Nee in NL, DE en UK ook te krijgen op de site, maar blijkbaar niet in mijn maat gemaakt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:54 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Was die niet US en Saucony .com only?
Beeld je je niet in. Hele sneakerding is helemaal niet meer leuk zoquote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:16 schreef zwartemarktplaats het volgende:
10 seconden op Hanon op voor die Clots. Zo lang duurde het. Nog niet eens zo'n hyped release. Ik weet niet of ik het me inbeeld maar ik heb aanzienlijk meer moeite om iets aan te schaffen dan 2-3 jaar geleden.
Net bij de woei. Hadden nog een 10.5 - ookal zaten boys er om half 6. Ga gewoon om 10 uur langslopen voortaan en dan zien we wel.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 08:19 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Beeld je je niet in. Hele sneakerding is helemaal niet meer leuk zo
Denk een kwestie van inlopen, heb een keer sneakers gehad waarvan er eentje een maand lang pijn deed aan m'n tenen en na een tijdje was het weg. Was ook een drukkend gevoel.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:02 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Zijn zeker echte, gekocht bij Sneakerbaas.
En die zijn voor je ondersteuning onder je hak?quote:Op maandag 7 maart 2016 19:56 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Klinkt eerder als te weinig ondersteuning dan te veel.
[ afbeelding ]
Remember these?
11 maart worden ze nogmaals "gereleased" met waarschijnlijk ook mijn maat begreep ikquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:10 schreef Xurk het volgende:
Ik heb voor de grap die Letterman Grid 9K release gisteren gecheckt nadat het online kwam en op de UK, DE en NL site waren nog bijna FSRs beschikbaar na een half uur.
Ik zou je vooralsnog niet al te grote zorgen maken, de "Dirty Snow" Grid 9K was ook zogenaamd een Saucony exclusive met slechts 1.000 paar en instantly uitverkocht, maar die kwamen later gewoon op een heleboel webshops te staan.
Kunstmatige hype
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |