Wie ben jij eigenlijk en wat kom je hier doen?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lees jij nou echt alleen maar je eigen posts hier?
Hoe lang zit jij al in deze SC?
Je hebt het topic vermoord Elf.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk en wat kom je hier doen?
#dtv
Hoiquote:
quote:U kunt nu niet inloggen op Mijn Belastingdienst
Mijn Belastingdienst is tijdelijk niet bereikbaar. Dit komt doordat het maximale aantal mensen is ingelogd. Wij vragen u om later terug te komen. Onze excuses voor het ongemak.
Ik kwam er wel in. Moet gaan betalen.quote:
Ga jij nu nog wel op vakantie?quote:
Nee.quote:
Dus je bent straks niet weer opeens 3 maanden vermist?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee.![]()
Dat ga ik nu niet meer redden. Ben veel weg en vrij geweest, dus de komende 3 mnd sowieso geen vrij en daarna gaat het al snel allemaal. En budgetteren voor de baby enzo. Dus dat moet even wachten.
Waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus je bent straks niet weer opeens 3 maanden vermist?
Nee als die baby er is kom je hier gewoon om 3 uur 's nachts omdat het weer eens herrie maaktquote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet.![]()
![]()
Alhoewel, misschien als de baby er is.
Ja of dat.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee als die baby er is kom je hier gewoon om 3 uur 's nachts omdat het weer eens herrie maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |