SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doelde gewoon op die kop die je hebt gegeten, racist!!quote:Op zondag 28 februari 2016 20:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben gewoon blank hoor
Maar het woord "mosseltje"gadverdamme.
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doelde gewoon op die kop die je hebt gegeten, racist!!
hij lijkt me voor de rest best aardig hoezoquote:Op zondag 28 februari 2016 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
Crip, Hij is vrouw onvriendelijk man.
en homo onvriendelijk en vind zichzelf geen nederlander.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
Waar haal je dit vandaan? Kun je dat aan hem aflezen in zijn filmpjes?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
Maar hij is in ieder geval geen vieze stink hiippyquote:Op zondag 28 februari 2016 20:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
en homo onvriendelijk en vind zichzelf geen nederlander.
En dat is dan een hoogopgeleide nederlander die voor de staatsomroep werkt
Daarom moeten we van Limburg afquote:
Ah, want als jij een hoogopgeleide allochtoon bent behoor je jezelf natuurlijk als Nederlander te zien.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik check zn films tochquote:Op zondag 28 februari 2016 20:52 schreef Parawan het volgende:
[..]
Waar haal je dit vandaan? Kun je dat aan hem aflezen in zijn filmpjes?
ik heb vanmorgen gedouched en niets met bomenknuffelend hippietuigquote:Op zondag 28 februari 2016 20:53 schreef Parawan het volgende:
[..]
Maar hij is in ieder geval geen vieze stink hiippy
als jij tatta zegt cringe ik tot diep in mijn bekkenspierenquote:Op zondag 28 februari 2016 20:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hou toch op man, met je gehaktballen op brood, tatta
Ik heb ook een aantal van zijn filmpjes gezien. Hij lijkt mij niet vrouw onvriendelijk.quote:
Gaat toch niet gebeuren.quote:
tattaquote:Op zondag 28 februari 2016 20:54 schreef Crip het volgende:
[..]
als jij tatta zegt cringe ik tot diep in mijn bekkenspieren
als je al 3 generaties in nederland woont, hier bent geboren. Een nl paspoort hebt. Ik weet niet, zal wel aan mij liggen dan.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ah, want als jij een hoogopgeleide allochtoon bent behoor je jezelf natuurlijk als Nederlander te zien.
Ik ben ook geen Nederlander.
Ondanks dat ik me identificeer als "Gutmensch" hier op Fok!, vind ik dit echt niet kunnen. Ik hoop dat dit zeer negatieve gevolgen gaat hebben voor zijn carrière.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:54 schreef Ashqelon het volgende:
@toto wat bedoel je hij spreekt geen frans?
Mooi is dat he, maar als ze niet als vol nederlander behandeld worden is de boot aan... maar ik ben geen Nederlanderquote:Op zondag 28 februari 2016 20:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
als je al 3 generaties in nederland woont, hier bent geboren. Een nl paspoort hebt. Ik weet niet, zal wel aan mij liggen dan.
Wat ben je dan?
Aangifte gedaan.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Je weet duidelijk niet tegen wie je het hebt
Tofik?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
Maakt voor jou toch niet uit? Jij doet haar toch wel.quote:
Ik voel me als een Mof die in Nederland woontquote:Op zondag 28 februari 2016 20:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik voel me een brit die in het verkeerde land geboren is
Hard lachen om mannen die zeggen dat een vrouw de keuken niet uit mag etc hebben mij echt geirriteerd.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:54 schreef Parawan het volgende:
[..]
Ik heb ook een aantal van zijn filmpjes gezien. Hij lijkt mij niet vrouw onvriendelijk.
ben je toch ook niet? Ik voel me ook geen noorman ondanks dat mijn verre voorouders uit dat gebied kwamen.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:55 schreef Crip het volgende:
Ik voel me ook niet echt een Marokkaan overigens.
Identiteitscrisisquote:Op zondag 28 februari 2016 20:55 schreef Crip het volgende:
Ik voel me ook niet echt een Marokkaan overigens.
Adorabelle is een hele rel om ontstaan een paar jaar geleden.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:54 schreef Ashqelon het volgende:
@toto wat bedoel je hij spreekt geen frans?
Ik ben vanuit die hoek natuurlijk een Nederlander, maar ik leef niet volgens de Nederlandse cultuur.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
als je al 3 generaties in nederland woont, hier bent geboren. Een nl paspoort hebt. Ik weet niet, zal wel aan mij liggen dan.
Wat ben je dan?
dat ook.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik voel me als een Mof die in Nederland woont
ja toen ze niet aan jou vertelde dat ze trans is toch maar wat heeft frans daarmee te maken?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Adorabelle is een hele rel om ontstaan een paar jaar geleden.
Wat is leven volgens de Nederlandse cultuur dan?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben vanuit die hoek natuurlijk een Nederlander, maar ik leef niet volgens de Nederlandse cultuur.
wat ben je danquote:Op zondag 28 februari 2016 20:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben vanuit die hoek natuurlijk een Nederlander, maar ik leef niet volgens de Nederlandse cultuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |