SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doelde gewoon op die kop die je hebt gegeten, racist!!quote:Op zondag 28 februari 2016 20:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben gewoon blank hoor
Maar het woord "mosseltje"gadverdamme.
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doelde gewoon op die kop die je hebt gegeten, racist!!
hij lijkt me voor de rest best aardig hoezoquote:Op zondag 28 februari 2016 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
Crip, Hij is vrouw onvriendelijk man.
en homo onvriendelijk en vind zichzelf geen nederlander.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
Waar haal je dit vandaan? Kun je dat aan hem aflezen in zijn filmpjes?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
Maar hij is in ieder geval geen vieze stink hiippyquote:Op zondag 28 februari 2016 20:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
en homo onvriendelijk en vind zichzelf geen nederlander.
En dat is dan een hoogopgeleide nederlander die voor de staatsomroep werkt
Daarom moeten we van Limburg afquote:
Ah, want als jij een hoogopgeleide allochtoon bent behoor je jezelf natuurlijk als Nederlander te zien.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
en homo onvriendelijk en vind zichzelf geen nederlander.
En dat is dan een hoogopgeleide nederlander die voor de staatsomroep werkt
Ik check zn films tochquote:Op zondag 28 februari 2016 20:52 schreef Parawan het volgende:
[..]
Waar haal je dit vandaan? Kun je dat aan hem aflezen in zijn filmpjes?
ik heb vanmorgen gedouched en niets met bomenknuffelend hippietuigquote:Op zondag 28 februari 2016 20:53 schreef Parawan het volgende:
[..]
Maar hij is in ieder geval geen vieze stink hiippy
als jij tatta zegt cringe ik tot diep in mijn bekkenspierenquote:Op zondag 28 februari 2016 20:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hou toch op man, met je gehaktballen op brood, tatta
Ik heb ook een aantal van zijn filmpjes gezien. Hij lijkt mij niet vrouw onvriendelijk.quote:
Gaat toch niet gebeuren.quote:
tattaquote:Op zondag 28 februari 2016 20:54 schreef Crip het volgende:
[..]
als jij tatta zegt cringe ik tot diep in mijn bekkenspieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |