Jij begint over de A1quote:Op zondag 28 februari 2016 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Want ik zeg dat jij zegt dat jij dat moet?
lange werkdagquote:Op zondag 28 februari 2016 21:24 schreef Stimorol- het volgende:
Omg, iedereen weird vandaag. Ik altijd, dus dat is normaal, maar wat is het probleem van de anderen
Oh bij jou is niet van de sauna houden ineens een cultuur ding?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Met stipt op één:
Uitleggen dat ik mijzelf niet fijn voel in een sauna, ik vind het niet fijn anderen ongewild naakt te zien.
Reactie: Je bent in NL, je moet je aanpassen aan onze cultuur.
Tegen een fietsende oma zeker?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
In een Twingo?Nee man.
Wel doe ik af en toe aan stoplichtsprintjes
Haha ja shitquote:
Als je in een sauna bent dan is het niet echt meer anderen ongewild naakt zien want dan stel je jezelf er al op in als het goed is. Als je nu naar de sauna ging en ging zeiken over naakte mensen moeten zien dan zou iemand een punt hebben, of zo.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Met stipt op één:
Uitleggen dat ik mijzelf niet fijn voel in een sauna, ik vind het niet fijn anderen ongewild naakt te zien.
Reactie: Je bent in NL, je moet je aanpassen aan onze cultuur.
Dat zijn er dan niet veelquote:Op zondag 28 februari 2016 21:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik koester de kleine hoeveelheid mensen die nog dommer zijn dan dat ik zelf ben.
Het ging niet eens om cultuur, zij bracht dat er bij.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh bij jou is niet van de sauna houden ineens een cultuur ding?![]()
Genoeg mensen die daar niet van houden, lekker boeiend.
te veel eer ditquote:Op zondag 28 februari 2016 21:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Haha ja shitde naam tetouaribo is helemaal niet gevallen in dit topic. Ouwe Sherlock die je er rondloopt
ik zou niet gaan omdat ik bamg ben dat oude vrouwtjes me willen aanrandenquote:Op zondag 28 februari 2016 21:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je in een sauna bent dan is het niet echt meer anderen ongewild naakt zien want dan stel je jezelf er al op in als het goed is.
Maar ik kom ook niet in een sauna omdat ik mij schaam om mijn micropenis dus zou niet oordelen.
Dus?quote:
Ik koester jou ook.quote:
trots op jouquote:Op zondag 28 februari 2016 21:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus?Moest daar vandaag overheen, maar ben blij dat ik dat nu al achter de rug heb zonder problemen.
Ah daar heb ik gelukkig geen last van, ben niet zo sexy.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zou niet gaan omdat ik bamg ben dat oude vrouwtjes me willen aanranden
Bedankt Hans.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey doe normaal tegen mijn medegabber
haha keivies die oude mannenquote:Op zondag 28 februari 2016 21:27 schreef Stimorol- het volgende:
Sauna's![]()
Ooit naar Zwaluvhoeve geweest. Was liever verkracht door een stel bergapen.
Ik had de vergelijking alleen al eerder gehoordquote:Op zondag 28 februari 2016 21:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Haha ja shitde naam tetouaribo is helemaal niet gevallen in dit topic. Ouwe Sherlock die je er rondloopt
De A1 is echt een van de makkelijkste stukken snelweg die er bestaatquote:Op zondag 28 februari 2016 21:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus?Moest daar vandaag overheen, maar ben blij dat ik dat nu al achter de rug heb zonder problemen.
weekendje keulen doen danquote:Op zondag 28 februari 2016 21:27 schreef Stimorol- het volgende:
Sauna's![]()
Hmm dat is ook niet alles hoor, kijk maar naar Meloewa.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:27 schreef Stimorol- het volgende:
Sauna's![]()
quote:Op zondag 28 februari 2016 21:28 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
user die vgm niet meer hier actief.
quote:Op zondag 28 februari 2016 21:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hmm dat is ook niet alles hoor, kijk maar naar Meloewa.
quote:Op zondag 28 februari 2016 21:27 schreef MrBradge het volgende:
[..]
De A1 is echt een van de makkelijkste stukken snelweg die er bestaat
Ja maar bij jou focust iedereen toch op je snor. Dat is niet eerlijk.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:29 schreef hoink581 het volgende:
Nogmaals, ik heb geen moeite met naakt zijn.
Preutse mensen.
hoezo verklaard dat dat?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]oh shit jij bent tetouaribo, dat verklaart waarom je al die details van me wilde weten
HOINK IEDEREEN IS TETOU HELP HLEPquote:Op zondag 28 februari 2016 21:29 schreef hoink581 het volgende:
Preutse mensen.
Zou je toch niet menen.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zou je doodwensen als ik er geen ban voor kreeg
Prima, toch? Waarom meteen een waardeoordeel geven over anderen die daar wel moeite mee hebben?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:29 schreef hoink581 het volgende:
Preutse mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |