Wel wat tegenstrijdig om dan het topic dicht te gooien. Veel users hebben helemaal geen kans gehad om hun loftuitingen te plaatsen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben net terug met een pallet vaseline.
Die is al 2.000 jaar dood.quote:
Wat is een katechese-leraar?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die is al 2.000 jaar dood.
Op de middelbare school verkondigde mijn katechese-leraar ooit met een stalen gezicht Jezus waarschijnlijk in 33 voor Christus was geboren.
Catechese (ik schreef het fout, sorry) is een vorm, van godsdienstonderwijs. Zeg maar datgene dat daarna levensbeschouwing ging heten.quote:
Hoe spreek je dat uit? Nog nooit van dat woord gehoord.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Godsdienstleraar, Efteling moet weer hipsterig oud doen.
Hoe lang geleden is dat wel nietquote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Catechese (ik schreef het fout, sorry) is een vorm, van godsdienstonderwijs. Zeg maar datgene dat daarna levensbeschouwing ging heten.
Levensbeschouwelijke vorming.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Catechese (ik schreef het fout, sorry) is een vorm, van godsdienstonderwijs. Zeg maar datgene dat daarna levensbeschouwing ging heten.
Ik ben gewoon zo oud.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Godsdienstleraar, Efteling moet weer hipsterig oud doen.
Gingen jullie naar de kerk... ?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zo oud.![]()
In de onderbouw van het voortgezet onderwijs heette het bij ons catechese. Toen ik in 5-havo zat, was het levensbeschouwing geworden. Ik weet het nog wel; een pretvak bij uitstek, want we hoefden er geen examen in te doen. Dus we keken video's, of we gingen een kwartier naar de kerk en hadden dan de rest van het lesuur vrij.
Zelden, maar ik herinner me dat we in 5-havo ooit een mini-bezoekje aan de plaatselijke kerk brachten.quote:
Hoe spreek je het nou uit?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zelden, maar ik herinner me dat we in 5-havo ooit een mini-bezoekje aan de plaatselijke kerk brachten.
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Nu vraag ik net zorgtoeslag aan/terug voor 2015. Missen ze een groot deel van de inkomsten over dat jaar en zeggen ze dus dat ik veel meer terug krijg waar ik recht op.
Voordat ze gaan betalen checken ze toch wel de gegevens ? Of betalen ze gewoon uit en gaan achteraf het weer terug vragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |