Je hoeft geen vrienden te hebben om te mogen daten maar het is gewoon voor heel veel mensen niet prettig dat iemand totaal geen sociaal leven heeft buiten de vriend of vriendin om.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat is jouw hobby/passie dan? Ik ben sowieso bang dat ze afhaken als ze merken dat ik geen vrienden heb, maar als ik eerst vrienden moet hebben voordat ik mag gaan daten, ben ik jaaaaren verder
Hobby's weet je wel. Passie heb ik niet echt, kan goed analyserenquote:Op zondag 6 maart 2016 17:16 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Nouja goed luisteren, daar merk ik hier niet veel van. Werkelijk elke keer weet hij de plank weer mis te slaan.
Maargoed, aangenomen dat dit in het dagelijks leven wel klopt, wat nog meer? Wat zijn je hobby's? Met wie ga je (in het echte leven) om? Wat is je passie?
Dat klopt, maar het is wel de juiste volgorde. Het is een lang proces dat je niet kunt forceren. Als je eerst een date wilt ben je bovendien nog veel meer jaren verder. En als je je kwakje kwijt moet ga je maar naar de dames van lichte zeden. Daar zou het niet om mogen gaan.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hobby's weet je wel. Passie heb ik niet echt, kan goed analyserenGa met mezelf om... maar zoals gezegd: eerst vrienden hebben en dan pas daten ben ik jaren verder..
Nieuwe mensen ontmoeten is lastig. School geen optie meer, dus het moet haast wel bij een bedrijf zijn met veel werknemers in dienst straks? Ik krijg vooral DM's van 35+'ers..quote:Op zondag 6 maart 2016 17:20 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het is wel de juiste volgorde. Het is een lang proces dat je niet kunt forceren. Als je eerst een date wilt ben je bovendien nog veel meer jaren verder. En als je je kwakje kwijt moet ga je maar naar de dames van lichte zeden. Daar zou het niet om mogen gaan.
Meeliften op haar vrienden is zeker not done?quote:Op zondag 6 maart 2016 17:22 schreef gebakken-koekje het volgende:
Als je een relatie zou krijgen wie heb je dan behalve haar? Precies, niemand. Daar gaat niemand in mee, echt niet
Inderdaadquote:Op zondag 6 maart 2016 17:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Meeliften op haar vrienden is zeker not done?
Eindelijk sla je een keer niet de plank mis. Nee, het is veel gezonder om je eigen leven te hebben met je eigen hobby's en je eigen vriendenkring.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Meeliften op haar vrienden is zeker not done?
Geen lulpraatjes meer. Ga op een sportvereniging. Kennismaken kan vrijwel overal een aantal trainingen lang. Zoek 3 sporten uit en kies de sport die je na kennismaking het minst erg vindt.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nieuwe mensen ontmoeten is lastig. School geen optie meer, dus het moet haast wel bij een bedrijf zijn met veel werknemers in dienst straks? Ik krijg vooral DM's van 35+'ers..
Humor ook niet.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:16 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Nouja goed luisteren, daar merk ik hier niet veel van. Werkelijk elke keer weet hij de plank weer mis te slaan.
Maargoed, aangenomen dat dit in het dagelijks leven wel klopt, wat nog meer? Wat zijn je hobby's? Met wie ga je (in het echte leven) om? Wat is je passie?
Omdat er veel lookalikes zijn die het iedere maand vervenquote:Op zondag 6 maart 2016 17:28 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Humor ook niet.
Aan een roodharige vrouw vragen of ze wel echt rood is "geestig" vinden.
Hetquote:Op zondag 6 maart 2016 17:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat er veel lookalikes zijn die het iedere maand vervenMooi rood haar is prachtig, maar wel intimiderend.
Vroeger op gezeten, maar klikte niet echt. Sowieso is het al lastig om realiteit soms te onderscheiden en treed ook niet graag op.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:29 schreef gebakken-koekje het volgende:
Toneel is trouwens een goed idee ook, dan heb je iets om mee bezig te zijn en leer je toch andere mensen kennen.
Op werk vrienden maken is nog moeilijker dan op school.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nieuwe mensen ontmoeten is lastig. School geen optie meer, dus het moet haast wel bij een bedrijf zijn met veel werknemers in dienst straks? Ik krijg vooral DM's van 35+'ers..
Het kan je wel veel leren over hoe om te gaan met bepaalde emoties en sociale situaties, ook al zijn ze niet 'echt'. Ik moest destijds een moeilijke scene doen van een situatie waar ik zelf nooit in had gezeten. Dat was wel even lastig. Maar uiteindelijk leerde ik het te begrijpen hoe je zoiets speelt, dus ik heb er zeker wat van opgestoken. Voor je inlevingsvermogen is het in ieder geval een goede.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Vroeger op gezeten, maar klikte niet echt. Sowieso is het al lastig om realiteit soms te onderscheiden en treed ook niet graag op.
Dat is helemaal niet lastig, je maakt het lastig voor jezelf door allerlei denkbeeldige drempels op te werpen zodat je niet van je reet af hoeft te komen. Om dan vervolgens te klagen dat er niks gebeurt in je leven.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Realiteit moeilijk te onderscheiden?quote:Op zondag 6 maart 2016 17:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Vroeger op gezeten, maar klikte niet echt. Sowieso is het al lastig om realiteit soms te onderscheiden en treed ook niet graag op.
Is toch niet zo lastig om in te zien? Hoe hij hier overkomt, dat is hoe hij is in het echte leven, hooguit iets meer gemaskerd wat betreft zijn werkelijke uitlatingen.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:33 schreef Bananenpap het volgende:
Maar WAT is nou de reden dat het niet klikt? Wanneer denk jij een klik te kunnen hebben met iemand? Zou je daar alsjealsjealsjeblieeeeeeeeeeeeft antwoord op willen geven lieve Deezertje, please? Als het niet veel moeite is, alsjeblieft?
Ja, soms kan het ook wel eens zo zijn dat de groep gewoon niet leuk is en je ergens anders beter op je plek bent.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:37 schreef Elvi het volgende:
Ik vind het echt zoooo vervelend dat er steeds als reden komt "ik heb het vroeger al geprobeerd, het was niet leuk, dus ik ga dat niet meer doen".
Dat is echt het stomste ooit.
Ik heb 2 jaar terug een proefles yoga gedaan, ik vond het niks. Te zweverig en de groep vind ik niet prettig. Ik ben toen ook wat anders gaan doen.
Afgelopen week begon het toch weer te kriebelen om wat te gaan doen en heb een proefles gedaan bij een andere yoga-les. Paste veel beter bij me, kleinere groep, fijnere energie.
Als ik had gezegd "blegh heb ik al gedaan, was niks, ga ik niet meer proberen" dan had ik nooit deze prettige ervaring gehad en had ik me nooit ingeschreven (want ja: ik heb me voor vast ingeschrevenNet kwam de bevestiging binnen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |