Ze kan niet redeneren, dat was toch wel duidelijkquote:Op zondag 28 februari 2016 21:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Flikker op Stimorol. Je scheept me af met een voor de hand liggend antwoord dat eenieder met empathie kan begrijpen en je gaat nu als een of ander emo-kind zitten janken dat niemand je begrijpt.![]()
Ik vraag toch om die gevoelens niet om deze meuk.
Lol.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ALTIJD op werk. ALTIJD. Mensen komen nml bijna geen allochtonen tegen, zodra ze mij zie ben ik hun projectje. Erg hinderlijk.
Blijkbaar een afstammeling van een bastaard van een grootgrondbezitter.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Daarom, straks krijg ik ook een lijn naar die regio en dat wil ik dus liever niet weten.
Laat maar zitten, joh. Vraag het Crip, wellicht legt zij het beter uit?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Flikker op Stimorol. Je scheept me af met een voor de hand liggend antwoord dat eenieder met empathie kan begrijpen en je gaat nu als een of ander emo-kind zitten janken dat niemand je begrijpt.![]()
Ik vraag toch om die gevoelens niet om deze meuk.
quote:
Moffen voelen geen pijn, dat hebben ze afgeschoven op al die Joden.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik ben gekwetst, maar dit snap jij niet, allen moffen snappen mijn pijn, daarom zal ik mij nooit nederlander voelen
oh
boehoe
ik ben nu aan het eten en heb echt geen zin in eindeloze discussie waarbij iedereen toch bij hun eigen standpunt blijftquote:
oh jaquote:Op zondag 28 februari 2016 21:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moffen voelen geen pijn, dat hebben ze afgeschoven op al die Joden.
Jij bent dus niet alto genoeg. Ik was de uitverkoren Ariër.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:17 schreef TARDIS. het volgende:
Die ruimte kreeg ik niet eens, ze zonderden zich altijd af.
Ja je moet wel extra je best doen met een kloon.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:19 schreef HPLC het volgende:
Toch lijkt het wel alsof Parawan beter Nederlands typt dan tetouharibo
Weet je hoe hinderlijk dat is?quote:
Ben je ook blij dat Ajax heeft gewonnen?quote:
Pfiew, hoef gelukkig niet meer over de A1 vandaag.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:18 schreef MrBradge het volgende:
Zo lekker een stukje autorijdenDashcammetje testen.
quote:Op zondag 28 februari 2016 21:20 schreef Crip het volgende:
[..]
ik ben nu aan het eten en heb echt geen zin in eindeloze discussie waarbij iedereen toch bij hun eigen standpunt blijft
Het zal eens niet.quote:
tis 21.20 wtf eet jij?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:20 schreef Crip het volgende:
[..]
ik ben nu aan het eten en heb echt geen zin in eindeloze discussie waarbij iedereen toch bij hun eigen standpunt blijft
Dat blijkt jaquote:Op zondag 28 februari 2016 21:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja je moet wel extra je best doen met een kloon.
kijk geen voetbal, ben geen flikkerquote:Op zondag 28 februari 2016 21:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben je ook blij dat Ajax heeft gewonnen?
Dat is totaal niet wat hier gaande is, je zegt maar wat. Hij is toch oprecht geïnteresseerd en vervolgens doe je alsof iedereen die het niet persoonlijk ondervonden heeft een onwetende nietsnut is die daar geen empathisch begrip voor kan opbrengen.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Laat maar zitten, joh. Vraag het Crip, wellicht legt zij het beter uit?
Hij heeft het nog geen enkele keer over homo's gehad. Maar als het echt tetou is dan zet ik even een TRquote:Op zondag 28 februari 2016 21:19 schreef HPLC het volgende:
Toch lijkt het wel alsof Parawan beter Nederlands typt dan tetouharibo
Wat valt er te missen aan hemquote:Op zondag 28 februari 2016 21:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]![]()
Ok, goed dat ik dat weet want ik heb die knuffelneger gemist.
Ik wil geen discussie. Ik wil het gewoon weten.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik koester de kleine hoeveelheid mensen die nog dommer zijn dan dat ik zelf ben.quote:
Dus je hebt nooit eens een extra vergadering met Albert Speer gehad?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kijk geen voetbal, ben geen flikker
Ik heb nergens zoiets gezegd, maar als jij het zo graag negatief wil invullen doe je dat toch lekker? Je kunt mij wel uitmaken voor negatieveling, maar jij vult dingen lekker voor mij in.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat is totaal niet wat hier gaande is, je zegt maar wat. Hij is toch oprecht geïnteresseerd en vervolgens doe je alsof iedereen die het niet persoonlijk ondervonden heeft een onwetende nietsnut is die daar geen empathisch begrip voor kan opbrengen.
In mijn cultuur is dat onbeleefd, dus zou het heel ongemakkelijk vinden. Eerst gedwongen worden privé dingen vertellen en er dan op afgerekend worden.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weet je hoe hinderlijk dat is?
temeer omdat die mensen mij ook pushen in een bepaalde richting. Nee stimo, JIJ bent Nederlander. JIJ hoort bij ONS.
Want ik moet dat wel ?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Pfiew, hoef gelukkig niet meer over de A1 vandaag.
Ah, dus dat was nummer 1quote:Op zondag 28 februari 2016 21:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik koester de kleine hoeveelheid mensen die nog dommer zijn dan dat ik zelf ben.
niet direct naar jou gericht hoor heb het voor de rest niet echt gelezen. heb gwn geen zinquote:Op zondag 28 februari 2016 21:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik wil geen discussie. Ik wil het gewoon weten.Het zou toch bizar zijn om iemand van zijn leefsituatie te overtuigen.
Vandaar die glazige blik soms.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Er was bezoek had sinds 12 uur niet gegeten. Eet ramen.
Met stipt op één:quote:Op zondag 28 februari 2016 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
In mijn cultuur is dat onbeleefd, dus zou het heel ongemakkelijk vinden. Eerst gedwongen worden privé dingen vertellen en er dan op afgerekend worden.
Oke het spijt me.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb nergens zoiets gezegd, maar als jij het zo graag negatief wil invullen doe je dat toch lekker? Je kunt mij wel uitmaken voor negatieveling, maar jij vult dingen lekker voor mij in.
Prima, maar val mij er niet mee lastig. Je blijft maar pushen.
quote:Op zondag 28 februari 2016 21:23 schreef Crip het volgende:
[..]
moet jij niet aan je behang gaan trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |