met deze temperatuurquote:Op zondag 28 februari 2016 22:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Sluit die computer af en ga eens vaker naar buiten
quote:Op zondag 28 februari 2016 22:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]ahhwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Wilde gewoon de context van die quote weten jongehquote:Op zondag 28 februari 2016 22:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom besloot je om na zoveel maanden opeens op zijn sig te klikken
Daar ook het beste van makenquote:Op zondag 28 februari 2016 22:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dus stoppen met school en werk?
[..]wow, zieke kleurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MAAR WAAROM NUquote:Op zondag 28 februari 2016 22:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wilde gewoon de context van die quote weten jongeh
tijd voor een afspraak bij de psychiaterquote:
uiteraard, ik wil wel Gerda's updates kunnen volgen over haar breiwerkjesquote:Op zondag 28 februari 2016 22:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar neem wel je telefoon mee zodat je facebook kunt checken
Maar ik neem mijn pc altijd mee naar buiten, zodat ik toch leefquote:Op zondag 28 februari 2016 22:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Sluit die computer af en ga eens vaker naar buiten
vanaf nu...quote:Op zondag 28 februari 2016 22:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vanaf wanneer mag ik je wifey noemen?
[..]zou kroelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Lijkt me wel echt zo'n schootkatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gaat toch niet met dat ding sjouwen?quote:Op zondag 28 februari 2016 22:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar ik neem mijn pc altijd mee naar buiten, zodat ik toch leef
Ik heb anders wel 1000 euro van Mark gehadquote:Op zondag 28 februari 2016 22:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan ben je gehersenspoeld door de regering
Is het ook, het liefst ligt ze de hele dag op je schoot beetje jou te irriteren doordat ze steeds draait en geaaid wil wordenquote:
Nou ja, niet helemaalquote:Op zondag 28 februari 2016 22:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat geloof je toch niet zelf
Wat is dat?quote:Op zondag 28 februari 2016 22:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je gaat toch niet met dat ding sjouwen?
neem een smartphone
achterlijk antwoord ditquote:Op zondag 28 februari 2016 22:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME, OOK AL ZO'N LEVENSVRAAG, WAARSCHIJNLIJK STOND HET AL IN DE STERREN GETYPT
en zo zie je dat iedereen altijd beter kan worden, als ze maar aan zichzelf werkenquote:Op zondag 28 februari 2016 22:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja als kitten was ze gewoon black
[..]![]()
Wat heb je er voor moeten doen?quote:Op zondag 28 februari 2016 22:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb anders wel 1000 euro van Mark gehad
godverdomme murquote:Op zondag 28 februari 2016 22:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
en zo zie je dat iedereen altijd beter kan worden, als ze maar aan zichzelf werken
GESCHREVENquote:Op zondag 28 februari 2016 22:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME, OOK AL ZO'N LEVENSVRAAG, WAARSCHIJNLIJK STOND HET AL IN DE STERREN GETYPT
Ik moest een vrouw voor hem regelenquote:Op zondag 28 februari 2016 22:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wat heb je er voor moeten doen?
achtbanen onderhouden in het pretmarkquote:Op zondag 28 februari 2016 22:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wat heb je er voor moeten doen?
Gloeiendequote:Op zondag 28 februari 2016 22:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
en zo zie je dat iedereen altijd beter kan worden, als ze maar aan zichzelf werken
#levenslesquote:Op zondag 28 februari 2016 22:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 februari 2016 22:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
achtbanen onderhouden in het pretmark
quote:
Do normalquote:Op zondag 28 februari 2016 22:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
KAN NIET, WANT HET WAS OP HET INTERNET
Levensles, je was m'n edit te snelquote:Op zondag 28 februari 2016 23:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn levelsles is dat je niet gebruik moet maken van de warpzones, gewoon alle levels spelen
XDquote:Op zondag 28 februari 2016 22:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
achtbanen onderhouden in het pretmark
Nee, daarom stem ik volgende keer gewoon weer op de SGPquote:Op zondag 28 februari 2016 23:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook geen 1000 euro gekregen
Nog steeds niet begonnenquote:Op zondag 28 februari 2016 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
IK GA THE BLACKLIST KIJKEN
CHOLO VINDT DIT LEUK
Cholo?quote:Op zondag 28 februari 2016 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
CHOLO VINDT DIT LEUK
eentonige kutseriequote:Op zondag 28 februari 2016 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
CHOLO VINDT DIT LEUK
Wilders is onze verlosser dus zou echt op pvv stemmenquote:Op zondag 28 februari 2016 23:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, daarom stem ik volgende keer gewoon weer op de SGP
quote:Op zondag 28 februari 2016 23:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wilders is onze verlosser dus zou echt op pvv stemmen
hewj :$quote:Op zondag 28 februari 2016 23:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zou je ook andere dingen met hem doen?quote:Op zondag 28 februari 2016 23:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]
welk boek?quote:Op zondag 28 februari 2016 23:03 schreef -supergirl- het volgende:
Ik ben depressed. Allemaal door het lezen van een bepaald boek. Het heeft me doen inzien dat niets een reden heeft.
Maar hij is gemaakt blond en Van der Staaij nietquote:Op zondag 28 februari 2016 23:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ok badtripbobquote:Op zondag 28 februari 2016 23:03 schreef -supergirl- het volgende:
Ik ben depressed. Allemaal door het lezen van een bepaald boek. Het heeft me doen inzien dat niets een reden heeft.
als dit amerika was zou je die auteur kunnen aanklagen en paar miljoen verdienenquote:Op zondag 28 februari 2016 23:03 schreef -supergirl- het volgende:
Je moet dan ook niet de Bijbel lezenquote:Op zondag 28 februari 2016 23:03 schreef -supergirl- het volgende:
quote:
We kunnen er wel eentje maken anders?quote:Op zondag 28 februari 2016 23:03 schreef Neverknown het volgende:
Ik wil black orphan verder afkijken..
quote:
orphan blackquote:Op zondag 28 februari 2016 23:03 schreef Neverknown het volgende:
Ik wil black orphan verder afkijken..
De bijbel?quote:Op zondag 28 februari 2016 23:03 schreef -supergirl- het volgende:
quote:Op zondag 28 februari 2016 23:03 schreef Parawan het volgende:
[..]
Zou je ook andere dingen met hem doen?
Bijbel werd ook bespot in dit boekje.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet de Bijbel lezen
gwn zelfde als nuquote:Op zondag 28 februari 2016 23:04 schreef Opsonisatie het volgende:
I know what you did last summerrrrr
50 shades of grey?quote:Op zondag 28 februari 2016 23:03 schreef -supergirl- het volgende:
De film of het zingende knulletje?quote:Op zondag 28 februari 2016 23:04 schreef Opsonisatie het volgende:
I know what you did last summerrrrr
Maar pvv heeft lucassen en hij lijkt op een dikke naziquote:Op zondag 28 februari 2016 23:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar hij is gemaakt blond en Van der Staaij niet
Film moet ik nog zien maar lyrics van dat liedje is harddddquote:Op zondag 28 februari 2016 23:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
De film of het zingende knulletje?
Mein Kampf?quote:Op zondag 28 februari 2016 23:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Bijbel werd ook bespot in dit boekje.
en veroordeeld wegens ontuchtquote:Op zondag 28 februari 2016 23:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Maar pvv heeft lucassen en hij lijkt op een dikke nazi
Hey :$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |