Heb van een vriend speakers geleend een poosje terug. Bericht ik hem maandag met dat ik ze terug wilde brengen zegt iequote:Op zondag 28 februari 2016 21:11 schreef Neverknown het volgende:
Mannen die geld van je lenen en niet terug geven
Vervolgens praat 'ie niet meer tegen mequote:Ja ik zat te denken
Hoe vaak komt dat ter sprake met mensen waar je geen vriendschappelijke band mee het dan? Als je elkaar toch niet gaat begrijpen zou ik op dat soort vragen gewoon geen antwoord geven.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, Nederlanders maken er vaak een groot probleem van. Op de een of andere manier krijg ik dan een soort van verwijten naar mijn hoofd. Zo van: hoe durf je je geen Nederlander te noemen.
Dat ik mij geen Nederlander noem heeft redenen, maar heeft totaal niets te maken met hoe ik mij gedraag als Nederlandse burger.
Daar is volgens mij niet veel ruimte voor, snapje.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben jij nu wel of niet #teamstimorol? Want dan moet ik eventueel m'n excelbestandje aanpassen.
Spekmans, schatje, ik heb je gemistquote:Op zondag 28 februari 2016 21:07 schreef Der_Mann het volgende:
Stimorol(tenzij ze keigoeie troll alles is) is de zuurste en chagrijnigste persoon die ik ooit op het internet ben tegengekomen
wilde ik even kwijt, ik ga nu douchen en gamen grgr
shots fired.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je moeder kan je dit niet kwalijk nemen he, heb je je kop weleens bekeken
Zo doet hij tegen iedereen die daar tegen aan schopt ja.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:13 schreef Stimorol- het volgende:
Denk dat zijn manneljikheid is aangetast.
Maar dat jij dat raar vindt is logisch, jij kunt dat niet begrijpen omdat jij niet in de situatie zit dat jij leeft tussen en in twee culturen. Alleen Crip zal mij hierin kunnen begrijpen.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan ze af te schieten. Ben oprecht benieuwd, maar vind je houding nogal naar.
Ach als ik eerlijk ben vind ik het ook vreemd dat mensen zich zo voelen ondanks dat ze hier zijn geboren en alles.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, Nederlanders maken er vaak een groot probleem van. Op de een of andere manier krijg ik dan een soort van verwijten naar mijn hoofd. Zo van: hoe durf je je geen Nederlander te noemen.
Dat ik mij geen Nederlander noem heeft redenen, maar heeft totaal niets te maken met hoe ik mij gedraag als Nederlandse burger.
Ik lees jouw posts vaak niet, wallah.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jawel Stimorolzeker wel. Maar dat registreer je niet want je kan niet met positieve impulsen overweg. Maar dat geeft verder niet, lijkt me alleen lastig leven.
Je hebt gewoon betaald voor de seks dus. Maar bel tetou op of zo.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:11 schreef Neverknown het volgende:
ALTIJD op werk. ALTIJD. Mensen komen nml bijna geen allochtonen tegen, zodra ze mij zie ben ik hun projectje. Erg hinderlijk.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe vaak komt dat ter sprake met mensen waar je geen vriendschappelijke band mee het dan? Als je elkaar toch niet gaat begrijpen zou ik op dat soort vragen gewoon geen antwoord geven.
zijn gewoon bepaalde elementen, maar ben er ook wel klaar meequote:Op zondag 28 februari 2016 21:14 schreef TARDIS. het volgende:
Hoe werkt dit in andere SC's? Is daar onderling ook zoveel gedoe en ruzie? Want ik ben er wel een beetje klaar mee
Nou poe poe, dit is echt diepgaande materie die ik nooit zal snappen omdat ik het niet mee maak.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:14 schreef Stimorol- het volgende:
Maar dat jij dat raar vindt is logisch, jij kunt dat niet begrijpen omdat jij niet in de situatie zit dat jij leeft tussen en in twee culturen. Alleen Crip zal mij hierin kunnen begrijpen.
ALs het mooi is, zien mensen mij als Nederlandse. Het moment dat ik iets fouts doe of dat moslims/Turken iets zie word ik meteen als allochtoon benaderd.
Haha meloewa is een hoerenloper.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je hebt gewoon betaald voor de seks dus. Maar bel tetou op of zo.
Nee kan je niet laten komen die knulquote:Op zondag 28 februari 2016 21:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vraag mij eens of ik met Nederlanders om gaquote:Op zondag 28 februari 2016 21:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ach als ik eerlijk ben vind ik het ook vreemd dat mensen zich zo voelen ondanks dat ze hier zijn geboren en alles.
Maar ik ben een blanke jongen die weinig idee heeft van waar zijn voorouders vandaan komen en heb daarom ook geen reden om mijzelf als iets anders dan Nederlander te zien, in tegenstelling tot mensen waarvan hun familie hier naartoe is gekomen en die vaak nog ook veel familie in het land waar ze oorspronkelijk vandaan komen hebben wonen.
Mja wel eens wat, maar niet op dit niveauquote:Op zondag 28 februari 2016 21:14 schreef TARDIS. het volgende:
Hoe werkt dit in andere SC's? Is daar onderling ook zoveel gedoe en ruzie? Want ik ben er wel een beetje klaar mee
vriendje of gewoon een vriend?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:11 schreef Neverknown het volgende:
Sinds begin 15e eeuw terug te vinden in West-Brabant, aan beide kanten van de familiequote:Op zondag 28 februari 2016 21:14 schreef Catkiller het volgende:
Maar ik ben een blanke jongen die weinig idee heeft van waar zijn voorouders vandaan komen en heb daarom ook geen reden om mijzelf als iets anders dan Nederlander te zien, in tegenstelling tot mensen waarvan hun familie hier naartoe is gekomen en die vaak nog ook veel familie in het land waar ze oorspronkelijk vandaan komen hebben wonen.
nee je zal bij een volk horen die dit land 75 jaar geleden half heeft uitgemoord, dan maak je niets mee hoorquote:Op zondag 28 februari 2016 21:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nou poe poe, dit is echt diepgaande materie die ik nooit zal snappen omdat ik het niet mee maak.![]()
Is dit het enige of zijn er nog meer punten die niet zo voor de hand liggen?
GA DAN!!! Ik ga je niet tegen houden hoor als je dat soms denkt.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:14 schreef TARDIS. het volgende:
Die post hier nu gewoon mee hoorquote:Op zondag 28 februari 2016 21:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik begreep na drie stootjes al.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:15 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee kan je niet laten komen die knul
Ga je met Nederlanders om???quote:Op zondag 28 februari 2016 21:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vraag mij eens of ik met Nederlanders om ga
In de ONZ Geerd SC is nooit ruziequote:Op zondag 28 februari 2016 21:14 schreef TARDIS. het volgende:
Kijk, maar ik wist dat jij zo zou gaan reageren en daarom ga ik er niet diep op in. Dan moet ik het over gevoelens etc hebben.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nou poe poe, dit is echt diepgaande materie die ik nooit zal snappen omdat ik het niet mee maak.![]()
Ja saai, plus giftige sperma.quote:
Lekker nazi grappen maken met de Duitsers op de NHTV.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
nee je zal bij een volk horen die dit land 75 jaar geleden half heeft uitgemoord, dan maak je niets mee hoor
Als jij zo post, zie ik een hipster voor me, als je radio maakt een gewaardeerd user. Zo gek was haar post niet hoorquote:Op zondag 28 februari 2016 21:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Liever tien minuten ruzie in de KLB SC dan twee minuten gezellig met Argo in Geerd SC.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
In de ONZ Geerd SC is nooit ruzie(Zitten ook veel minder mensen, en de KSC slowchat is ook nooit ruzie volgens mij)
Daarom, straks krijg ik ook een lijn naar die regio en dat wil ik dus liever niet weten.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sinds begin 15e eeuw terug te vinden in West-Brabant, aan beide kanten van de familiepuurder kan niet.
Oh wie is dat dan?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Die post hier nu gewoon mee hoor
Ik ben gekwetst, maar dit snap jij niet, allen moffen snappen mijn pijn, daarom zal ik mij nooit nederlander voelenquote:Op zondag 28 februari 2016 21:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lekker nazi grappen maken met de Duitsers op de NHTV.
Die ruimte kreeg ik niet eens, ze zonderden zich altijd af.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lekker nazi grappen maken met de Duitsers op de NHTV.
Ah, dat is Parawan dusquote:Op zondag 28 februari 2016 21:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Die post hier nu gewoon mee hoor
Oh, ik ook niet met Turken dus ik kan het je niet kwalijk nemen denk ik dan.quote:
Flikker op Stimorol. Je scheept me af met een voor de hand liggend antwoord dat eenieder met empathie kan begrijpen en je gaat nu als een of ander emo-kind zitten janken dat niemand je begrijpt.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:17 schreef Stimorol- het volgende:
Kijk, maar ik wist dat jij zo zou gaan reageren en daarom ga ik er niet diep op in. Dan moet ik het over gevoelens etc hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |