Wanneer ga een filmpje uploaden waarin je de Best Of van Les Mis zingt, Danny?quote:
Klik op het linkje in de OP!quote:Op maandag 29 februari 2016 16:44 schreef Edje_NL_ het volgende:
Wat heb ik gemist? Hoezo zegt Danny sorry?
Alleen niet van die film. Die is verschrikkelijk op Redmayne en Hathaway naquote:Op maandag 29 februari 2016 16:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha!Ja ik wist nog dat je daar van hield!
Thx!quote:Op maandag 29 februari 2016 16:52 schreef Danny het volgende:
[..]
Alleen niet van die film. Die is verschrikkelijk op Redmayne en Hathaway na
Maar mooi gedaan
quote:Op maandag 29 februari 2016 17:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx!
Op verzoek van Knokkels een variant gemaakt op het paintje van zarGon:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 februari 2016 17:02 schreef knokkels het volgende:
[..]ToT, wat ben je toch een baas!
Exact wat ik in mijn hoofd had.
quote:Op maandag 29 februari 2016 17:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx!
Op verzoek van Knokkels een variant gemaakt op het paintje van zarGon:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 februari 2016 14:05 schreef Nizno het volgende:
nav FB / PM met 'alert' van Danny *O*
Danny was iets te lang wakker, dit vraagt natuurlijk om een emoticon. Of andere leuke creaties met het excuuskoppie van deze rooie user.
[ afbeelding ]
hahahahhaha, alleen de oogjes nog iets vurigerquote:
Zat ik ook aan te denken, maar als ik die ook rood had gemaakt, was het weer wat te fake geweest.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahahhaha, alleen de oogjes nog iets vuriger
ik snap hetquote:Op maandag 29 februari 2016 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken, maar als ik die ook rood had gemaakt, was het weer wat te fake geweest.Ook met vuur lukt het niet echt lekker.
Nou overtref hemquote:Op maandag 29 februari 2016 19:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, ToTverdorie nog eens aan toe zeg!
quote:Op maandag 29 februari 2016 19:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, ToTverdorie nog eens aan toe zeg!
hahahahaha ja daar zou zelfs ik een rood hoofd van krijgenquote:
Dat had ik er wel vrij subtiel in verwerkt; eentje had een scheefhangend tongetje uit het bekje hangen, en voor zover ik me kan herinneren zei die ook "Spleenheup!".quote:Op maandag 29 februari 2016 19:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahahaha ja daar zou zelfs ik een rood hoofd van krijgen
hmm ik was hem aan het zoeken maar ik kom alleen de post tegen dat je hem kwijt bent.....quote:Op maandag 29 februari 2016 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat had ik er wel vrij subtiel in verwerkt; eentje had een scheefhangend tongetje uit het bekje hangen, en voor zover ik me kan herinneren zei die ook "Spleenheup!".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |