155.000quote:Op maandag 29 februari 2016 08:36 schreef Artbij2 het volgende:
Zal ook aan de hoogte van de hypo liggen denk ik.
Begin maar met bellen, want alleen Aegon heeft het antwoord op jouw vraag.quote:Op maandag 29 februari 2016 08:23 schreef Pinjewaar het volgende:
Alvorens ik rond ga bellen wil ik wat info vantevoren. Vandaar mijn vraag hier.
Oké. Maar zit er ook overwaarde in?quote:Op maandag 29 februari 2016 08:41 schreef Pinjewaar het volgende:
[..]
155.000
Huis staat nog niet te koop
Nee woz huis is 135000quote:Op maandag 29 februari 2016 08:54 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Oké. Maar zit er ook overwaarde in?
Ik wil niet dat mijn adres gelijk wordr gekoppeld aan verhuur. Eerst even inside info in winnenquote:Op maandag 29 februari 2016 08:44 schreef hottentot het volgende:
[..]
Begin maar met bellen, want alleen Aegon heeft het antwoord op jouw vraag.
Maar wij weten niet wat jouw hypotheekverstrekker zal oordelen.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:04 schreef Pinjewaar het volgende:
[..]
Ik wil niet dat mijn adres gelijk wordr gekoppeld aan verhuur. Eerst even inside info in winnen
Het kan niet.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:04 schreef Pinjewaar het volgende:
[..]
Ik wil niet dat mijn adres gelijk wordr gekoppeld aan verhuur. Eerst even inside info in winnen
Bij hoewel overwaarde vindt de bank het wel goed dan? En hoe lang mag je het dan verhuren, twee jaar?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:55 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je de toestemming wel op je buik kan schrijven.
Daar zijn geen regels voor. Maar TS heeft onderwaarde. Dan kan je het sowieso wel vergeten.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bij hoewel overwaarde vindt de bank het wel goed dan? En hoe lang mag je het dan verhuren, twee jaar?
Hmm scheissequote:Op maandag 29 februari 2016 18:31 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Daar zijn geen regels voor. Maar TS heeft onderwaarde. Dan kan je het sowieso wel vergeten.
Hypotheek tov de waarde van het huisquote:Op maandag 29 februari 2016 08:41 schreef Pinjewaar het volgende:
[..]
155.000
Huis staat nog niet te koop
Sowieso vergeten is natuurlijk onzin. Maar de kans wordt wel een stuk kleiner... Ik zou Aegon eens bellen.quote:
Omdat het onderwaarde heeft?quote:
Voeg een alinea toe aan het contract waar staat dat het wel mag.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 01:23 schreef Droopie het volgende:
Ik heb Aegon en ik mag het niet verhuren, zoals vermeld in het contract.
Dan heb ik een alinea waar het niet mag en een alinea waar het wel mag.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 03:11 schreef vaduz het volgende:
[..]
Voeg een alinea toe aan het contract waar staat dat het wel mag.
Gewoon 's-nachts bij Aegon langs gaan en daar ook de boel veranderen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan heb ik een alinea waar het niet mag en een alinea waar het wel mag.
En bij Aegon ligt een kopie zonder toevoeging
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |