ik denk snor bonusquote:Op maandag 29 februari 2016 17:35 schreef zeer het volgende:
[..]
Dan heeft 'ie sinds het positieve beleid al een keer eerder een paar bans gehad toch? Zat toch zo'n progressieve duur in?
nou ja zeg jeetjequote:Op maandag 29 februari 2016 17:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gvd je was mn edit te snel doe es rustig kutoudje
Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Scoot-mobielen zijn trouwens ook zware straatterreur tegenwoordig. Ze gaan ook niet langzaam ofzo, ze rijden je zo voor de sokken.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou niels, oppassen voor een mongool op een driewieler met een frozen vlaggetje dus
plsquote:Op maandag 29 februari 2016 17:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
typisch grapje incoming
JE MOEDER XD
quote:Op maandag 29 februari 2016 17:43 schreef Chloroform het volgende:
ja hoi wie heeft stream linkje naar oscars 2016 k dankje xo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag mij enorm af hoe mijn oma gaat zijn met zo`n dingquote:Op maandag 29 februari 2016 17:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Scoot-mobielen zijn trouwens ook zware straatterreur tegenwoordig. Ze gaan ook niet langzaam ofzo, ze rijden je zo voor de sokken.
Heb jij haar genen?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Vraag mij enorm af hoe mijn oma gaat zijn met zo`n ding
Die heeft sinds begin vorig jaar moeite met lopen door een bepaalde aandoening in d`r spieren waardoor die langzaam maar zeker zwakker worden (Geen MS en ook geen ALS, het zijn ook alleen d`r beenspieren, maar ben de aandoening vergeten..) Dus die moet nu ook aan een scootmobiel..
quote:Op maandag 29 februari 2016 17:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]krijg spuitpoep, ashy mckalkinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Haha, love you too darlingquote:Op maandag 29 februari 2016 17:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
krijg spuitpoep, ashy mckalkin
niet mee spotten, HPLC zijn moeder had dat....quote:Op maandag 29 februari 2016 17:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat ebola, zika is de nieuwste trend
Nee, het is niet m`n echte oma. De moeder van m`n moeder is toen m`n moeder 4 was overleden dus ja...quote:
ah, dan denk ik dat ze wel redelijk zal kunnen rijden in die scootmobiel hoor, maak je geen zorgenquote:Op maandag 29 februari 2016 17:47 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, het is niet m`n echte oma. De moeder van m`n moeder is toen m`n moeder 4 was overleden dus ja...
Maar ik noem d`r gewoon ja ehh, oma
Het is spuitkak en plakpoep.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
krijg spuitpoep, ashy mckalkin
Jezus manquote:Op maandag 29 februari 2016 17:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ah, dan denk ik dat ze wel redelijk zal kunnen rijden in die scootmobiel hoor, maak je geen zorgen
Met allemaal werkloze zestigers daarop zekerquote:Op maandag 29 februari 2016 17:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Scoot-mobielen zijn trouwens ook zware straatterreur tegenwoordig. Ze gaan ook niet langzaam ofzo, ze rijden je zo voor de sokken.
Ow wauw... waarom gebruik je zulke lieve woordjes tegen andere usersquote:Op maandag 29 februari 2016 17:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
het is houd je gore tyfusbek, pedofiele pisflikker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |