Wilders is onze verlosser dus zou echt op pvv stemmenquote:Op zondag 28 februari 2016 23:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, daarom stem ik volgende keer gewoon weer op de SGP
quote:Op zondag 28 februari 2016 23:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wilders is onze verlosser dus zou echt op pvv stemmen
hewj :$quote:Op zondag 28 februari 2016 23:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zou je ook andere dingen met hem doen?quote:Op zondag 28 februari 2016 23:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]
welk boek?quote:Op zondag 28 februari 2016 23:03 schreef -supergirl- het volgende:
Ik ben depressed. Allemaal door het lezen van een bepaald boek. Het heeft me doen inzien dat niets een reden heeft.
Maar hij is gemaakt blond en Van der Staaij nietquote:Op zondag 28 februari 2016 23:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ok badtripbobquote:Op zondag 28 februari 2016 23:03 schreef -supergirl- het volgende:
Ik ben depressed. Allemaal door het lezen van een bepaald boek. Het heeft me doen inzien dat niets een reden heeft.
als dit amerika was zou je die auteur kunnen aanklagen en paar miljoen verdienenquote:Op zondag 28 februari 2016 23:03 schreef -supergirl- het volgende:
Je moet dan ook niet de Bijbel lezenquote:Op zondag 28 februari 2016 23:03 schreef -supergirl- het volgende:
quote:
We kunnen er wel eentje maken anders?quote:Op zondag 28 februari 2016 23:03 schreef Neverknown het volgende:
Ik wil black orphan verder afkijken..
quote:
orphan blackquote:Op zondag 28 februari 2016 23:03 schreef Neverknown het volgende:
Ik wil black orphan verder afkijken..
De bijbel?quote:Op zondag 28 februari 2016 23:03 schreef -supergirl- het volgende:
quote:Op zondag 28 februari 2016 23:03 schreef Parawan het volgende:
[..]
Zou je ook andere dingen met hem doen?
Bijbel werd ook bespot in dit boekje.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet de Bijbel lezen
gwn zelfde als nuquote:Op zondag 28 februari 2016 23:04 schreef Opsonisatie het volgende:
I know what you did last summerrrrr
50 shades of grey?quote:Op zondag 28 februari 2016 23:03 schreef -supergirl- het volgende:
De film of het zingende knulletje?quote:Op zondag 28 februari 2016 23:04 schreef Opsonisatie het volgende:
I know what you did last summerrrrr
Maar pvv heeft lucassen en hij lijkt op een dikke naziquote:Op zondag 28 februari 2016 23:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar hij is gemaakt blond en Van der Staaij niet
Film moet ik nog zien maar lyrics van dat liedje is harddddquote:Op zondag 28 februari 2016 23:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
De film of het zingende knulletje?
Mein Kampf?quote:Op zondag 28 februari 2016 23:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Bijbel werd ook bespot in dit boekje.
en veroordeeld wegens ontuchtquote:Op zondag 28 februari 2016 23:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Maar pvv heeft lucassen en hij lijkt op een dikke nazi
Hey :$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |