijven.
Het ene moment is hij vrolijk en het volgende jammert hij alles bij elkaar.Veel knuffelen dan maar.
Dat doe ik. Die tijd van speentje, knuffeltje is hoogstens vijf minuten alvorens ik weer aanleg.quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:59 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
waarom niet half slapend voeden en weer terug leggen?
2 uur is normaal hoor ^^,
Ik weet het niet. Ik voed hem in slaap savonds tussen 19 en 20. Voor de rest is het voeden echt een zooitje. Eerlijk gezegd heb ik geen idee meer van hoeveel, hoe vaak, hoelang. Ik ben gewoon op, leeg. M'n hoofd is op non actief gegaan om energie te sparen denk ikquote:Op woensdag 2 maart 2016 11:57 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
heeft hij clustertijd later op de dag? want het lijkt erop dat hij dat dus om half vijf pakt....
Super herkenbaar. Ik begin net weer een beetje op te leven wat dat betreftquote:Op woensdag 2 maart 2016 12:33 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik voed hem in slaap savonds tussen 19 en 20. Voor de rest is het voeden echt een zooitje. Eerlijk gezegd heb ik geen idee meer van hoeveel, hoe vaak, hoelang. Ik ben gewoon op, leeg. M'n hoofd is op non actief gegaan om energie te sparen denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:02 schreef FlyingFish het volgende:
De extra fles van de afgelopen twee weken heeft geholpenO is weer aan het aankomen! Eindelijk de 7 kilo die we twee maanden geleden al verwachtte!
goed zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
Ik heb ook een cosleeper en ik stoot mijn man ook aan. Maar ik krijg de gebroken nachten slecht gecombineerd met de rest van het gezin. Overdag clusteren kan alleen op dinsdag en donderdag. De rest van de dagen breken ze de tent af namelijk.quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:41 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Super herkenbaar. Ik begin net weer een beetje op te leven wat dat betreft![]()
Ik had een art gelezen waardoor ik eigenlijk meer snapte van waarom hij zo vaak kan komen, clusteren en zulks en dat gaf eigenlijk wel wat rust samen met de co sleeper.
Dat ik eens a twee keer in de week even twee uur kan bijtanken in de ochtend met slaap is ook zoooooo fijn en nodig. Ik geef dan mijn meneer een por dat hij er mee uit moet en dat hij eerst maar een flesje moet maken met bv uit de koelkast (of in bed erbij stoppen als hij honger heeft en kan aanhappen) en ik echt moet slapen. Sinds we dat doen voel ik me stukken beter.
Misschien is dat ook een optie voor jou?
Ik leg hem overdag vaker aan en ga er samen met hem voor liggen met het slaapje rond 2 uur. Nou heb ik die luxe doordat ik thuis ben. Maar dan tut hij echt lang voor hij echt los kan laten en nog even lekker slaapt. Eerst deed hij dit dus s'nachts. Als ik hem dus eerder loskoppelde bleef hij komen om de 10 minuten of zo. Gillend gek werd ik er van! Dus lag ik rond drie uur wakker met een tuttend/drinkend/verdrietig kind.
Nu met de co sleeper scheelt het mij zoveel energie. Ik draai me om, plop mijn tiet eruit als hij die zelf nog niet heeft gevonden. schud mijn kussen dichterbij en op en val weer half in slaap.
Hij komt hier tussen de 1,5 a twee uur ondertussen.
(7 maanden oud nu)
quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:56 schreef Selvaria het volgende:
Wat goed van O.!En die foto.
![]()
Dit haar hè, komt dat ooit nog goed?
AahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vraag me af of het met mijn haar ooit weer goedkomt. De bevalling is ruim acht maanden geleden, kan het alsjeblieft stoppen met uitvallen?! En ook weer aangroeien graag. Ondanks een goede knipbeurt zit het al weken raar![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:56 schreef Selvaria het volgende:
Wat goed van O.!En die foto.
![]()
Dit haar hè, komt dat ooit nog goed?
Aaah pluisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja hoor komt goed. Moet je bij ons zien drie jaar later
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met mijn eigen haar komt het vast ook wel goed maar die uitgevallen haren overal
ti amo più di ieri ma meno di domani
Wat enorm vervelend dat je je zo voelt!quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:22 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik heb ook een cosleeper en ik stoot mijn man ook aan. Maar ik krijg de gebroken nachten slecht gecombineerd met de rest van het gezin. Overdag clusteren kan alleen op dinsdag en donderdag. De rest van de dagen breken ze de tent af namelijk.
Ik trek het gewoon slecht. Ik ben moe, heb een kort lontje en het trekt een enorme wisselwerking op ons gezin![]()
dit! Daarom knip ik het niet.. Het is ook dunner dan voorheen en ik heb gek baby piekhaar tussen mijn lange lokken. Ik ben ook ineens grijs en wit aan het worden O.oquote:Op woensdag 2 maart 2016 14:05 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Aah![]()
Ik vraag me af of het met mijn haar ooit weer goedkomt. De bevalling is ruim acht maanden geleden, kan het alsjeblieft stoppen met uitvallen?! En ook weer aangroeien graag. Ondanks een goede knipbeurt zit het al weken raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |