Ik ben sterk, wallah. Trap je beetje haar zo weg.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kijk haar stoer praten met haar opgezwollen lijfje
cute
ik ondersteun je standpunt in deze maar de Nederlandse cultuur komt voort uit Christelijke en heidense normen, jodendom heeft maar weinig waarden meegegeven aan de Nederlandse cultuur dat is propaganda die sinds de jaren zestig van de twintigste eeuw is verteld vanwege holocaustgedoe enzo en allochtoonse terroristen als Geert Wilders.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De Nederlandse cultuur komt voor uit Christelijke en Joodse normen en waarden en die heb k niet geheel overgenomen.
Als het goed gaat dit jaar Insallahquote:Op zondag 28 februari 2016 21:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren of die gozer moet echt een zieke fetisj hebben
quote:Op zondag 28 februari 2016 21:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben sterk, wallah. Trap je beetje haar zo weg.
En bij Tardis trap ik zijn haargrens nog verder weg.
Arme jongen... overal vellen of kwabben, je zal er maar aanmoetenquote:Op zondag 28 februari 2016 21:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als het goed gaat dit jaar Insallah
Yeah, nu huis gekocht maar moet er nog zon 40k zelf in stoppen aan verbouwingen. En ik heb vooral veel verdient met een tijd lang freelance werk doen. Nu verdien ik niet zo best meer.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:02 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
[..]
wat heb je gedaan qua opleiding enzo en hoelang en wat voor werk doe je nu? vijftig tot zestigduizend euro op jouw huidige leeftijd is echt niet weinig ofzo, zeker als je dat meeneemt naar de bank voor een hypotheek word dat als goed gezien door de bank. alhoewel dat ook ligt aan welke locatie je een woning wil kopen en met hoeveel personen etc.
gewoon zelf gewerkt btw alhoewel dat een eigen keuze was, kan die mensen die duizenden euros per maand krijgen van hun ouders zonder er iets voor te doen en dat normaal vinden dan ook niet uitstaan.
Waarom doen jullie dat nu allemaal?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kom maar op pussy. Tatta die stoer doet op fok, als ik je irl zou tegenkomen zou je je bek houden, want zo roll jij .
STfu
ze is madquote:Op zondag 28 februari 2016 21:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom doen jullie dat nu allemaal?irl dit irl dat zonder dat daar ook maar enige basis voor is.
That's life.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom doen jullie dat nu allemaal?irl dit irl dat zonder dat daar ook maar enige basis voor is.
Oh ok. Ik denk dat je er zelf een groter probleem van maakt dat je anders bent opgevoed vergeleken met de gemiddelde inwoner van dit land. De belangrijkste dingen qua opvoeding/normen en waarden krijgt iedereen toch wel mee onafhankelijk van welke cultuur er achter steekt lijkt mij.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik doel op Murdera met zijn stereotype opmerkingen.
Wel jammer dat je alleen maar getriggerd wordt door negatieve benadering hoor. Ik heb een paar dagen bewust erg vriendelijk tegen je gedaan maar dat gaat dan weer rakelings langs je heen. Sneu als je alleen maar met negatieve input om kan gaan.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:06 schreef Stimorol- het volgende:
En bij Tardis trap ik zijn haargrens nog verder weg.
Wel pas douchen na het gamen he, met al dat zweten van dat harde werk wat je doet.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:07 schreef Der_Mann het volgende:
Stimorol(tenzij ze keigoeie troll alles is) is de zuurste en chagrijnigste persoon die ik ooit op het internet ben tegengekomen
wilde ik even kwijt, ik ga nu douchen en gamen grgr
Hier moet ik me helaas bij aansluiten.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wel jammer dat je alleen maar getriggerd wordt door negatieve benadering hoor. Ik heb een paar dagen bewust erg vriendelijk tegen je gedaan maar dat gaat dan weer rakelings langs je heen. Sneu als je alleen maar met negatieve input om kan gaan.
Moet wel als elke vorm van opwinding wel eens het einde kan betekenen.quote:
stel je aan zegquote:Op zondag 28 februari 2016 21:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat the fuckkkkkkkkkk hebben deze twee dingen met elkaar te maken
Waarom zou iemand die zich geen Nederlander voelt hier niet thuishoren?
Waarom denk je gelijk aan moslims als we het hebben over allochtonen?![]()
Mi gado zeg.
Nee, Nederlanders maken er vaak een groot probleem van. Op de een of andere manier krijg ik dan een soort van verwijten naar mijn hoofd. Zo van: hoe durf je je geen Nederlander te noemen.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ok. Ik denk dat je er zelf een groter probleem van maakt dat je anders bent opgevoed vergeleken met de gemiddelde inwoner van dit land. De belangrijkste dingen qua opvoeding/normen en waarden krijgt iedereen toch wel mee onafhankelijk van welke cultuur er achter steekt lijkt mij.
heb 3 standen op mijn pacemaker hoorquote:Op zondag 28 februari 2016 21:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet wel als elke vorm van opwinding wel eens het einde kan betekenen.
quote:Op zondag 28 februari 2016 21:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet wel als elke vorm van opwinding wel eens het einde kan betekenen.
Welke dan? Probeer dat nu eens uit te leggen.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:10 schreef Stimorol- het volgende:
Dat ik mij geen Nederlander noem heeft redenen, maar heeft totaal niets te maken met hoe ik mij gedraag als Nederlandse burger.
er ligt wat op je hart merk ikquote:Op zondag 28 februari 2016 21:11 schreef Neverknown het volgende:
Mannen die geld van je lenen en niet terug geven
quote:Op zondag 28 februari 2016 21:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kon er niet om lachen ivm mijn pacemaker
is cultuur dat snap jij nietquote:Op zondag 28 februari 2016 21:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Welke dan? Probeer dat nu eens uit te leggen.
hoeveel$?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:11 schreef Neverknown het volgende:
Mannen die geld van je lenen en niet terug geven
tot ziens. ggrggrrrrquote:Op zondag 28 februari 2016 21:07 schreef Der_Mann het volgende:
Stimorol(tenzij ze keigoeie troll alles is) is de zuurste en chagrijnigste persoon die ik ooit op het internet ben tegengekomen
wilde ik even kwijt, ik ga nu douchen en gamen grgr
hey Remcoquote:
Nee hoor, jij hebt nooit vriendelijk gedaan. En om eerlijk te zijn hoeft dat ook niet. Je kan mij gewoon negeren, hoor? Zoals ik dat graag bij jou doe eigenlijk.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wel jammer dat je alleen maar getriggerd wordt door negatieve benadering hoor. Ik heb een paar dagen bewust erg vriendelijk tegen je gedaan maar dat gaat dan weer rakelings langs je heen. Sneu als je alleen maar met negatieve input om kan gaan.
JIjquote:
Wtf ben jij dan? Ken jou niet eensquote:Op zondag 28 februari 2016 21:09 schreef Parawan het volgende:
[..]
Hier moet ik me helaas bij aansluiten.
wat is normaal dan?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:09 schreef hoink581 het volgende:
Je moet gewoon een keer normaal doen, Stimorol.
heb je geneukt?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:10 schreef Neverknown het volgende:
mannen met een te kleine lulwaar je amper iets van voelt
Moet ik er echt op ingaan, gezien je PI?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Welke dan? Probeer dat nu eens uit te leggen.
Ben jij nu wel of niet #teamstimorol? Want dan moet ik eventueel m'n excelbestandje aanpassen.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:10 schreef Montelly het volgende:
Hoe een dikke speenvarken hier de sfeer weet te verpesten zeg.
Ik ben niet van plan ze af te schieten. Ben oprecht benieuwd, maar vind je houding nogal naar.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:12 schreef Stimorol- het volgende:
Moet ik er echt op ingaan, gezien je PI?
SInds die quote van net doet hij al raar, snap er geen bal van.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben jij nu wel of niet #teamstimorol? Want dan moet ik eventueel m'n excelbestandje aanpassen.
Jawel Stimorolquote:Op zondag 28 februari 2016 21:12 schreef Stimorol- het volgende:
Nee hoor, jij hebt nooit vriendelijk gedaan. En om eerlijk te zijn hoeft dat ook niet. Je kan mij gewoon negeren, hoor? Zoals ik dat graag bij jou doe eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |