leerleggen?quote:Op maandag 29 februari 2016 14:44 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Klopt ja, dat zijn al dingen waarbij je moet leerleggen.
Je zorgt samen voor een goede balans en verhoudingen inderdaad.
Klopt ja, tot nu toe heb ik nog niet echte kerels gehad.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
leerleggen?
En klopt, dus veel communiceren. Maar ik vermoedt dat in jouw geval het om bepaalde typjes jongens ging... jongens... en geen mannen. Mannen spelen geen spelletjes
jouwquote:Op maandag 29 februari 2016 14:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Is goed, plak ik jou er meteen achter ok?
Hallo Parawan, lees je ditquote:Op maandag 29 februari 2016 14:46 schreef Neverknown het volgende:
=
[..]
Klopt ja, tot nu toe heb ik nog niet echte kerels gehad.
ib4 alle machos hier.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:46 schreef Neverknown het volgende:
=
[..]
Klopt ja, tot nu toe heb ik nog niet echte kerels gehad.
oh nu wel?quote:Op maandag 29 februari 2016 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ib4 alle machos hier.
Ik duim voor je, je verdient het nu wel.
Dat zal wel, jaquote:
Ja, de knoop is doorgehakt.quote:
denk niet dat maxima dat goed vindt..quote:Op maandag 29 februari 2016 14:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Man, ze kan de koning huwen als ze wil.
huh doe niet ineens zo agressief, mafkeesquote:Op maandag 29 februari 2016 14:48 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Plak ik jouW er meteen achter? TeringJe bent niet serieus toch ?
echt he wooooowquote:Op maandag 29 februari 2016 14:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
huh doe niet ineens zo agressief, mafkees
Ach jaquote:Op maandag 29 februari 2016 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ib4 alle machos hier.
Ik duim voor je, je verdient het nu wel.
Is Meloewa's vader ook een oorlogsmisdadiger dan?quote:Op maandag 29 februari 2016 14:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar dan moet je er wel energie en moeite in steken.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja ik was er niet om dat te ondermijnen.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:48 schreef gianni61 het volgende:
heb hier al tijden niet meer zo'n lang en normaal gesprek met meloewa gezien
quote:Op maandag 29 februari 2016 14:49 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ach jaeen relatie is hard werken, je kan beter eerst aan jezelf sleutelen voor dat je ''weer''e emotioneel afhankelijk wordt.
Je moet gewoon je eigen geluk vinden denk ik vooral, dan boeit je het ook minder hoe andere tegenover jou zich gedragen omdat je blij bent met jezelf en dus sneller korte metten maakt met personen die je niet waardig behandelen.
Meloewa's tweede kind heeft op skivakantie haar been gebroken.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is Meloewa's vader ook een oorlogsmisdadiger dan?
Voor ons allemaal hier toentertijdquote:
Ik zou Maxima sowieso doen.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk niet dat maxima dat goed vindt..
Eigen schuld, had ze maar moeten langlaufenquote:Op maandag 29 februari 2016 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Meloewa's tweede kind heeft op skivakantie haar been gebroken.
het valt wel op jaquote:Op maandag 29 februari 2016 14:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik was er niet om dat te ondermijnen.
iedereen heeft wel goed gelachen thoughquote:Op maandag 29 februari 2016 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor ons allemaal hier toentertijd!
Alexia gaat wel echt een plaatje wordenquote:Op maandag 29 februari 2016 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Meloewa's tweede kind heeft op skivakantie haar been gebroken.
Zij is de minst lelijke iddquote:Op maandag 29 februari 2016 14:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alexia gaat wel echt een plaatje worden
Alexia gaat wel een knappe meid worden.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alexia gaat wel echt een plaatje worden
Zeker weten. Was sowieso wel leuk die grote kansen op veel vermaak hierquote:Op maandag 29 februari 2016 14:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
iedereen heeft wel goed gelachen though
trioquote:Op maandag 29 februari 2016 14:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Alexia gaat wel een knappe meid worden.
Amalia gaat d'r vader achterna.
quote:Op maandag 29 februari 2016 14:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Moest lachen.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
dat lovequote:Op maandag 29 februari 2016 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker weten. Was sowieso wel leuk die grote kansen op veel vermaak hier
En mocht\mag jullie beiden sowieso altijd wel..
Veel debieltjes slash kindjes slash kloontjes erbij en dus ook het niveau is wat lagerquote:Op maandag 29 februari 2016 14:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat love
Toen was er echt van alle kanten veel kans op episch vermaak ja!jammer dat dat zo is afgezwakt hier
Hahaquote:Op maandag 29 februari 2016 14:58 schreef JimmyDean het volgende:
[ afbeelding ]
WA junior
MiniMax
The Royal Downie
Die middelste is cute.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:58 schreef JimmyDean het volgende:
[ afbeelding ]
WA junior
MiniMax
The Royal Downie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |