Dat is wel fijn. Gelukkig dat ik nog bijdraag aan jouw gemoedsstandquote:Op maandag 29 februari 2016 14:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Gelukkig voel ik me wel mooier als ik met jou praat
pewpewpewquote:Op maandag 29 februari 2016 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat is in een andere taal stomme wegpiraat.
Waaromquote:Op maandag 29 februari 2016 14:37 schreef Crip het volgende:
Als ik met TARDIS. praat voel ik me wel lelijk.
Nou en RETARDIS.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat is in een andere taal stomme wegpiraat.
Klopt ja maar moet de ander ook openstaan voor communicatie, een relatie wordt al snel een machtspelletje vaak, waar bij de een de touwtjes heeft en de ander niets. Das dus de basis van ongelukkige en slechte relaties.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker, het moet van 2 kanten komen anders gaat het niet werken, vandaar ook dat ik zeg dat je nog niet een juiste persoon tegen bent gekomen die jou goed kan aanvullen en andersom.
Dat broer zus achtige creëer jezelf en houd je zelf in stand. Jullie beiden dus. Want 2 personen zitten in die relatie.
Communicatie is zooo belangrijk.
Ja dat ookkkkquote:Op maandag 29 februari 2016 14:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Weetje, je bent gewoon een enorme denker, terwijl anderen gewoon handelen bij de minste trigger
Misschien voelde hij de straling van de kerk of zoquote:Op maandag 29 februari 2016 14:40 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zit al een halfuurtje op een bankje voor de kerk van Breda in de zon. Komt er een blinde man de kerk uitgebreid bewonderen. Heel maf.
films zijn niet echt hequote:Op maandag 29 februari 2016 14:40 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Klopt ja maar moet de ander ook openstaan voor communicatie, een relatie wordt al snel een machtspelletje vaak, waar bij de een de touwtjes heeft en de ander niets. Das dus de basis van ongelukkige en slechte relaties.
Ik wil gewoon dat het allemaaalllllllll elkaar aanvult zonder dat ik zelf de stalker of de gemene bitch moet uithangen. Gewoon hij doet chill, ik doe chilll. Perfecte vibe, perfecte stemming. Perfecte verhoudingen. Perfecte aanvulling.
Al bestaat perfect niet, maar you know what i mean.
Het moet altijd van 2 kanten komen, schatquote:Op maandag 29 februari 2016 14:40 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Klopt ja maar moet de ander ook openstaan voor communicatie, een relatie wordt al snel een machtspelletje vaak, waar bij de een de touwtjes heeft en de ander niets. Das dus de basis van ongelukkige en slechte relaties.
Ik wil gewoon dat het allemaaalllllllll elkaar aanvult zonder dat ik zelf de stalker of de gemene bitch moet uithangen. Gewoon hij doet chill, ik doe chilll. Perfecte vibe, perfecte stemming. Perfecte verhoudingen. Perfecte aanvulling.
Al bestaat perfect niet, maar you know what i mean.
heb ook als ik met jouw praat dat ik ineens geen tieten voel, maar zodra het over is ineens weer wel, echt vet raar ;squote:
Nee hoeft ook niet perfect. Maar iig niet te veel drama en stress om niets. en die macht verdeling.quote:
*jouquote:Op maandag 29 februari 2016 14:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb ook als ik met jouw praat dat ik ineens geen tieten voel, maar zodra het over is ineens weer wel, echt vet raar ;s
met jouwquote:Op maandag 29 februari 2016 14:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb ook als ik met jouw praat dat ik ineens geen tieten voel, maar zodra het over is ineens weer wel, echt vet raar ;s
Klopt ja, dat zijn al dingen waarbij je moet leerleggen.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het moet altijd van 2 kanten komen, schatals 1 al niet meewerkt houd het al op toch? of je moet content zijn met de situatie waar je dan in zit.
Jij beschrijft hoe jij een relatie ervaart... niet best. Ik heb serieus medelijden met je.
Dat laatste is hoe een relatie hoort te zijn. Al zijn er in elke relatie wel struggles.
Met haar wat?quote:Op maandag 29 februari 2016 14:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |