Alles valt te redden, maar men vindt eindeloos praten belangrijker.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:47 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Enschede is niet meer te redden
Je moet er niet aan denken wat er gebeurd als die hele club ten onder gaat. Dan staat elke Enschedeër zondag op straat.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:47 schreef Adames het volgende:
Sinds Munsterman niet meer de wijken in gaat, is het ten dode opgeschreven
Enschedeër gespotquote:Op zondag 28 februari 2016 23:48 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Alles valt te redden, maar men vindt eindeloos praten belangrijker.
Ik vind dat ook wel weer ver gaan.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:54 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Randstad is zowel politiek, economisch en cultureel de motor van Nederland
Dit inderdaad.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:47 schreef Adames het volgende:
Amsterdam cultuur en toerisme, Rotterdam economie en Den Haag politiek. De rest van Nederland hangt er een beetje bij en profitieert van de sterke Randstad, maar brengt zelf verder weinig in.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:00 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel weer ver gaan.
Kies dan individuele gemeenten uit, maar niet de hele regio. Genoeg aambeien daar die niet deel uitmaken van de motor van Nederland, maar geen enkele komt in de buurt van Almere, en nu dus ook Enschede.
En wat is je klacht eigenlijk?quote:Op maandag 29 februari 2016 00:00 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel weer ver gaan.
Kies dan individuele gemeenten uit, maar niet de hele regio. Genoeg aambeien daar die niet deel uitmaken van de motor van Nederland, maar geen enkele komt in de buurt van Almere, en nu dus ook Enschede.
Was toch wel duidelijk toch? Dat Enschede een kut gemeente begint te worden en die hele regio langzaam afdrijft.quote:
Hou dit soort comments in het NWS topic. Heeft niets met dit topic te maken behalve dat je wel het probleem van Enschede aankaart. Veel laagopgeleiden en psychische problemen.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:22 schreef Grems het volgende:
"Onder de groep mensen die niet kunnen werken vallen de arbeidsongeschikten. Studenten vormen een deel van de 'niet-willenden'. Net als renteniers en mensen die zich hebben afgekeerd van de arbeidsmarkt. Het zijn niet alleen de 'niet-willenden' die een probleem vormen op de arbeidsmarkt. Vanwege de geschiedenis in de textielindustrie en de centrumfunctie van de stad zijn er meer laagopgeleiden en meer inwoners met psychische problemen. "
Zie je nu wel TS, uit je eigen link nog wel. En dan in NWS een beetje die arme verwarde mannen proberen te stigmatiseren.
Gemeente enschede en enschede als stad is best wel een fijn plek om er te zijn. Zoals elk grote stad en eigenlijk een centrumstad voor zowel Nederland als Duitsland trek je ook mensen die minder goed kunnen meedraaien in de samenleving. Daarnaast heb je universiteit Twente, saxion hogescholen, ROC's, aki kunstacademie enz. wat de gemiddelde inkomens ook behoorlijk omlaag drukt.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:28 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Was toch wel duidelijk toch? Dat Enschede een kut gemeente begint te worden en die hele regio langzaam afdrijft.
Er moeten broodnodig dingen veranderen daar en dat gaat niet lukken met een werkloosheidspercentage van 44%. Dat het dan ook nog blijkt dat een groot deel van de bevolking gewoon niet wil werken, en dat er ook nog droeftoeters zijn die tegen het AZC demonstreren met geweld is al helemaal debiel.
Allemaal bang voor geweld en criminaliteit, maar inmiddels zijn er voldoende auto's afgefikt en ambtenaren bedreigd en aangevallen.
En fin: Het is waarschijnlijk niet eens te redden, de bevolking wil niet, infrastructuur van de regio met de andere delen van Nederland is waardeloos waardoor industrie en bedrijven er niet willen zitten.
Mensen nemen altijd aan dat Almere de lelijkste/beroerdste stad is van Nederland, maar ik denk dat her en der in Nederland nog wel armoedigere regionen gevonden kunnen worden.
[..]
Hou dit soort comments in het NWS topic. Heeft niets met dit topic te maken behalve dat je wel het probleem van Enschede aankaart. Veel laagopgeleiden en psychische problemen.
Dit dus.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:17 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Amsterdam cultuur en toerisme, Rotterdam economie en Den Haag politiek. De rest van Nederland hangt er een beetje bij en profitieert van de sterke Randstad, maar brengt zelf verder weinig in.
Roombeek was een "volkswijk" en is nu vervangen door duurdere woningen. Niet echt de oorzaak van de faalzooi hier in de stadquote:Op maandag 29 februari 2016 05:21 schreef sirdanilot het volgende:
Tsja als je halve stad explodeert en in vlammen opgaat duur het nu eenmaal wel een tijdje voordat je daar weer van herstelt hè.
En waar wonen al die tokkies uit die wijk nu dan (degene die niet zijn ontploft dan)?quote:Op maandag 29 februari 2016 05:24 schreef CrashO het volgende:
[..]
Roombeek was een "volkswijk" en is nu vervangen door duurdere woningen. Niet echt de oorzaak van de faalzooi hier in de stad
Pathmos, Wesselerbrink, Mekkelholt, Deppenbroek, Dolphia, Velve-Lindenhofquote:Op maandag 29 februari 2016 05:28 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
En waar wonen al die tokkies uit die wijk nu dan (degene die niet zijn ontploft dan)?
Metropoolregio Den Haag Rotterdam met 2.3 miljoen inwonersquote:
Met zulke domme wijknamen is het ook wel logisch dat Enschede zo'n pauperstad is.quote:Op maandag 29 februari 2016 05:33 schreef CrashO het volgende:
[..]
Pathmos, Wesselerbrink, Mekkelholt, Deppenbroek, Dolphia, Velve-Lindenhof
Ik ben niet echt bekend met vele problemen daar, maar ze hebben wel last van de Belgische Ziekte waardoor alles er verpaupert uitziet.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:40 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Met zulke domme wijknamen is het ook wel logisch dat Enschede zo'n pauperstad is.
Volgens mij is alleen iets als Kerkrade of zo nog erger dan Enschede.
Er is genoeg reden toe.quote:
Kut dorp want De Napolitaanse agglomeratie heeft circa 4,4 miljoen inwonersquote:Op maandag 29 februari 2016 12:21 schreef Arutha_ConDoin het volgende:
Hoe verder van de kust, hoe rotter het wordt. Zou die mestlucht in het oosten des lands de oorzaak zijn?
[..]
Metropoolregio Den Haag Rotterdam met 2.3 miljoen inwoners
Ja, ja ja en nu dan
In Europa staat de metropoolregio Den Haag Rotterdam staat op plek 12 en Napolitaanse agglomeratie staat op plek 9. En dat vind ik voor ons kleine kikkerlandje echt niet slecht.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:53 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Kut dorp want De Napolitaanse agglomeratie heeft circa 4,4 miljoen inwoners
Veel meer mensen moet je ook niet willen hebben. Het is nu al dagelijks ellende op de weg.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:05 schreef Arutha_ConDoin het volgende:
[..]
In Europa staat de metropoolregio Den Haag Rotterdam staat op plek 12 en Napolitaanse agglomeratie staat op plek 9. En dat vind ik voor ons kleine kikkerlandje echt niet slecht.
Kijk we zijn geen megasteden zoals Beijing, São Paulo of Calcutta maar toch, plek 12 van 87 binnen de EU vind ik toch wel netjes.
Hoe meer mensen, hoe meer activiteiten.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:09 schreef yosander het volgende:
Mensen die zeggen dat Nederland geen steden kentflikker op. Stedelijkheid gaat om de dichtheid van activiteiten, niet om het inwonersaantal.
Waar hierzo? Die nieuwe A4 is al een hele verademing. Mensen die in Rotterdam werken kunnen nu over een file vrije A13 naar huis toe. Binnenkort de blankenburgtunnel.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:15 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Veel meer mensen moet je ook niet willen hebben. Het is nu al dagelijks ellende op de weg.
Rotterdam is toch altijd een drama met files?quote:Op maandag 29 februari 2016 16:21 schreef Arutha_ConDoin het volgende:
[..]
Waar hierzo? Die nieuwe A4 is al een hele verademing. Mensen die in Rotterdam werken kunnen nu over een file vrije A13 naar huis toe. Binnenkort de blankenburgtunnel.
Dat je het in de spits onderweg naar huis druk is als je je stad binnen rijdt, daar kan niets aan gedaan worden.
Maar ik had een tijdje geleden ergens gelezen dat in Rotterdam Zuidplas hele nieuwe wijken worden neergezet. Op naar de 3 miljoen inwoners
7 minuten wachten is niet veel, als je een specifieke metro moet hebben in Amsterdam. Moet je de metro naar centrum hebben dan vertrekt er om de 2 minuten een richting centrum. In Rotterdam trouwens komt om de 3 minuten een metro naar Rotterdam CS.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:18 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Hoe meer mensen, hoe meer activiteiten.
In een dorp als Amsterdam moet je gauw al 10 minuten wachten als je de metro mist.
In een echte stad hoef je hooguit 3 minuten te wachten op de volgende metro.
De ring? Bedoel je of in de binnenstad. Ik moet zeggen dat sinds de opening met de A4 het minder druk is. Je kan meer doorrijden.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:25 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Rotterdam is toch altijd een drama met files?
Ik woon in Rotterdam in de buurt van een station waar 2 metrolijnen stoppen, en ik wacht hier echt nooit langer dan 2 á 5 minuten voor de volgende metro als ik hem net heb gemist.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:18 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Hoe meer mensen, hoe meer activiteiten.
In een dorp als Amsterdam moet je gauw al 10 minuten wachten als je de metro mist.
In een echte stad hoef je hooguit 3 minuten te wachten op de volgende metro.
Maar Amsterdam is dan ook pure hipstertyfus geworden.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:18 schreef topdeck het volgende:
Randstad is pure degeneratie vol met waardeloze buitenlanders/toeristen en boomknuffelaars__
"Le sex && weed capital !!! Hahaha xD i love amsterdam!!! xDxdxd"
Flikker op
Ik vraag me af wie er midden in de winter gebruik gaat maken van station Hoek van Holland Strand eerlijk gezegd. Daar meot dan toch geen hond naartoe, kan dat wel uit?quote:Op maandag 29 februari 2016 16:52 schreef Katoenplukkert het volgende:
In 2017 wordt de Hoekse Lijn van de NS overgenomen en aangesloten op het metronetwerk van de RET![]()
Station Hoek van Holland Strand wordt het hele jaar open en tegen het strand aan verplaatst![]()
Binnenkort metrolijn F tussen Zuidplein en Kralingse Zoom via de (Nieuwe) Kuip
[ afbeelding ]
Roombeek is nu heel mooi geworden, vind ik zelfquote:Op maandag 29 februari 2016 05:21 schreef sirdanilot het volgende:
Tsja als je halve stad explodeert en in vlammen opgaat duur het nu eenmaal wel een tijdje voordat je daar weer van herstelt hè. Vind het dus niet echt eerlijk om over Enschede te zeiken, ze kunnen er niks aan doen dat ze zo kut zijn. Net als Rotterdam, ja het is een lelijk tochtgat maar daar kunnen ze ook niks aan doen want dat hebben we aan onze lieve oosterburen te danken. Van die mensen die dan gaan zeiken van 'hahaha Rotterdam is echt super lelijk' zijn van die aasgieren die makkelijk willen scoren met een uitspraak waar iedereen het mee eens is.
Ja idd, de tokkies uit mijn buurt hebben het al druk genoeg met ruziën met elkaar, daar kunnen ze geen asielzoekers bij hebben..quote:Op maandag 29 februari 2016 00:28 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Dat het dan ook nog blijkt dat een groot deel van de bevolking gewoon niet wil werken, en dat er ook nog droeftoeters zijn die tegen het AZC demonstreren met geweld is al helemaal debiel.
Allemaal bang voor geweld en criminaliteit, maar inmiddels zijn er voldoende auto's afgefikt en ambtenaren bedreigd en aangevallen.
Waarschijnlijk zijn het alleen de lieden die caren uit de getto's ten zuiden van de maas.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:52 schreef Katoenplukkert het volgende:
In 2017 wordt de Hoekse Lijn van de NS overgenomen en aangesloten op het metronetwerk van de RET![]()
Station Hoek van Holland Strand wordt het hele jaar open en tegen het strand aan verplaatst![]()
[ afbeelding ]
Nee. Mensen die graag stappen, wat willen zuipen zonder de auto nodig te hebben, en die de kuttram van en naar de Kuip willen vermijden.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:15 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn het alleen de lieden die caren uit de getto's ten zuiden van de maas.
Mislukte Twentenaar gespot.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:36 schreef Lalavy het volgende:
Niks te klagen over Twente, behalve dat ze toestaan dat die buitenlanders hier moskeeën gaan bouwen... moet je eens proberen in zo'n land een kerk te bouwen
Lijn F?quote:Op maandag 29 februari 2016 16:52 schreef Katoenplukkert het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:11 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Lijn F?De Hoekse Lijn wordt onderdeel van B hoor.
Ja, maar ik heb na even googelen nergens info gevonden over een lijn F, vandaar.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:19 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Lijn F is een nieuwe metrolijn tussen het Zuidplein en KZ via de (nieuwe) Kuip.
En op de kaart dat ik zelf heb gepost kon ik al prima zien dat de Hoekse Lijn lijn A én B wordt.
http://www.rijnmond.nl/ni(...)dam-kost-2-2-miljardquote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:21 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb na even googelen nergens info gevonden over een lijn F, vandaar.
Je weet dat dat artikel uit 2010 komt en het ook niet zeker is of er een Nieuwe Kuip komt hè?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:23 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
http://www.rijnmond.nl/ni(...)dam-kost-2-2-miljard
En als ze doorletteren wordt het logischerwijs metrolijn F, niet waar?
Zie de tweede link. Het is voorlopig opgeschort, maar de metrolijn moet er binnenkort komen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:25 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Je weet dat dat artikel uit 2010 komt en het ook niet zeker is of er een Nieuwe Kuip komt hè?
Meh, vind het een beetje overdreven. Kralingse Zoom - Beurs - Zuidplein is echt geen eind reizen nu hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:29 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Zie de tweede link. Het is voorlopig opgeschort, maar de metrolijn moet er binnenkort komen.
Denk dat ze pas de knoop doorhakken zodra de Nieuwe Kuip officieel komt, dan is het makkelijk qua bouwen van het metrostation en de ondergrondse spoor waardoor het geen teringzooi wordt met bouwen.
Initieel was het de plan om met de Nieuwe Kuip heel het stadiongebied (wat niets meer is dan een industrieterrein met veel voetbalvereningen en loodsen, zelfs de Cor Kieboomplein kan het niet minder troostelozer maken) om te toveren in een VINEX-sportdorp waarbij station Stadion een intercitystation wordt met een groot winkelcentrum, met een metrolijn Zuidplein - Stadion - Kralingse Zoom - Alexander - Binnenhof - Overschie - Meijersplein - Rotterdam Airport te maken.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:30 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Meh, vind het een beetje overdreven. Kralingse Zoom - Beurs - Zuidplein is echt geen eind reizen nu hoor.
Als het sportpark een nieuw centrum wordt, dan zie ik het wel zitten.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:35 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Initieel was het de plan om met de Nieuwe Kuip heel het stadiongebied (wat niets meer is dan een industrieterrein met veel voetbalvereningen en loodsen, zelfs de Cor Kieboomplein kan het niet minder troostelozer maken) om te toveren in een VINEX-sportdorp waarbij station Stadion een intercitystation wordt met een groot winkelcentrum, met een metrolijn Zuidplein - Stadion - Kralingse Zoom - Alexander - Binnenhof - Overschie - Meijersplein - Rotterdam Airport te maken.
Rotterdam Airport krijgt een nieuwe grotere terminal en hun wens was om de metro dichterbij te laten stoppen a.k.a. een eigen metrostation te krijgen. Maar met het OV op dit moment is het maar de metro naar Meijersplein pakken en daar de bus voor 1 halte pakken die toch al om de 7 minuten komt
Zonder Rotterdam redt Nederland het niet.quote:
Google eens naar Stadionpark Rotterdam, dan kan je meer lezenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:38 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Als het sportpark een nieuw centrum wordt, dan zie ik het wel zitten.Zuid is nu sowieso troosteloos en saai, mag wel een likje verf gebruiken.
Wow, ziet er nice uit!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:43 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Google eens naar Stadionpark Rotterdam, dan kan je meer lezenDe plan gaat pas van start als de nieuwe Kuip er komt, maar door de financiering wordt het telkens uitgesteld.
[ afbeelding ]
Nieuwe Rotterdam Airport
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/algemeen(...)-brandstichting.htmlquote:Op maandag 29 februari 2016 00:22 schreef Grems het volgende:
"Onder de groep mensen die niet kunnen werken vallen de arbeidsongeschikten. Studenten vormen een deel van de 'niet-willenden'. Net als renteniers en mensen die zich hebben afgekeerd van de arbeidsmarkt. Het zijn niet alleen de 'niet-willenden' die een probleem vormen op de arbeidsmarkt. Vanwege de geschiedenis in de textielindustrie en de centrumfunctie van de stad zijn er meer laagopgeleiden en meer inwoners met psychische problemen. "
Zie je nu wel TS, uit je eigen link nog wel. En dan in NWS een beetje die arme verwarde mannen proberen te stigmatiseren.
Die woont in Hengeloquote:Op zondag 28 februari 2016 23:47 schreef Adames het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |