Lekker opzichtig.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zo heeft iemand mij ooit al eens willen verneuken.
Na een ongeluk konden we naar zijn huis, was vlakbij. Prima, vullen we daar de boel in. Bij hem thuis gekomen, zegt ie: "Biertje?". Nou nee, doe maar koffie.
Lamlul.
Nogalquote:
Dan zullen ze ook wel een brief naar het CBR doen over jouw alcoholgebruik en verkeersgedrag, je kunt jezelf wel eens behoorlijk in de nesten hebben gewerkt.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:30 schreef Bas_Jax het volgende:
Precies waren echt gefrustreerde mensen. Voelde zich heel stoer tegen mij die nog nooit is aangehouden voor iets. Leek wel of ze de hele situatie al niet begrepen maar gewoon keken wat ze eruit konden halen.
Alsin: Dan had je 'm op z'n bek geslagen uit frustratie of agressie?quote:Op maandag 29 februari 2016 12:24 schreef Bas_Jax het volgende:
[..]
Ben na 5 min weggereden, omdat ik helemaal klaar met die gast was, dacht als ik langer blijf loopt het uit de hand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet? Volgens mij ligt het er vrij dik bovenop.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:26 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Ik snap ook totaal niet waarom je weggereden bent.
Nou dat had hij eigenlijk best goed bedachtquote:Op maandag 29 februari 2016 15:32 schreef Aardbei16 het volgende:
Godver wat dom om daarna te gaan zuipen
quote:Op maandag 29 februari 2016 15:32 schreef Aardbei16 het volgende:
Godver wat dom om daarna te gaan zuipen en dan een ongeluk te krijgen
Even tussen de regels doorlezenquote:
Vooral dat verhaaltje blijven vertellen, want het rammelt aan alle kanten. Je moet kunnen lullen als brugman als je hier onderuit wilt komen.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:23 schreef Bas_Jax het volgende:
Ze hebben daar helemaal niks over gezegd, omdat er geen schade is bij geen van de auto.s ik vraag me af of ik hem zelfs wel geraakt heb maar goed,
Enige wat ze mij aanrekenen is dat ik beschonken heb gereden maar dat heb ik niet gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Ridocar op 01-03-2016 04:14:19 ]Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
Klinkt ook niet als het meest verstandige tenzij ik je verkeerd begrijp, je had beter kunnen verklaren dat je absoluut niet gedronken had totdat je thuiskwam, in plaats van verklaren dat je gedronken hebt maar niets verklaren over wanneer precies wel en niet.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:00 schreef Bas_Jax het volgende:
Daar heb ik vervolgens 4 uur vastgezeten en een bloedtest moeten ondergaan. Ik heb verklaard dat ik heb gedronken maar niet gezegd dat ik gedronken had tijdens het rijden.
Je kan beter sowieso niet praten, tenzij je dat eerst met je advocaat hebt overlegd.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:17 schreef Dennism het volgende:
[..]
Klinkt ook niet als het meest verstandige tenzij ik je verkeerd begrijp, je had beter kunnen verklaren dat je absoluut niet gedronken had totdat je thuiskwam, in plaats van verklaren dat je gedronken hebt maar niets verklaren over wanneer precies wel en niet.
Waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 1 maart 2016 03:28 schreef vaduz het volgende:
[..]
Die boodt hem aan om een fles vodka te drinken.
"Straks, in Wegmisbruikers"quote:Op dinsdag 1 maart 2016 05:27 schreef Gerard_Geit het volgende:
Hoe dom kun je zijn? Wegrijden zonder je te legitimeren omdat "de tegenpartij lastig doet" en het "anders uit de hand loopt", vervolgens flink drinken en dan van alles en nog wat verklaren tegenover de politie zonder advocaat terwijl je wordt verdacht van een misdrijf_!
"Boodt"?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 03:28 schreef vaduz het volgende:
[..]
Die boodt hem aan om een fles vodka te drinken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |