Zit totaal geen dialoog in de hele filmquote:Op maandag 29 februari 2016 06:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Misschien moet je de film eens nuchter bekijken
quote:Op maandag 29 februari 2016 06:02 schreef Yi-Long het volgende:
Spotlight is echt zo'n Oscar-winnaar waarvan men over 10 jaar denkt: Wat?
Vast een goede film, maar ook meer een TV-movie, so-to-speak...
Het is afgelopen hoorquote:Op maandag 29 februari 2016 06:03 schreef ZarB het volgende:
Hebben jullie een live stream?? Heb me rot gezocht, maar krijg het niet voor elkaar. Moet het nu doen met de live blog van de NOS
Het is net afgelopenquote:Op maandag 29 februari 2016 06:03 schreef ZarB het volgende:
Hebben jullie een live stream?? Heb me rot gezocht, maar krijg het niet voor elkaar. Moet het nu doen met de live blog van de NOS
Yeah, de katholieken zijn de échte slachtoffers in dat grote verkrachtingsschandaal...quote:Op maandag 29 februari 2016 06:01 schreef Baszh het volgende:
Anti-katholieke propaganda van de Hollywood-joden
quote:Op maandag 29 februari 2016 06:03 schreef Danny het volgende:
Eindigen ze nou gewoon met Public Enemy
ze draaien toch echt Fight the Power hoorquote:
Ze beginnen en eindigen de show zelfs met Public Enemy. En hoewel ik dat nummer geweldig vind ligt het er voor een beetje te dik bovenop die hele 'damage control' van de oscar's...quote:Op maandag 29 februari 2016 06:03 schreef Danny het volgende:
Eindigen ze nou gewoon met Public Enemy
Ho Ho dat kan ik toch niet weten als ik het niet kan zienquote:
Dit dus ja.quote:Op maandag 29 februari 2016 06:04 schreef minilot het volgende:
Wut?!
Heb alle films die genomineerd waren gezien maar Spotlight maakte verreweg de minste indruk op me. Helemaal geen slechte film hoor, maar ook weer niet héél bijzonder..
hadden ze beter burn hollywood burn kunnen doenquote:Op maandag 29 februari 2016 06:04 schreef iamzeny het volgende:
[..]
Ze beginnen en eindigen de show zelfs met Public Enemy. En hoewel ik dat nummer geweldig vind ligt het er voor een beetje te dik bovenop die hele 'damage control' van de oscar's...
nu wel ja, je liep weer voorquote:Op maandag 29 februari 2016 06:04 schreef Danny het volgende:
[..]
ze draaien toch echt Fight the Power hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |