hahahahhaha, alleen de oogjes nog iets vurigerquote:
Zat ik ook aan te denken, maar als ik die ook rood had gemaakt, was het weer wat te fake geweest.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahahhaha, alleen de oogjes nog iets vuriger
ik snap hetquote:Op maandag 29 februari 2016 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken, maar als ik die ook rood had gemaakt, was het weer wat te fake geweest.Ook met vuur lukt het niet echt lekker.
Nou overtref hemquote:Op maandag 29 februari 2016 19:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, ToTverdorie nog eens aan toe zeg!
quote:Op maandag 29 februari 2016 19:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, ToTverdorie nog eens aan toe zeg!
hahahahaha ja daar zou zelfs ik een rood hoofd van krijgenquote:
Dat had ik er wel vrij subtiel in verwerkt; eentje had een scheefhangend tongetje uit het bekje hangen, en voor zover ik me kan herinneren zei die ook "Spleenheup!".quote:Op maandag 29 februari 2016 19:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahahaha ja daar zou zelfs ik een rood hoofd van krijgen
hmm ik was hem aan het zoeken maar ik kom alleen de post tegen dat je hem kwijt bent.....quote:Op maandag 29 februari 2016 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat had ik er wel vrij subtiel in verwerkt; eentje had een scheefhangend tongetje uit het bekje hangen, en voor zover ik me kan herinneren zei die ook "Spleenheup!".
Ja ik zat ook al te zoeken, maar het is echt JAAAAAAAAAAAAAAAREN geleden, en de paintkwaliteit was ook niet echt denderend!quote:Op maandag 29 februari 2016 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm ik was hem aan het zoeken maar ik kom alleen de post tegen dat je hem kwijt bent.....
ja dec 2014 was je hem al kwijt...quote:Op maandag 29 februari 2016 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zat ook al te zoeken, maar het is echt JAAAAAAAAAAAAAAAREN geleden, en de paintkwaliteit was ook niet echt denderend!![]()
Het zou me sterk lijken als die nog ergens online zou staan.
Maar goed tijd voor Dannyquote:Op woensdag 17 december 2014 22:54 schreef ToT het volgende:
Godverdomme, wat baal ik dat ik mijn stripje kwijt ben waarin Paul en Jojoortje samen een stuk of 10 koters kregen, maar waarvan eentje wel een verdacht tongetje uit z'n bek had hangen!
Hmmm hem als Danny de Munk of Dennie/Danny Christian maken lukt niet echt!quote:Op maandag 29 februari 2016 19:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dec 2014 was je hem al kwijt...
[..]
Maar goed tijd voor Danny
Ruben vd Meer, Gabbertje.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmm hem als Danny de Munk of Dennie/Danny Christian maken lukt niet echt!
Heb je een PNG'tje van z'n hoofd? Dat scheelt al weer wat tijd.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar er moeten wel meer paintjes komen zeg!
true truequote:Op maandag 29 februari 2016 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind die van MadMaster daar al ontzettend veel op lijken!
quote:Op maandag 29 februari 2016 19:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Heb je een PNG'tje van z'n hoofd? Dat scheelt al weer wat tijd.
Dank u!quote:Op maandag 29 februari 2016 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Astu!
Beetje vluchtig gedaan, maar 9 van de 10 keer valt dat toch niet echt op!
Misschien dat ik zo nog een betere maak, maar dit is al een betere cut-out als waar ik zelf mee werk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |