Bel ff naar avenue of vier voor die stussy wallabees, die hadden ze zaterdag nog liggen dacht ikquote:Op maandag 29 februari 2016 12:48 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Fuck it, drop hier maar gelijk mijn hele wishlist. Heb je een van deze voor een true US 12 hmu.
[ afbeelding ]
Neequote:Op maandag 29 februari 2016 13:22 schreef Rauw. het volgende:
Wacht even, was geen grapje dat je US7 hebt?
Valt wel mee. Lijkt wel alsof de laatste tijd kleinere maten veel sneller gaan dan grotere. Bij de woei sale bv was eigk alles in mijn maat weg en waren er nog aardig wat grotere maten aanwezig.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:46 schreef Rauw. het volgende:
Wel vaak iets te vinden in de sale denk ik?
Voor mij is alles er direct uit (US11)
Dem rainbow footscapesquote:Op maandag 29 februari 2016 12:48 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Fuck it, drop hier maar gelijk mijn hele wishlist. Heb je een van deze voor een true US 12 hmu.
[ afbeelding ]
Haat je nou op Rainbow footscapes?quote:Op maandag 29 februari 2016 18:35 schreef Atta-boy het volgende:
Er was een reden waarom die dingen in de sale terecht kwamen...
Sorryquote:Op maandag 29 februari 2016 19:43 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Haat je nou op Rainbow footscapes?
Fuck me, was me niet bewust van de rape prijzen. Ik dacht like 150 euro max voor die.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 07:53 schreef Atta-boy het volgende:
Vind ze niet heel lelijk ofzo, zou ze niet kopen voor retail. En snap de hype die er nu omheen zit totaal niet.
Mij allemaal iets te kleurrijk op die wishlist, toch heb ik er 1 van: de Cnotesquote:Op maandag 29 februari 2016 12:48 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Ja klopt maar snap vooral deze niet. Ze gaan voor meer dan sommige scapes die in eerste instantie al moeilijk te krijgen waren. Terwijl die rainbow dingen toendertijd goed te krijgen waren.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:34 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Fuck me, was me niet bewust van de rape prijzen. Ik dacht like 150 euro max voor die.
Iedereen vraagt rape voor alles tegenwoordig, en iedereen en zijn moeder en zijn hond reselled.
Ja super kut $290 gingen ze voorquote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:52 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Vibergs sowieso niet. Die dingen zijn zo takke duur.
Had een paar Alden Indys gloedjenieuw voor 200 euro aan mijn neus voorbij laten gaan. Ben daar ook nog zuur over.
Die zool zuigt though. Dat die plastic ribbing los laat aan de zijkanten is echt moeilijk irritant. Heb een paar standaard sk8 highs a la margom cupsole (vulcanized en gestikt) underway. Kijken hoe die het volhouden.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:22 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ja super kut $290 gingen ze voorhuil een beetje van binnen.
Indy's zijn idd ook nice.
Wat betreft beste houdbaarheid gewoon chucks of sk8 hi's ofzo denk ik. Die zien er gebeat meestal cool uit.
En vind lunar chukka wovens tot nu toe het lekkerst lopen.
Srsly? Ik ging er inmiddels vanuit dat er geen EU release meer zou komen aangezien de oorspronkelijke release alweer uit 2015 dateert. Klote zeg, heb mijn sneaker quota tot mei al gespendeerd (promised "the wife") maar ik ben al maanden verliefd op die lila CWquote:Op woensdag 2 maart 2016 14:24 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Mmm, zaterdag Clot x Asics at Woei. Voel ze allebei wel.
Dat kan ook zeker nietquote:Op woensdag 2 maart 2016 15:29 schreef Atta-boy het volgende:
Ben je niet meer raf en rick boy? Want daar kan je dit soort sneakers toch niet mee dragen?
Is die sneaker quota inclusief resell rape?quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:32 schreef Xurk het volgende:
[..]
Srsly? Ik ging er inmiddels vanuit dat er geen EU release meer zou komen aangezien de oorspronkelijke release alweer uit 2015 dateert. Klote zeg, heb mijn sneaker quota tot mei al gespendeerd (promised "the wife") maar ik ben al maanden verliefd op die lila CW![]()
wat draag je er nu dan mee? selvedge denim ogtfoquote:Op woensdag 2 maart 2016 16:18 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Dat kan ook zeker niet![]()
Echter gezien het carrierepad wat mij in het verschiet ligt. (Autonoom kunstenaar) moet ik er maar aan wennen om chronisch armlastig te zijn. Kan je beter te vroeg mee beginnen dan te laat.
Joggingsbroeken en slobberkleding onder de as en koffievlekken. Kluizenaar werk modus. Is helemaal 2k17.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:38 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
wat draag je er nu dan mee? selvedge denim ogtfo
Ik wil meer ninja items zoals qasa's en ramones
Ja, krijg vast niet voor altijd gratis denimzzzquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:52 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Mag je wel ninja shit van old blue, die willen toch alleen maar ruff en rugged.
Ze maken geen skinnys toch? Ook niet als je het lief vraagt?quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:03 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ja, krijg vast niet voor altijd gratis denimzzz![]()
En een paar van die gasten dragen zelf ook qasa's enzo.
Ligt aan je wensen maar weet zeker dat je via oldblue wel een heel stuk cheaper uit bent dan bij denoism. Daar begint het vanaf ¤400quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:19 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Quanta costa? Zo ongeveer. Daar heb ik wel oren naar. Al hoorde ik dat die neus in denoism ook broeken voor mensen bakt. Ken je dat?
400 fucking pleuro voor een patroontje snijden.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:21 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ligt aan je wensen maar weet zeker dat je via oldblue wel een heel stuk cheaper uit bent dan bij denoism. Daar begint het vanaf ¤400
Ja, dan mag je wel zelf de fabric, rivets en knopen uitzoeken. En de volgende in dezelfde fit is de helft goedkoper omdat ze dan die gegevens al hebben.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:28 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Mocht je ze vinden, ze vallen moeilijk smal.
[..]
400 fucking pleuro voor een patroontje snijden.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:21 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ligt aan je wensen maar weet zeker dat je via oldblue wel een heel stuk cheaper uit bent dan bij denoism. Daar begint het vanaf ¤400
quote:Elke denim wordt in Rotterdam aan de Hofbogen gemaakt, daarvoor gebruiken we meer dan zeven machines.
Nee in NL, DE en UK ook te krijgen op de site, maar blijkbaar niet in mijn maat gemaakt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:54 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Was die niet US en Saucony .com only?
Beeld je je niet in. Hele sneakerding is helemaal niet meer leuk zoquote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:16 schreef zwartemarktplaats het volgende:
10 seconden op Hanon op voor die Clots. Zo lang duurde het. Nog niet eens zo'n hyped release. Ik weet niet of ik het me inbeeld maar ik heb aanzienlijk meer moeite om iets aan te schaffen dan 2-3 jaar geleden.
Net bij de woei. Hadden nog een 10.5 - ookal zaten boys er om half 6. Ga gewoon om 10 uur langslopen voortaan en dan zien we wel.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 08:19 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Beeld je je niet in. Hele sneakerding is helemaal niet meer leuk zo
Denk een kwestie van inlopen, heb een keer sneakers gehad waarvan er eentje een maand lang pijn deed aan m'n tenen en na een tijdje was het weg. Was ook een drukkend gevoel.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:02 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Zijn zeker echte, gekocht bij Sneakerbaas.
En die zijn voor je ondersteuning onder je hak?quote:Op maandag 7 maart 2016 19:56 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Klinkt eerder als te weinig ondersteuning dan te veel.
[ afbeelding ]
Remember these?
11 maart worden ze nogmaals "gereleased" met waarschijnlijk ook mijn maat begreep ikquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:10 schreef Xurk het volgende:
Ik heb voor de grap die Letterman Grid 9K release gisteren gecheckt nadat het online kwam en op de UK, DE en NL site waren nog bijna FSRs beschikbaar na een half uur.
Ik zou je vooralsnog niet al te grote zorgen maken, de "Dirty Snow" Grid 9K was ook zogenaamd een Saucony exclusive met slechts 1.000 paar en instantly uitverkocht, maar die kwamen later gewoon op een heleboel webshops te staan.
Kunstmatige hype
moest je het kopen omdat je het stukgemaakt had?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:37 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Net bij de woei. Hadden nog een 10.5 - ookal zaten boys er om half 6. Ga gewoon om 10 uur langslopen voortaan en dan zien we wel.
Maar een paar Bait x Diadora opgepikt / in de winkel gesloopt met passen.
[ afbeelding ]
fml
Je hebt helemaal gelijk, van "iedereen wil dit" naar "ik ben de enige die dit wil" in 10 minuten vanmorgen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:10 schreef Xurk het volgende:
Ik heb voor de grap die Letterman Grid 9K release gisteren gecheckt nadat het online kwam en op de UK, DE en NL site waren nog bijna FSRs beschikbaar na een half uur.
Ik zou je vooralsnog niet al te grote zorgen maken, de "Dirty Snow" Grid 9K was ook zogenaamd een Saucony exclusive met slechts 1.000 paar en instantly uitverkocht, maar die kwamen later gewoon op een heleboel webshops te staan.
Kunstmatige hype
Idk, die arks shape is sowieso def. ub inspired en hoe die gelaced is - ook 1:1 ub zoals sommige boys customs zetten.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:09 schreef Atta-boy het volgende:
Vind die zwart witte wel nice maar is wel een zieke y3 rip off.
Had er graag een andere zool onder gezien ook.
Wat is er met UB zmp?
Stiekem zou ik wel zwarte willen.
Yeah, onder het mom - you break it you buy it. Ging er maar niet teveel op in. Wou ze sowieso - en woei is de enige hook-up, en dit was eigenlijk al een hook-up. Ze waren niet meer in stock. Don't bite the hand that feeds enzo.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:26 schreef shiftsix het volgende:
[..]
moest je het kopen omdat je het stukgemaakt had?
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:12 schreef Rauw. het volgende:
Je hebt helemaal gelijk, van "iedereen wil dit" naar "ik ben de enige die dit wil" in 10 minuten vanmorgen.
Ze zijn overal gewoon nog te koop (gereleased om 00:01)
Denk nooit?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:29 schreef Atta-boy het volgende:
Zillebil, wanneer kom je weer in klikkek?
Woei de bestequote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:32 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Yeah, onder het mom - you break it you buy it. Ging er maar niet teveel op in. Wou ze sowieso - en woei is de enige hook-up, en dit was eigenlijk al een hook-up. Ze waren niet meer in stock. Don't bite the hand that feeds enzo.
Met een pinroll komt die schoen prima tot z'n recht. Ik vind 'm ook hard in het grijs.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:21 schreef Atta-boy het volgende:
Aiboy #ymcmb
Vond ze nooit echt mooi als je naar een hele fit kijkt, beetje moeilijk te rocken. Met een kleine maat helemaal omdat je voet dan zo mini lijkt
Moet bekennen dat ik zelf geen pinroll doe. Gewoon een roll up eig.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:27 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Met een pinroll komt die schoen prima tot z'n recht. Ik vind 'm ook hard in het grijs.
Hypebeasts gonna hypebeast. Resellers gonna resell.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:24 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Verassend lange rij bij de woei voor die Atmos x Aliexpres AM1's. Dat er überhaupt al een rij stond voor die gedrochten stond ik al van de kijken.
Ik dacht te begrijpen wat een pinroll was, tot ik deze post lasquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:25 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik zelf geen pinroll doe. Gewoon een roll up eig.
Pinroll = strak om je been, rollup = gewoon oprollen/omvouwenquote:Op maandag 14 maart 2016 15:08 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik dacht te begrijpen wat een pinroll was, tot ik deze post las
Was er gisteren rond 12-13 en toen zat er al iemandquote:Op maandag 14 maart 2016 13:24 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Verassend lange rij bij de woei voor die Atmos x Aliexpres AM1's. Dat er überhaupt al een rij stond voor die gedrochten stond ik al van de kijken.
True. Vind ze zelf ook niet geslaagd. Daarnaast een andere kleur zool en bij de hiel ook. Beetje lamé ass allemaal.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Jezus wat hebben ze met die toebox gedaan joh van die am1 atoms? Lijkt wel of er plukken hooi op zitten
Nu niet meer hahah. Red wing weekender Oxford van gehaald.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:22 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Heb je geen daily muntjes meer? :p
Ze zijn er wel her en der, alleen dat is dan maat 45 ofzo.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:16 schreef Modus het volgende:
Very very unlikely dat je een 2014 release nog ergens gaat vinden bij een 'normale' web/sneakershop.
Staat nog een berg EU sites in de OP.
Ik ken vrouwen met maat 42. Waarom heb ik geen maat 42.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:42 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Vraag Atta, die is je hook-up voor alle dames/kindermaten.
Asphaltgold of 43einhalb?quote:Op maandag 14 maart 2016 23:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ze zijn er wel her en der, alleen dat is dan maat 45 ofzo.![]()
En 35 euro.But I am willing to pay.
Zo jammer want de OG zijn nog steeds tof. Had ik wel een paartje van willen scoren. Deze zijn gewoon bah.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:53 schreef don-diablo het volgende:
[..]
True. Vind ze zelf ook niet geslaagd. Daarnaast een andere kleur zool en bij de hiel ook. Beetje lamé ass allemaal.
Ik heb maat 42, en in tegenstelling tot wat mijn profiel op fok zegt, ben ik echt vrouw.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ken vrouwen met maat 42. Waarom heb ik geen maat 42.De keuze is reuze.
Ik ga atta morgen contacten, nu maar even slapen voor ik bozig word.
Kan ik Google niet zo instellen dat hij wereldwijd zoekt?
Wth zijn dat.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:11 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hoezo ineens?
[ link | afbeelding ]
Def? Zeggen we nog Def?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:29 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Idk, die arks shape is sowieso def. ub inspired en hoe die gelaced is - ook 1:1 ub zoals sommige boys customs zetten.
Moet zeggen dat UB's me sowieso weinig doen maar beetje hier beetje daar steal brands al helemaal niet.
Ik denk dat hij doelt op het woord definitely.quote:
Adidas, so hot right now... Ik zou contact opnemen met Ted, van Epic Breda: 076 514 7078.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jezus heeft Adidas zulke slechte stocks of gaat de halve wereld op NMD's lopen?
Bij Cali ook in 1 nacht uitverkocht godverdomme.
Ik was er vanmorgen net op tijd bij, heb de blauwe NMR R1 kunnen bestellen. Twijfelde nog even over de kleur en dat was bijna funest geweest. Bizar hoe snel het kan gaan met de stock ja.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
Word !quote:Op donderdag 17 maart 2016 07:21 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelt op het woord definitely.
Kreeg om half 9 een mailtje van Adidas dat de NMD's uit waren. Toen waren de meeste maten allang en breed uitverkochtquote:Op donderdag 17 maart 2016 11:04 schreef Forster het volgende:
[..]
Ik was er vanmorgen net op tijd bij, heb de blauwe NMR R1 kunnen bestellen. Twijfelde nog even over de kleur en dat was bijna funest geweest. Bizar hoe snel het kan gaan met de stock ja.
Creëren ze misschien met opzet een soort schaarste?
Zie ook bij alle NMD's staan Limited.
Ha ja die hebben tot maat 41 volgens hun instagramquote:Op donderdag 17 maart 2016 10:38 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Adidas, so hot right now... Ik zou contact opnemen met Ted, van Epic Breda: 076 514 7078.
Die liggen wel nog bij Epic (Breda) trouwens!quote:Op maandag 14 maart 2016 23:10 schreef Myrr het volgende:
Hulp nodig van de pro's!
In Nederland kan ik ze nergens meer vinden (in mijn maat) (oké ik heb hooguit een half uur gezocht maar ben al vier dagen bezig een paartje te zoeken en ik kan maar niets vinden want alles is uitverkocht in mijn maat), en jullie weten vast meer site's (Duitse ofzo).
Ben ernstig op zoek naar deze R698 uit 2014;
[ afbeelding ]
Maat 37,5 of 38. Iemand hier die ze kan vinden voor me?
Denk eerder dat je het woord 'reseller' zoekt. Trieste ontwikkeling.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:17 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Zijn schaarste, gelimiteerde oplagen en hype ineens nieuwe fenomenen in sneakerwereld ofzo?
Dat lijkt me logisch aangezien die 2 CW"s de Womens suede pack zijn.. Die andere CW's zijn wel in reguliere mannen maten.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ha ja die hebben tot maat 41 volgens hun instagram
[..]
Die met blauwe patches gaan bij hen ook maar tot 41.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:38 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Yup:
http://sneakernews.com/2016/03/04/adidas-nmd-runner-suede/
Het is moeilijk de stad in te gaan en ze niet tegen te komen. Lagen bij zo ongeveer elke winkel die sneakers verkopen. Zelfs bij m@w lagen ze net nog gewoonquote:Op donderdag 17 maart 2016 10:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ja hoi.quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:34 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Het is moeilijk de stad in te gaan en ze niet tegen te komen. Lagen bij zo ongeveer elke winkel die sneakers verkopen. Zelfs bij m@w lagen ze net nog gewoon
En navy sock farts gecopt
Hahahquote:Op donderdag 17 maart 2016 17:34 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Het is moeilijk de stad in te gaan en ze niet tegen te komen. Lagen bij zo ongeveer elke winkel die sneakers verkopen. Zelfs bij m@w lagen ze net nog gewoon
En navy sock farts gecopt
Die FL exclusive zag ik wss niet buiten FLquote:
Werk je daar? Zo ja; Gooi een paartje achter slot en grendel voor me?quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ha ja die hebben tot maat 41 volgens hun instagram
[..]
Die liggen wel nog bij Epic (Breda) trouwens!
Hebben alleen (nog) geen webshop, online soon...
[..]
Denk eerder dat je het woord 'reseller' zoekt. Trieste ontwikkeling.
Schoen zelf wel oké, maar patta maakt het een nee.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 16:02 schreef zwartemarktplaats het volgende:
lpu
[ afbeelding ]
Fuck patta maar deze CW is te goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies dit.. Snap ook echt niet dat mensen die NMD mooi vinden.quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:08 schreef Xurk het volgende:
Ben ik blij dat ik niets met heel die NMD hebSowieso is die volgens mij over een jaartje net zo played out als de Roshe en de ZX Flux als ze dit tempo aanhouden...
quote:Op zondag 20 maart 2016 14:52 schreef Longcat. het volgende:
Wat is er mis met patta?Volgens mij verdwijnt bijna de helft van hun stock bij de hyped releases. Toevallig is het er dan iets later wel weer maar dan op die resell wandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar verder is het gewoon niet zo'n bijzondere winkel imo en is het hele fuckpatta ook een beetje een grap.Faka G
quote:Op zondag 20 maart 2016 14:52 schreef Longcat. het volgende:
Wat is er mis met patta?Patta bezorgbeerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nuff said.
Except for
Fuckpatta.
En m'n vriendin altijd zeuren dat slippers/sandalen met sokken écht niet kan.quote:
Wilde die vorige witte met gum sole ook maar vond hem behoorlijk tegenvallenquote:Op maandag 21 maart 2016 13:12 schreef Xurk het volgende:
Nice pick-up.
Daaammmnnnn Opening Ceremony, back at it again with the sick Vans!
[ afbeelding ]
afbeelding
[ afbeelding ]
afbeelding
[ afbeelding ]
afbeelding
Ze waren nu allemaal snel uitverkocht, maar ik gok erop dat ze binnenkort een restock krijgen. Zo ging dat namelijk ook met de vorige (nóg betere) collectie Old Skool en Sk8-Hi van ze afgelopen herfst. Die kwamen een week of twee later met FSRs online en waren tot een paar weken terug gewoon volop te bestellen.
Alleen wel fucked dat hun collabs met Vans Vault steeds OC-exclusives zijnIk heb geen zin om international shipping + importkosten te betalen, ook al zijn de Old Skools slechts $90 en de Sk8-His $120. Vooral die vorige wilde ik hebben met witte upper en gum zool, dus ik houd al sinds november eBay en K'lekt in de gaten maar er bestaat gewoon geen resell markt voor
In levende lijve mogen aanschouwen (hook me upquote:Op maandag 21 maart 2016 13:47 schreef Atta-boy het volgende:
Wilde die vorige witte met gum sole ook maar vond hem behoorlijk tegenvallen
Ah, op die fiets. Dan ga ik ook maar on foot foto's zoekenquote:Op maandag 21 maart 2016 15:38 schreef Atta-boy het volgende:
Omdat ik ze eerst zo cool vond ging ik overal plaatjes zoeken en vind die gum zool op andere foto's dan stock foto's veel minder mooi. Is een stuk donkerder ook.
Als je die zool zo ziet zou je zeggen: 3-6 maanden wear.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:28 schreef Atta-boy het volgende:
Nu we het toch over vans grails hebben, gvd wat wil ik deze graag
[ afbeelding ]
Beated zien ze er alleen maar cooler uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |