Ik wil hem zien janken!quote:Op maandag 29 februari 2016 05:56 schreef Verbodsbord het volgende:
Nu komt dan toch wel de speech der speechen toch
Ja, voor de 6e keer genomineerdquote:Op maandag 29 februari 2016 05:56 schreef Danny het volgende:
Toch ook wel leuk. Man heeft een prachtcarriere gehad en bizar goeie rollen gehad
Denk dat z'n beste films nu pas gaan komen zelfs nu hij niet meer die druk van een oscar heeft en niet meer die 'oscar films' kiestquote:Op maandag 29 februari 2016 05:56 schreef Danny het volgende:
Toch ook wel leuk. Man heeft een prachtcarriere gehad en bizar goeie rollen gehad
Geen tranenquote:
Yupquote:Op maandag 29 februari 2016 05:58 schreef Danny het volgende:
En God komt beste film uitreiken denk ik
Op zeker welquote:Op maandag 29 februari 2016 05:58 schreef Fok-it het volgende:
Maar hij had hem toch voor Wolf of wall street moeten krijgen
Komt doordat ze vorig? Jaar muziek instarten terwijl mevrouw over der zoon had die zelfmoord had gepleegd.quote:Op maandag 29 februari 2016 05:58 schreef TwyLight het volgende:
Bij hem durven ze de muziek echt niet te starten
Hell no, Matthew McConaughey in The Dallas Buyer's Club was fenomenaal goed. Dat zou ech diefstal zijn geweest als hij toen niet had gewonnenquote:Op maandag 29 februari 2016 05:58 schreef Fok-it het volgende:
Maar hij had hem toch voor Wolf of wall street moeten krijgen
Wie welquote:
Meer dat Leo in Wolf beter was dan in de Revenant, op die manier.quote:Op maandag 29 februari 2016 06:00 schreef iamzeny het volgende:
[..]
Hell no, Matthew McConaughey in The Dallas Buyer's Club was fenomenaal goed. Dat zou ech diefstal zijn geweest als hij toen niet had gewonnen
Soms moet je een beetje geluk hebben met het jaar, dit was er één.quote:Op maandag 29 februari 2016 06:00 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Meer dat Leo in Wolf beter was dan in de Revenant, op die manier.
Ze hebben M. Night Shamalayan het eind laten schrijven van deze nacht denk ikquote:
Weet je dat ik dat zelfs even dachtquote:Op maandag 29 februari 2016 06:01 schreef TwyLight het volgende:
Zou lachen zijn als die perongelijk de verkeerde had gezegd
Jah, dacht ik ook even.quote:Op maandag 29 februari 2016 06:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat zelfs even dacht
Ja, ik dus ookquote:Op maandag 29 februari 2016 06:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat zelfs even dacht
Zit totaal geen dialoog in de hele filmquote:Op maandag 29 februari 2016 06:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Misschien moet je de film eens nuchter bekijken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |