Maar jij bent je blauwe kleurtje tenminste niet kwijt met al je paintsquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Net en nieuwe SSD gekocht, Windows er op gegooid, maar was vergeten dat het een upgrade is.Moet ik godverdomme eerst XP er op gooien!
Remqo is gewoon zelf gestopt met modden hoor. Komt echt niet door die paint.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar jij bent je blauwe kleurtje tenminste niet kwijt met al je paints
O, echt?quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Remqo is gewoon zelf gestopt met modden hoor. Komt echt niet door die paint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:57 schreef drakin het volgende:
[..]
O, echt?
Danny vond het zelf ook leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Hij slaat alles op om later zijn kleinkinderen te laten zien.quote:
YEAH!! Incl een dikke YEAH! voor deze juichsmiliequote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:40 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ] Ik heb weer Photoshop! [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
YEAH!! Incl een dikke YEAH! voor deze juichsmilie
(mag ie iets kleiner?)
die moet in het klein dan kan ie er zo bijquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:40 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ] Ik heb weer Photoshop! [ afbeelding ]
nóg kleinerquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
ah! nah ik vind hem geweldig in elk gevalquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
I know, maar dan is hij niet echt heel herkenbaar meer.
Thx!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ah! nah ik vind hem geweldig in elk geval
hij is briljant, maar je hebt gelijk zie ik nuquote:
True!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:04 schreef FANN het volgende:
[..]
hij is briljant, maar je hebt gelijk zie ik nuje ziet bijna niet wie het is, maar als ze het eenmaal wéten.......
het lijkt stiekem als hij zo klein is een babyhoofdjequote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:04 schreef FANN het volgende:
[..]
hij is briljant, maar je hebt gelijk zie ik nuje ziet bijna niet wie het is, maar als ze het eenmaal wéten.......
een beetje welquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
het lijkt stiekem als hij zo klein is een babyhoofdje
toupetje doet wonderenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:12 schreef FANN het volgende:
[..]
een beetje welmaar ja hij is nou eenmaal kaal, doe je niks meer aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |