quote:Op maandag 29 februari 2016 20:18 schreef Baas_bas het volgende:
8 terroristen die nu geen gevaar meer vormen voor Nederland
Hoe kan je hier NIET blij om zijn?
Jij bent blij dat er mensen dood gaan?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:18 schreef Baas_bas het volgende:
8 terroristen die nu geen gevaar meer vormen voor Nederland
Hoe kan je hier NIET blij om zijn?
Missie gelukt toch? Ze zijn van hun waanideeën af.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:09 schreef Viskarretje het volgende:
Deze mensen moesten geholpen worden om van hun bizarre waanideeën af te komen, ..nu zijn ze dood.
Ik ben blij dat er 8 terroristen nu geen bedreiging meer vormen voor Nederland, het Nederlandse volk en alles waar wij voor staan ja.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:18 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Jij bent blij dat er mensen dood gaan?
Je bent ziek in je hoofd.
Waar staan wij voor dan?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:19 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er 8 terroristen nu geen bedreiging meer vormen voor Nederland, het Nederlandse volk en alles waar wij voor staan ja.
vrijheidquote:Op maandag 29 februari 2016 20:20 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Waar staan wij voor dan?
Leg uit.
Wat?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:21 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Vrijheid om te vermoorden heb je hier dus ook, in jouw optiek.
Waar blijf je met je punt..
Alsof jij daar iets van merktquote:
ga je moeder plagenquote:Op maandag 29 februari 2016 20:23 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Je weet heus wel wat ik bedoel, PVV tokkie.
Dus mensen mogen jou ook vermoorden om jouw mening en opvattingen?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:19 schreef CrashO het volgende:
[..]
Missie gelukt toch? Ze zijn van hun waanideeën af.
Ik zie het probleem niet
Gast, ..jij bent ziek in je hoofd dat je blij bent dat er mensen dood gaanquote:
Dat is wat deze lui zelf deden, ze waren naar het Oosten vertrokken om mensen met andere meningen en opvattingen uit te moorden. Nu zijn ze zelf dood. Tsjaquote:Op maandag 29 februari 2016 20:25 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Dus mensen mogen jou ook vermoorden om jouw mening en opvattingen?
Kansloos.
Door IS ja, ..nota bene waar ze voor streden.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:27 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dat is wat deze lui zelf deden, ze waren naar het Oosten vertrokken om mensen met andere meningen en opvattingen uit te moorden. Nu zijn ze zelf dood. Tsja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |