SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar aftellen weet je welquote:Op zondag 28 februari 2016 23:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je bent zo'n 2 maanden te laat Hans
Alsof je het al hebt gedaanquote:Op zondag 28 februari 2016 23:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn vriendin is het daar niet mee eens
Alvast gefeliciteerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben altijd al klaar voordat de broek uit isquote:Op zondag 28 februari 2016 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alsof je het al hebt gedaan
Ok, je hebt me overtuigd, want 65=65quote:Op zondag 28 februari 2016 23:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Maar pvv heeft lucassen en hij lijkt op een dikke nazi
Lastig jaquote:Op zondag 28 februari 2016 23:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben altijd al klaar voordat de broek uit is
quote:Op zondag 28 februari 2016 23:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd.
Jij bent eerste die mij feliciteert, zal het niet vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent eregast op m'n 20e bday.
Niet dat filmpje van hermann en z'n vriendin op xhamster gezien hebbenquote:Op zondag 28 februari 2016 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alsof je het al hebt gedaan
Bday sexquote:Op zondag 28 februari 2016 23:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent eerste die mij feliciteert, zal het niet vergeten.
Jij bent eregast op m'n 20e bday.
Kan je wel weer meteen gamenquote:Op zondag 28 februari 2016 23:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben altijd al klaar voordat de broek uit is
Dat moet wel een heel kort filmpje zijn denkquote:Op zondag 28 februari 2016 23:12 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Niet dat filmpje van hermann en z'n vriendin op xhamster gezien hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |