Bel ff naar avenue of vier voor die stussy wallabees, die hadden ze zaterdag nog liggen dacht ikquote:Op maandag 29 februari 2016 12:48 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Fuck it, drop hier maar gelijk mijn hele wishlist. Heb je een van deze voor een true US 12 hmu.
[ afbeelding ]
Neequote:Op maandag 29 februari 2016 13:22 schreef Rauw. het volgende:
Wacht even, was geen grapje dat je US7 hebt?
Valt wel mee. Lijkt wel alsof de laatste tijd kleinere maten veel sneller gaan dan grotere. Bij de woei sale bv was eigk alles in mijn maat weg en waren er nog aardig wat grotere maten aanwezig.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:46 schreef Rauw. het volgende:
Wel vaak iets te vinden in de sale denk ik?
Voor mij is alles er direct uit (US11)
Dem rainbow footscapesquote:Op maandag 29 februari 2016 12:48 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Fuck it, drop hier maar gelijk mijn hele wishlist. Heb je een van deze voor een true US 12 hmu.
[ afbeelding ]
Haat je nou op Rainbow footscapes?quote:Op maandag 29 februari 2016 18:35 schreef Atta-boy het volgende:
Er was een reden waarom die dingen in de sale terecht kwamen...
Sorryquote:Op maandag 29 februari 2016 19:43 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Haat je nou op Rainbow footscapes?
Fuck me, was me niet bewust van de rape prijzen. Ik dacht like 150 euro max voor die.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 07:53 schreef Atta-boy het volgende:
Vind ze niet heel lelijk ofzo, zou ze niet kopen voor retail. En snap de hype die er nu omheen zit totaal niet.
Mij allemaal iets te kleurrijk op die wishlist, toch heb ik er 1 van: de Cnotesquote:Op maandag 29 februari 2016 12:48 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Ja klopt maar snap vooral deze niet. Ze gaan voor meer dan sommige scapes die in eerste instantie al moeilijk te krijgen waren. Terwijl die rainbow dingen toendertijd goed te krijgen waren.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:34 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Fuck me, was me niet bewust van de rape prijzen. Ik dacht like 150 euro max voor die.
Iedereen vraagt rape voor alles tegenwoordig, en iedereen en zijn moeder en zijn hond reselled.
Ja super kut $290 gingen ze voorquote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:52 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Vibergs sowieso niet. Die dingen zijn zo takke duur.
Had een paar Alden Indys gloedjenieuw voor 200 euro aan mijn neus voorbij laten gaan. Ben daar ook nog zuur over.
Die zool zuigt though. Dat die plastic ribbing los laat aan de zijkanten is echt moeilijk irritant. Heb een paar standaard sk8 highs a la margom cupsole (vulcanized en gestikt) underway. Kijken hoe die het volhouden.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:22 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ja super kut $290 gingen ze voorhuil een beetje van binnen.
Indy's zijn idd ook nice.
Wat betreft beste houdbaarheid gewoon chucks of sk8 hi's ofzo denk ik. Die zien er gebeat meestal cool uit.
En vind lunar chukka wovens tot nu toe het lekkerst lopen.
Srsly? Ik ging er inmiddels vanuit dat er geen EU release meer zou komen aangezien de oorspronkelijke release alweer uit 2015 dateert. Klote zeg, heb mijn sneaker quota tot mei al gespendeerd (promised "the wife") maar ik ben al maanden verliefd op die lila CWquote:Op woensdag 2 maart 2016 14:24 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Mmm, zaterdag Clot x Asics at Woei. Voel ze allebei wel.
Dat kan ook zeker nietquote:Op woensdag 2 maart 2016 15:29 schreef Atta-boy het volgende:
Ben je niet meer raf en rick boy? Want daar kan je dit soort sneakers toch niet mee dragen?
Is die sneaker quota inclusief resell rape?quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:32 schreef Xurk het volgende:
[..]
Srsly? Ik ging er inmiddels vanuit dat er geen EU release meer zou komen aangezien de oorspronkelijke release alweer uit 2015 dateert. Klote zeg, heb mijn sneaker quota tot mei al gespendeerd (promised "the wife") maar ik ben al maanden verliefd op die lila CW![]()
wat draag je er nu dan mee? selvedge denim ogtfoquote:Op woensdag 2 maart 2016 16:18 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Dat kan ook zeker niet![]()
Echter gezien het carrierepad wat mij in het verschiet ligt. (Autonoom kunstenaar) moet ik er maar aan wennen om chronisch armlastig te zijn. Kan je beter te vroeg mee beginnen dan te laat.
Joggingsbroeken en slobberkleding onder de as en koffievlekken. Kluizenaar werk modus. Is helemaal 2k17.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:38 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
wat draag je er nu dan mee? selvedge denim ogtfo
Ik wil meer ninja items zoals qasa's en ramones
Ja, krijg vast niet voor altijd gratis denimzzzquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:52 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Mag je wel ninja shit van old blue, die willen toch alleen maar ruff en rugged.
Ze maken geen skinnys toch? Ook niet als je het lief vraagt?quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:03 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ja, krijg vast niet voor altijd gratis denimzzz![]()
En een paar van die gasten dragen zelf ook qasa's enzo.
Ligt aan je wensen maar weet zeker dat je via oldblue wel een heel stuk cheaper uit bent dan bij denoism. Daar begint het vanaf ¤400quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:19 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Quanta costa? Zo ongeveer. Daar heb ik wel oren naar. Al hoorde ik dat die neus in denoism ook broeken voor mensen bakt. Ken je dat?
400 fucking pleuro voor een patroontje snijden.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:21 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ligt aan je wensen maar weet zeker dat je via oldblue wel een heel stuk cheaper uit bent dan bij denoism. Daar begint het vanaf ¤400
Ja, dan mag je wel zelf de fabric, rivets en knopen uitzoeken. En de volgende in dezelfde fit is de helft goedkoper omdat ze dan die gegevens al hebben.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:28 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Mocht je ze vinden, ze vallen moeilijk smal.
[..]
400 fucking pleuro voor een patroontje snijden.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:21 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ligt aan je wensen maar weet zeker dat je via oldblue wel een heel stuk cheaper uit bent dan bij denoism. Daar begint het vanaf ¤400
quote:Elke denim wordt in Rotterdam aan de Hofbogen gemaakt, daarvoor gebruiken we meer dan zeven machines.
Nee in NL, DE en UK ook te krijgen op de site, maar blijkbaar niet in mijn maat gemaakt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:54 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Was die niet US en Saucony .com only?
Beeld je je niet in. Hele sneakerding is helemaal niet meer leuk zoquote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:16 schreef zwartemarktplaats het volgende:
10 seconden op Hanon op voor die Clots. Zo lang duurde het. Nog niet eens zo'n hyped release. Ik weet niet of ik het me inbeeld maar ik heb aanzienlijk meer moeite om iets aan te schaffen dan 2-3 jaar geleden.
Net bij de woei. Hadden nog een 10.5 - ookal zaten boys er om half 6. Ga gewoon om 10 uur langslopen voortaan en dan zien we wel.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 08:19 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Beeld je je niet in. Hele sneakerding is helemaal niet meer leuk zo
Denk een kwestie van inlopen, heb een keer sneakers gehad waarvan er eentje een maand lang pijn deed aan m'n tenen en na een tijdje was het weg. Was ook een drukkend gevoel.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:02 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Zijn zeker echte, gekocht bij Sneakerbaas.
En die zijn voor je ondersteuning onder je hak?quote:Op maandag 7 maart 2016 19:56 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Klinkt eerder als te weinig ondersteuning dan te veel.
[ afbeelding ]
Remember these?
11 maart worden ze nogmaals "gereleased" met waarschijnlijk ook mijn maat begreep ikquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:10 schreef Xurk het volgende:
Ik heb voor de grap die Letterman Grid 9K release gisteren gecheckt nadat het online kwam en op de UK, DE en NL site waren nog bijna FSRs beschikbaar na een half uur.
Ik zou je vooralsnog niet al te grote zorgen maken, de "Dirty Snow" Grid 9K was ook zogenaamd een Saucony exclusive met slechts 1.000 paar en instantly uitverkocht, maar die kwamen later gewoon op een heleboel webshops te staan.
Kunstmatige hype
moest je het kopen omdat je het stukgemaakt had?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:37 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Net bij de woei. Hadden nog een 10.5 - ookal zaten boys er om half 6. Ga gewoon om 10 uur langslopen voortaan en dan zien we wel.
Maar een paar Bait x Diadora opgepikt / in de winkel gesloopt met passen.
[ afbeelding ]
fml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |