Nou ja, die screenshot van de Simpsons is van enkele jaren voordat 9-11 plaatsvond en je ziet duidelijk dat "9-11" wordt afgebeeld, met de Twin towers op de achtergrond. Zo zijn er overigens wel meerdere films en programma's geweest die jaren van tevoren hints gaven naar 9-11:quote:Op dinsdag 1 maart 2016 01:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zijn er serieus mensen die iets sinisters zien in een krantje in een cartoon? Dit is een soort karikatuur toch?
Ik ben ervan overtuigd dat er, met net zoveel speurwerk en verdraaien, van tig data en gebeurtenissen wel "hints" gevonden kunnen worden.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:04 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Nou ja, die screenshot van de Simpsons is van enkele jaren voordat 9-11 plaatsvond en je ziet duidelijk dat "9-11" wordt afgebeeld, met de Twin towers op de achtergrond. Zo zijn er overigens wel meerdere films en programma's geweest die jaren van tevoren hints gaven naar 9-11:
Check de vids maar eens die ik gepost heb, om te zien wat ik bedoel..quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat er, met net zoveel speurwerk en verdraaien, van tig data en gebeurtenissen wel "hints" gevonden kunnen worden.
Ik noem maar wat: over 15 jaar breekt een massale epidemie uit van een ziekte waardoor mannen onvruchtbaar worden. Dan ga je geheid mensen krijgen die zeggen "WTF, South Park verwees er al naar, in de aflevering waarin mensen in hun lul geschoten worden"
Ga ik nu doenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:10 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Check de vids maar eens die ik gepost heb, om te zien wat ik bedoel..
Owkiequote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ga ik nu doen(althans, de eerste, daarna even verder studeren)
Dat dus. Ik zie geen 9-11 ik zie $9 en daarachter de skyline van new york pre 911quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:12 schreef ems. het volgende:
Die screenshot van the simpsons is wederom een goed voorbeeld van "het willen zien".
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:13 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dat dus. Ik zie geen 9-11 ik zie $9 en daarachter de skyline van new york pre 911
Kloptquote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:13 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dat dus. Ik zie geen 9-11 ik zie $9 en daarachter de skyline van new york pre 911
Check de vids uit post #77 anders nog even daarbij... dan kan je zien dat er al veel hints gegeven werden naar 911 voordat het plaatsvond.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:12 schreef ems. het volgende:
Die screenshot van the simpsons is wederom een goed voorbeeld van "het willen zien".
Dat zegt je alleen iets zinnigs als je alles van Hollywood waar ze niets zeggen over 9/11 er naast legt ter vergelijking.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:04 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Nou ja, die screenshot van de Simpsons is van enkele jaren voordat 9-11 plaatsvond en je ziet duidelijk dat "9-11" wordt afgebeeld, met de Twin towers op de achtergrond. Zo zijn er overigens wel meerdere films en programma's geweest die jaren van tevoren hints gaven naar 9-11:
Die vond ik ook een beetje vergezocht.. de vid die je zit te bekijken is overigens het 1e deel van de stuk of 35 delen van "911 Hidden in Hollywood"quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:15 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Ah kom op zeg, dit menen ze toch niet serieus? En iemand zegt nota bene over een politieradio iets met nine-one-one, gek zeg.
Goed, toch maar verder kijken want dat heb ik beloofd
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:12 schreef ems. het volgende:
"Netherlands" heeft ook 11 letters. Tja, er zijn wel meer woorden met 11 letters. Elfletterige woorden zijn nou eenmaal niet zo ongewoon. Zelfs de naam van FP-redacteur Elfletterig heeft elf letters.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:18 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Check de vids uit post #77 anders nog even daarbij... dan kan je zien dat er al veel hints gegeven werden naar 911 voordat het plaatsvond.
Nog een apart detail... het alarmnummer uit de VS is 9-11.
Numerologie is nogal een dingetje bij de elite namelijk:
The date of the attack: 9/11 - 9 + 1 + 1 = 11.
Each building had 110 stories.
After September 11th there are 111 days left to the end of the year.
September 11th is the 254th day of the year: 2 + 5 + 4 = 11.
Twin Towers - standing side by side, looks like the number 11.
The first plane to hit the towers was Flight 11.
State of New York - The 11th State added to the Union.
"New York City" has 11 letters.
"Afghanistan" - 11 letters.
"The Pentagon" - 11 letters.
"Ramzi Yousef" - 11 letters (convicted of orchestrating the attack on the WTC in 1993).
Flight 11 - 92 on board - 9 + 2 = 11.
Flight 11 had 11 crew members onboard.
Flight 77 - 65 on board - 6 + 5 = 11.
The (com)plot thickensquote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Netherlands" heeft ook 11 letters. Tja, er zijn wel meer woorden met 11 letters. Elfletterige woorden zijn nou eenmaal niet zo ongewoon. Zelfs de naam van FP-redacteur Elfletterig heeft elf letters.
"FOK!forum FP" heeft er ook 11. "FP Frontpage" ook. "The Simpsons" ook.quote:
Wanneer de verslaggevers de microfoons bij elkaar houden zie je toch "911" ?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:17 schreef heywoodu het volgende:
Gremlins 2 begint met een scene waarin men "richting New York vliegt" en dat is een hint?
En als ze de camera's ergens in een bepaalde scene omdraaien staat ergens vaag iets wat met fantasie op 911 zou kunnen lijken
Nee, dat noemen ze "toeval". Honderdmiljoen keer staan die twee niet toevallig naast elkaar, één keertje wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:26 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Wanneer de verslaggevers de microfoons bij elkaar houden zie je toch "911" ?
Dat noemen ze 'subliminal messaging".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |